27. června 2014

FUNNY FRIDAY: Sociální fitness perličky I.


Zdravím a přeji krásné páteční ráno!

Dneska to bude takový malinko urýpaný článek. Kdo si taky rád nerýpne, což? :D Ale k věci! Určitě sledujete na Fejsíčku různé fitness skupiny jako já. Je to fajn být součástí komunity lidí se stejnými zájmy a cíli a kolikrát se člověk dozví užitečné a nové věci. Ovšem jako všude na sociálních sítích je tu riziko, že ne všichni občas přemýšlí, než něco někam veřejně publikují. Některé perly jsem si prostě musela zdokumentovat a teď se o ně tady s vámi podělím a trošku si zarýpu :D Podotýkám, že o sobě netvrdím, že jsem největší a dokonalý vševěd. Každý jsme někde začínal. Ale někdy stačí zapojit trochu toho selského rozumu, než něco někam napíšu, že jo :D




Podle mě zabere klasické posilování krku
Prostě kývat hlavou ze strany na stranu, když mi někdo nabídne třeba hranolky.



Jasně, vitamíny jako vitamíny. A vlastně jsou to přeci bonbony plné ovoce :D


Já bych to teda bez spalovače raději ani nezkoušela...


Klasika. O tomhle už jsem kdysi psala v článku o gramotnosti zdravého životního stylu.
Maruš Vopršálkojc od vedle přibrala stehna, tak automaticky každý bude přibírat stehna.


Složení listového těsta: kopec mouky, kopec másla, vejce, sůl. Když se upeče, je mastné.
Řekla bych, že ne ;)


Co jen všichni mají na těch spalovačích? 
Každopádně by bylo fajn pocením hubnout. To by bylo v saunách narváno!


V jednom časopise pro ženy psali, že na hubnutí  břicha přesně 57,52347 sklapovaček denně.
Ale přesně! Ani míň, ani víc!


Jako výše u sklapovaček. Od 18 hodin 32 minut a 50,867 sekund už žádnej meloun! 


Ok. Rohlík s paštikou k snídani ještě chápu. Ale zapít to pár litříčky červeného?
Slečna má asi játra z oceli (a hodně krvinek), nezbývá než jí závidět.


A to nejbizardnější na konec aka #fitnessproblems!
Nejsem příznivec nějakého fekálního humoru, ale tenhle dotaz mě fakt pobavil :D 


Tak to by bylo k Funny Friday vše. Chtěla jsem původně udělat již včera tzv. Throwback Thursday a trochu zavzpomínat, ale momentálně se v minulosti babrám už dost a jsem z toho totálně vyčerpaná, tak zas příště :) A na závěr dotaz do pléna:

Co vy a fitness skupiny na sociálních sítích?

Máte taky nějaké pikantní zážitky? :D


Zatím se (s)mějte a užívejte víkendu! Snad nám nebude moc pršet :)

A. G. ッ

8 komentářů:

  1. Já taky kolikrát rostu nad některými dotazy z těchto skupin. Bohužel už delší dobu tam nebylo nic, z čeho bych se mohla přiučit. Spíše ty komentáře kolikrát rozklikávám s tím, že se pobavím, co na takové otázky (navíc každý den se opakující) někdo odpoví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přesně, s tou informativností to jde už do háje a všechno se tam opakuje. Ale někdy se fakt královsky bavím :D

      Vymazat
  2. Ta druhá brada mě dostala :D a k tomu pocení - nedávno jsem zahlédla teleshopingovou reklamu na "hubnoucí" kalhoty ve kterých "se potíte, potíte a potíte" a říkali to tak nadšeně, jako by pocení se celý den při jakékoliv příležitosti bylo to úplně nejvíc nejlepší na světě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, saunovací kalhoty! :D To je možná ještě horší než takové ty pásy přes břicho, co cvičí za tebe a udělaj ti sixpack :D

      Vymazat
  3. PRD! :D Ja v žiadnej skupine nie som, ale asi sa pridam. :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je pobavení takhle při pátku, díky ;D

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush