7. srpna 2014

MŮJ SRPNOVÝ AKČNÍ PLÁN!

Ahoj, ahoj!

Jsem zpět, opět v plné síle, s velkými cíli a s ještě větším odhodláním si je splnit! (Po kolikáté už? Hehe... :D) Na srpen jsem si dala zásadní výzvu, se kterou jsem si dlouho pohrávala v hlavě a kterou vyprovokoval zásadně až víkend na fesťáku s kamarády. Nic vás prostě tak nenakopne jako jednak fotky, na kterých vypadáte vedle ostatních lidí jak vyvrženej vorvaň, a jednak když vidíte, jak ostatní normálně jí, co je zrovna k dispozici, nestresují se, a vy máte porce jak vrabec a ještě se z toho třesete strachy. A taky vás všichni upozorňují na to, že jíte málo. Takže jsem vzala osud do svých rukou a tentokrát už ho nepustím!


Můj plán spočívá v těchto základních bodech:
  1. Clean eating s lehkým vlněním sacharidů (viz tenhle článek)
  2. Cardio every day
  3. Posilování ke cardiu ob den (v high carb den)
  4. Žádné přejídání!!!
  5. 1x týdně cheat meal (pravděpodobně to bude nějaká čokoláda :D)
  6. Žádný strach z jídla
  7. 1. září obléknout staré kalhoty
  8. Pokračovat v plánu co nejdéle!


Musím říct, že to lehké cyklování se mi hodně osvědčilo. Jela jsem na něm cca 2 týdny, než jsem začala s leangains, hrozně mi to vyhovovalo a byly mi brzo velice příjemně volné kalhoty :D Taky mě dost překvapilo, že jsem se lépe cítila ve dny, kdy jsem měla míň sacharidů a víc tuků. Nemáte s tím někdo zkušenost? Mám celkově víc energie a připadám si vždycky tak jako "bděle", po těch sacharidech se mi chce vždycky hrozně spát :D Zapisuju si je tedy jen v low carb dny, včera jsem jich třeba snědla nějakých 80g (+60g tuků a 110g bílkovin), v high carb dny to tipuji na 180-200g. Zas mě to přesvědčuje o tom, že na té paleo stravě něco bude. Jinak praktikuji jídlo 4x denně. Dávám si veeelkou snídani v 8, ve 12 oběd, ve 4 odpoledne sváču a po cvičení v 8-9 večeři. Přijde mi, že s jídlem po čtyřech hodinách funguji mnohem lépe než po dvou/třech, protože stačím pořádně všechno strávit a nekolísá mi tak často hladina inzulinu, takže jsem celkově víc v pohodě. 

Takhle nějak vypadá občas moje cardio :D
Co se týče cvičení, poslední dobou se mi osvědčuje ranní cardio. Možná je to tím létem a až bude hnusně, zas mě to přejde, ale ráno se prostě probudím a mám pocit, že musím jít hned něco dělat :D Ve všední dny občas vlezu na eliptical a dám si půl hodinku ve spalovací zóně, nebo dělám různý blbosti aka "tanečko-skoky" :D, o víkendu si dávám po ránu výšlapy na Vítkov v rychlochůzi. Jak říkám, jsem takovej fitness Babica; když nemůžete běhat, tak rychle choďte :D Sice si připadám krapet uboze, když kolem mě běhají všichni ti atleti, ale koleno si žádá své. Navíc v té rychlochůzi se tak akorát spaluje. Taky je ranní pohyb super v tom, že vás to skvěle naladí a máte pak pocit, že máte hrozně produktivní a parádní den, protože jste něco stihli, než jste ráno vyrazili do práce :) Ke cardiu si dávám obden nějakej činkovej workout, abych to vyvážila.

Jinak cíle mimofinessácké spočívají zejména ve psaní diplomky, hledání práce a krocení se s utrácením. Dost jsem se totiž poslední dobou rozšoupla, a to jsem ze začátku července fakt šetřila, jenže jak jsem viděla ke konci víc prostředků na účtě, šla jsem pokaždé nakoupit (to je DMko, zdravá výživa, jen tak na skok do HMka a CÁčka..) a neuhlídala se :D K tomu jsem opět objednávala z Myprotein.com, tam taky vždycky pěkně prohnu kreditku. Ach jo, já a šetření peněz.. (facepalm)



Každopádně počítejte s mou častější aktivitou, už mě nečekají žádné výlety ani dovolená a všichni naopak někam jedou, takže budu hodně blogovat :D A chystám jeden EXTRA SUPER RECEPT, se kterým teď experimentuju, abych ho dovedla do úplné dokonalosti. To budete koukat! :)

Jinak kdyby se chtěl ke mně v srpnové výzvě někdo připojit, tak budu jen ráda! :)

Zatím se (s)mějte, užívejte léta a neusmažte se, o víkendu nás prý zas obšťastní počasí třicítkama!

A. G. ッ

6 komentářů:

  1. jooo, s tim vorvaněm ti rozumim :D já to mám velkej plán, až začne škola, protože vim, že dokuď jsem doma nebo jsou prázdniny, tak nebudu mít zajetej režim, a pokud nemám zajetej režim, neumim dodržovat NIC :D čokoláda sem, dortíček tam, burger tuhle, zmrzlinka tadyhle ... :D každopádně moc držim pěsti xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak mi můžeš rozumět s tím vorvaněm? Ty?! :o :D Ha, koukám, že máme stejné problémy. Já musela začít už teď, protože škola mi už nezačíná a těma zmrzlinkama bych se za chvíli mohla vykrmit do enormních rozměrů :D Moc děkuju! :)

      Vymazat
  2. Hlásim se do řady vorvaňů :-D. Pevnej režim taky potřebuju. Takže ty dny co sem v práci se hezky držim, ty dny co sem doma (mam dvanáctky) prasim. Zvlášť když s někym jdu ven žejo. Je hezky = zmrzlina, je hnusně = sladký kafíčko, je jakýkoliv počasí = makronka. Achjo :-D Držim palce!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není možný, vorvaňům zaručeně kraluju :D Přesně, je hezky = zmrzka, je hnusně = čokoláda, je fesťák = pivo, je kino = popcorn... Nic moc, chce to prostě vojnu :D Díky, snad to půjde! :)

      Vymazat
  3. Mám podobnú skúsenosť s tými tukmi ked som začala cyklovat - v trening den menej sacharidov, v netreningový viac sacharidov, zistila som že mi je tak nejako lepšie na tukoch, zdravých ....(vitaj araš.maslo láska moja.:D ) takže sa toho držím stále sacharidy menej, tuky mám sem tam nahnane aj na 1,5 gr na kilogram hmotnosti( no dobre sem tam aj 2 gr/ kg hm) .... a raz za čas nacukrujem ( u mna okolo 200-250 gr sach / den ) ... Inak to kardio každý deň, ak rátaš teda aj prechádzky( rýchla chôdza ) tak áno, ale skôr by som pridala HIIT ak chceš nakupnúť metabolizmus, nie sa stále plácať len v spalovacej zóne, telo si rýchlo zvykne a postupne to bude neefektívne..:) inak držím palce

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek, držím palce, ať ti ta vůle vydrží! :-))

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush