15. srpna 2017

DO REJŽE, V REJŽI, Z REJŽE | Cesta tam a zase zpátky


Zdravím vás ze záhrobí!


Rozhodla jsem se zase po čase obohatit internety o svoje plkáníčko, tak snad budete rádi, protože sem tam koukám do návštěvnosti blogu a občas tu nějaký ten vetřelec slídí. Co zas tak najednou, ťukáte si na čelo? Světe div se, ale má to dokonce několik celkem racionálních důvodů. Hned vám je objasním a trochu si vyleju srdíčko a hrtan (nebo hltan, nevím)…
Proč mě sakra napadlo slovo hrtan?


Anyway, zde je 5 Reasons Why (to je jako ten seriál, ha ha ha ha!)
aneb ódy na můj návrat a hejty, co se mi poslední dobou honí hlavou:

1 / Pořád Porouchaná Papush


Budu upřímná a prásknu to na sebe - s PPP pořád bojuju a poslední dobou to není zrovna růžový. I když je to za poslední rok o dost méně intenzivní a přijde mi, že jsem se hodně posunula k lepšímu, tak se zrovna nacházím v horším období. Začala jsem to někdy v květnu řešit a byla dokonce na peer konzultanství v Anabell. S hrozně milou paní Alenou jsem byla na kafi, psaly jsme si maily a namotivovala mě, abych začala o své cestě k uzdravení zase psát. Po třech měsících jsem se k tomu konečně dostala, haha. Bájdvej, rozhodně peer konzultanství doporučuji!


2 / Kouzlení patronů


Od paní Aleny z Anabell jsem taky dostala doporučení na alternativní metody terapie. Řešily jsme to spolu a shodly jsme se, že přístup lékařů a psychologů k PPP je v Čechách pořád dost zastaralý, a vyprávěla mi, jak ony alternativní metody spoustě děvčatům pomohly. Konkrétně doporučovala EFT, RUŠ nebo kyneziologii. Tak jsem to zkusila a domluvila si sešn EFT. Musím říct, že to mě posunulo zase o kus dál a dalo mi to hlavně úplně jiný pohled na věc.

Jsem prostě více motivovaná svůj problém řešit a postavit se mu bez servítek čelem. Oujé.


3 / Sebeláska everywhere! Oh really?


Poslední dobou jsem si všimla hodně celebrit, influencerů a projektů bojujících za přirozenou ženskou krásu, sebepřijetí a sebelásku. Přijde mi to hrozně fajn, ale na druhou stranu nic by se nemělo přehánět. Ani s insta-fotkama fitnessek a bikinek a ani s tou sebeláskou a děsně upřímnejma citovejma výlevama, jak člověk miluje svoje strie (navíc když žádný nemá, což má ve výsledku úplně opačný efekt, že jo)… Někde by měla být balance. (A já jsem ten posel rovnováhy a spása světa! #takurčitě)


4 / Jídlo = ???


Nevím, jestli je to jen mnou a mou mediální bublinou, ale zdá se mi, že z jídla se díky sociálním sítím stal děsný fenomén a něco, co všichni neustále řeší. To se mi nevejde do maker, cheat day, přerušovaný půsty, refeed, veganství, odvodňování, mealprep, glutenfree, lactosefree, cukrfree…  Nebo se naopak hrozně glorifikuje, když se někdo "děsně přejí" (nejlíp donutama) a dá to všem vědět... WTF is happening? Jí dneska vlastně ještě někdo normálně?! Neříkám, že je špatně se zajímat o zdravou výživu, ale proboha, kde je nějaká hranice? Blbne z toho akorát čím dál víc lidí a pak se svět diví, že přibývá případů s PPP, depresemi, špatným vztahem k jídlu i k sobě sama.



5 / Blogísek FTW


Sice je dost možné, že blogy v dnešní éře jůťuberů a instagramerů a nevím kterých dalších -erů zapadají, protože 99 % lidí je líných číst, ale mě psaní prostě baví. Navíc potřebuju občas (dost často) ventilovat svoje (negativní) energie, takže to je pro mě taky taková alternativní terapie (a o dost levnější než EFT :D).


No a to je prozatím všechno. Na srdíčku toho mám ale kromě šelesti ještě spoustu, takže brzo čekejte další článečky a fotečky a tak!

Á propos, co vy říkáte na řešení jídla a sebelásky? Dejte mi vědět do komentářů, sehnala jsem nějaký klíčenky! :)

Zatím do videnia!
P. ッ

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush