13. září 2014

UPDATE: Jak se mi vede a co vyvádím


Ahoj všichni!

Po sto letech čas na nějakou tu aktualizaci :)

Znáte to, jak si všechno naplánujete, vymyslíte, odhodláte se a pak se prostě z ničeho nic po*ere, co se dá? Ano, tak to se mi přesně stalo ihned po tom, co jsem zavedla svůj nový režim na začátku srpna. Jak říká moje oblíbené motto, shit happens. 



CO SE MŮŽE POKAZIT, POKAZÍ SE...

  • První shit přišel se zánětem močových cest, se kterým jsem putovala po doktorech, po několika pohovorech týdně a docházela do práce. Pak do toho přišla chřipka, se kterou jsem opět docházela do práce, dělala asi tisíc věcí najednou a pracovala. No a pak se z toho vyklubala angína, se kterou jsem dostala novou práci a doklepala to ve staré. Takže žádné sportování se nekonalo. Tři týdny nula pohybu a jídla tak málo, že by z toho člověk brečel. 
  • Sice se mi podařilo nějak záhadně shodit dvě kila, ale jak mi začalo být minulý týden líp, tělo si to žádalo všechno zpátky a vrátilo se přejídání. Naštěstí ne takové jako to předtím, kdy převládalo plácání jedné čokolády za druhou, ale měla jsem prostě pořád hlad a neustále jedla. K večeři jsem třeba snědla obrovskou porci brambor s masem a řeckým salátem a měla jsem furt hlad. Šílený, nikdy jsem sand nic takovýho nezažila :D

BACK IN SHAPE!
Moje zatím největší utrpení

  • Každopádně! Protože jsem už úplně zdravá, minulý víkend jsem se zas pustila naplno do pohybu a normálního jídelníčku. V sobotu ráno jsem si vyrazila "rychlochůzí" na cardio a tak mě to vysosalo, že jsem pak zbytek dne nebyla schopná nic dělat :D 
  • No a potom mě nějak napadlo, že už dlouho jsem přemýšlela nad tím, jak mám stažených spoustu cvičebních programů a nikdy jsem žádný doopravdy nedokončila. Tak jsem si řekla, že se hecnu a aspoň jeden doopravdy DOKONČÍM! Od pondělí jedu na vlnách Body Revolution od Jillian. Zatím mi to pěkně jde, ale s nástupem do nové práce, kde je to teda fakt hardcore, je to opravdu výzva. Ráno chodím na půl osmou, celý den se nezastavím, pomalu se ani nenajím a nedojdu si na záchod a odcházím nejdřív v šest večer. Ale jsem holka statečná, zatím to zvládám! :D Určitě budu na blogu publikovat nějaké info, jak mi to jde. Každá cvičící fáze trvá v BR dva týdny, takže za týden čekejte review.
  • Co se jídla týče, snažím se jíst "normálně". Pokud jste ještě nečetli, jak jsem psala o "normálním jezení", určitě se mrkněte

A teď už jen stručně a trefně k tomu, co u mě jinak nového:

U psaní diplomky

První dny v nové práci, když na mě všichni házeli sto věcí najednou

Co se mi honí hlavou po celodenním psaní

Když se snažím zkoordinovat práci, diplomku, kamarády a nějaký ten čas na sebe


Poslední den ve staré práci


Když dělám několik věcí najednou a kolegyně na mě při tom hází další úkoly


Každý den po cvičení u večeře


Po prvním workoutu Body Revolution

Když se v noci snažím usnout

Další hloupý, hloupý "crush" do více než nevhodného idola


Po zjištění, že máme v práci hrozně dobrý kafe


Co se mi chce ze všeho dělat


Co si ale místo toho říkám

Jo, to prostě dám! Už jen pro to, abych si pak mohla říct, jaká jsem sakra dobrá, že jsem to zvládla :D Bude to fuška, ale o to víc si pak užiju zasloužený odpočinek :)

Dneska mě ještě čeká nějaké to psaní a Cardio 1 a večer si pustím nějaký film a vypnu mozek. Vám přeji pěkný víkend a brzy naviděnou! Minimálně na Instagramu určitě :)

(S)mějte se! 

A. G. ッ

6 komentářů:

  1. Ty gify jsou boží :D mě letos čeká bakalářka a myslím, že na mě budou taky docela sedět :D

    https://fashionbeautyloverxy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Uzasny clanek :-D ne promin, nechci se bavit cizim nestestim, ale ty gify jsou trefne :-D kazdopadne ti ale drzim palce, at to vsechno zmaknes :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Gify mě vždycky pobaví. Zvládni to ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Copak máš za novou práci? :)

    OdpovědětVymazat
  5. great post:)!! please visit me in free time:) http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush