11. června 2014

OBRAZEM: Novinky ze života EjDží


Ahoooj!

Anooo, vstala jsem zas z mrtvých! Mám po zkouškách, nemusím se nic učit a "pouze" docházím denně do práce, kde si "užívám" posledních pár týdnů. Nefunguje mi počítač, ale rozchodila jsem nějak svůj starý mini-noťas, který je teda úplně na dvě věci, ale teď zrovna se hodí jak sůl. Bylo to stejně debilně dobře načasované, že před nejhorší zkouškou se moje VAIO rozhodlo kleknout, jelikož jsem se na to mohla aspoň pořádně učit a dala to hned napoprvé, jeeeej! A protože mám na srdci spoustu věcí a novinek, řeknu vám to zas obrazem, ať to neni úplně nuda :)

Jak jsem se měla ve zkouškovém


Téměř pokaždé, klasika :D


Ten pocit, když dorazila poslední známka do IS!


Když mi jeden můj stalker 3x denně napíše: Copak děláš, zlato?
(už je mimochodem zablokován :D)


Jak vypadá hledání práce, když jste absolvent


Jak se cítím se svým Bc. před jménem


Před každým pohovorem


Když mi při pohovoru jde rychleji mluvení než přemýšlení :D


Když mi přijde zamítnutí ihned po zaslání životopisu

Když můj mozek spolupracoval a jedno interview minulý týden
jsem zmákla na jedničku s hvězdičkou


Když mi zavolali, že si mě vybrali!


Co teď musím dodělat v současné práci, než to tam opustím


Když mi kleknul počítač při efektivním prokrastinování


Můj názor na lidi, co v tomhle počasí chodí ven běhat a ještě se tím chlubí na fejsíčku


Jak zatím vypadá moje diplomka


Jak se teď vypořádávám s přejídáním


A jak to teď vidím se svými cíli a vůbec se vším :)

Jo, konečně mám prostě čas! Je to až neuvěřitelný! Sice jsem stále busy, ale vedle práce už se zabavuji těmi příjemnějšími věcmi jako jsou večery na náplavce s kamarády, čtení pod stromem v parku, dlouhé inlajnové projížďky, procházky, filmy, prostě pohoda :) Od července nastoupím do své "první velké práce", tak jsem zvědavá, jak to budu zvládat potom :D A co se mého fitness režimu týče, to si schovávám na spešl článek :)

Vy se (s)mějte a neusmažte se!
(Dneska už snad mají přijít bouřky a má se ochladit, uf!)
A. G. ッ

2 komentáře:

  1. Taaak teď jsem se pobavila :D tak ať ti ten optimismus vydrží !!! xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, sranda musí bejt, že jo :D Doufám, že vydrží :))

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush