1. května 2014

MAY = The Month of MUST


Krásný bouřlivý první máj!


Dneska mám chuť na takový vykecávací článek s trochou plánování a trochou výčitek. No jo, kdy jindy taky člověk dostane odhodlání pořádně makat, než když má černé svědomí :D Abyste tomu rozuměli, byla jsem včera vytažena na Majáles a, jak už to tak na fesťácích bývá, zhřešila jsem a je mi teď ze sebe pěkně blbě. Nicméně dneska je 1. den v měsíci, čas na bilancování a nový start! A jak už možná víte, moc ráda si cokoli plánuji, analyzuji, počítám apod. :D Mám v hlavě až moc myšlenek, tak se budu snažit to sepsat nějak srozumitelně, ale znáte to... :D





Nebude třeba! :D
BILANCE (?)

Asi ani ne tak bilance, jako ohlédnutí. Minulé léto jsem se odstěhovala do Prahy, což mi kompletně převrátilo život naruby. Nejprve jsem se tu strašně plácala a nevěděla, co se sebou. Vrátila se mi bulimie, přejídání bylo téměř na denním pořádku, nebyla jsem v pohodě, ač jsem se tvářila, že jo (jedna z mých nejhorších vlastností, dělám to často :D). Od nového roku jsem se pustila do boje, což se na chvíli dařilo. Pak jsem z velké míry kvůli stresu, strachu z budoucnosti a další bláhové zamilovanosti polevila, ale díky jistým nedávným událostem jsem se rozhodla, že takhle by to prostě dál nešlo. Nechci se po zbytek života litovat, bloumat, nevědět, co chci, skončit sama jako "creepy old cat lady" a ujíst se k smrti. Takže jsem se smířila s Prahou i s nadcházejícími změnami a začala na tom pracovat :)


OSOBNÍ PLÁNY!

Květen bude měsíc plný VELKÝCH věcí! Seznam všeho, co mě čeká, je nějak děsivě dlouhý :D
  • Zkouškové - poslední ever!
  • Seminárky, eseje... (*zív*)
  • Ukončení práce staré
  • Hledání práce nové
  • Několik výběrových řízení (všelijaké testy a pohovory)
  • Oprášení zapomenutých jazykových dovedností (všude po mně chtějí němčinu :/)
  • První investice do zubaře (první 2 zuby = cca 2,5 klacků, au!)
  • Nenechávat se vyvést z míry náladami a emocemi!

Brace yourself!
No, je toho fakt hodně, nudit se rozhodně nebudu :D Ale hrozně se těším, až si najdu nějakou pořádnou a smysluplnou práci, která mě bude bavit. Teď dělám ve té firmě věci, co by zvládla i cvičená opice, každý se ke mně taky tak chová, a popravdě řečeno, už mě to pěkně se*e :D Chci dělat něco, v čem budu moc využít nějaký svůj potenciál, znalosti, zkrátka něco, co mě bude naplňovat. Jo a taky se těším na mnohem jiné (lepší) finanční ohodnocení, že jo :D Protože chci začít chodit do posilovny, všechno si koupit, všude být a na to jako student o minimálním příjmu prostě nemám. A hlavně ta nezávislost! Jo, je čas se odpoutat a postavit se na vlastní nohy :) Většina z vás asi takové problémy zatím řešit nemusí, ale nechci vás strašit, jednou vás to čeká taky :D



FITNESS PLÁNY!

Co se týče mých pokroků, od té doby, co držím LEANGAINS, neměla jsem ANI JEDNOU chuť se přejíst! Takže stokrát hurá! Sem tam jsem něco uzobla, ale dřív bych byla sežrala celou čokoládu, šla si pro další tři a zaplácla to půlkou sklenice burákového másla po obědě, teď si dám na chuť třeba jeden řádek čoko a jsem spokojená. Nicméně protože potřebuju pořád shodit minimálně 7 kg tuku, tímhle stylem se mi to asi jen tak nepovede :D Přepočítala jsem si tak nějak denní příjem podle IIFYM a nakombinovala to s kalkulačkou na přerušovaný půst, trochu si upravila denní makra a příjem a hodlám v tomto režimu pokračovat :) Disciplína musí být (doporučuji mimochodem tenhle skvělý článek od Kriss!).

Dnešní první jídlo "Když je ten lásky čas" :D
Ovesná s proteinem, banánem a mandlovým máslem z MyProtein!

Taky jsem oprášila váhu a odměnila ji novými bateriemi. Musím říct, že jsem si na ni stoupla a nebyla ani trochu překvapená. Jak už svoje tělo znám, odhadla jsem přesně, že se na ní objeví 63 kg a 30% tuku. No, je to dost, jsem pěknej cvalda a práce na tom bude opravdu hodně.

Cvičit budu stále podle svých choutek :)) Oblíbila jsem si NTC, nějaké kanály z Youtube, občas si série na posilování sestavím sama, hodně chodím pěšky a sem tam bruslit, když je pěkně :) Sport si plánuji vždycky na daný týden dopředu (tady ve sloupečku vpravo a v záložce nahoře), ale většinou to upravuji podle věcí, co se naskytnou, a taky podle počasí. Ale opravdu se těším, až budou prostředky a zainvestuji do fitka!

Nakonec jsem to s Říčanami vyřešila a objednávka z Anglie dorazila!
(Za to zdržení nemohla Bartošová, mimochodem :D)
Protein je bez příchuti a kapky s příchutěmi jsou do něj :) No a máslíčka, ááách! 

No a to je asi vše! Zas jsem ze sebe vypsala, co jsem potřebovala, a cítím se hned líp :D
Užívejte zbytek volného dne, či, pokud nemáte takovej pech jako já a nemusíte zítra do práce ani do školy, prodlouženého víkendu!

A. G. ッ

6 komentářů:

  1. nový start by to chtělo; dneska je mi nějak divně
    ušla jsi velký kus cesty :) paráda!
    zubař je šílenost a práci snad seženeš!:) jen tu němčinu nezávidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Ale ještě jednou tak dlouhá ta cesta bude, i když se po ní bude šlapat teď mnohem líp :)
      Němčina je hrozná! Trpím = ich leide! :D

      Vymazat
  2. Jů, ta snídaně :) Mandlové máslo musí chutnat skvěle. Jinak hodně štěstí do nového startu a z Majálesu si nic nedělej, zrovna jsem o něm psala článek, kde mimo jiné taky zmiňuju, jak jsem tam hřešila. Tak to má snad každý, tak žádné výčitky. Držím pěstičky, ať všechny ty cíle splníš úspěšně. Takže IF ti vyhovuje? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, popravdě jsem od toho mandlového másla čekala víc, ale pořád je to mňamka, asi už mám moc rozmazlené chuťové buňky :D Musím se na ten tvůj článek mrknout, abych se z toho necítila tak špatně :D Jinak moc děkuju! IF je zatím super, určitě o něm napíšu podrobnější info :))

      Vymazat
  3. Jsme na tom dost podobně, mám 63 kg a také hrozně procent tuku, tuším že mi řekli, že dokonce přes 30%... hnus. Ale snažím se :) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tobě taky držím palce! To zmáknem, chce to vydržet, mít hlavu vzhůru a věřit si :))

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush