1. dubna 2014

MÝCH 10 APRÍLOVÝCH PŘIZNÁNÍ

Happy April Fools Day!

Přeji Vám krásný první duben! A protože má být dneska takový ten sranda-prča-hlína day, tak mě napadlo sepsat i tématický článek. Sice už jsem to trochu aprílově pojala v minulém příspěvku, ale dneska si to datum o to prostě žádá! Navíc jsem nikdy nedělala žádnou podobnou blogovou řetězovku, "tag", nebo tak něco, tak jsem si řekla PROČ NE?! Pokud mě sledujete, tak jste si určitě všimli, že jsem strašnej "lucker" a oplývám spoustou vtipných až tragikomických historek a věcí, takže tady jsem nějaké extra šílené vybrala, protože navzdory velkému množství groteskních příhod á la případ pro Chocholouška se taky velice ráda směju (nejen) sama sobě :D


10 NE ÚPLNĚ NORMÁLNÍCH VĚCÍ, CO O MNĚ JEŠTĚ NEVÍTE


1. Narážím do věcí/lidí/zvířat
  • Ano, dost často mám problém s tím, že jdu, neustále se koukám okolo, nebo pokud s někým jdu, pořád mluvím a mluvím, a jelikož jsem do svých myšlenek tak zabraná, nevšimnu si cedule, lampy, obrubníku a jiných věcí/lidí/zvířat před sebou (či pod sebou, uf...)


2. Jsem nejhorší řidič na světě
  • Jako vážně! I můj instruktor v autoškole, největší kliďas a pohodář široko daleko, na mě při hodinách křičel, že to prý v životě neviděl. Naučit se řídit (a pak to provozovat jako ofiko řidič) bylo peklo. Dodnes neumím pořádně nikde zaparkovat, zacouvat, v pohodě jsem jezdila jen v autě s automatem :D Ještě že v Praze nemám auto!



3. Zpívám vždy a všude
  • Strašně si užívám, když někde jedu nebo jdu sama, protože si na playback zpívám písničky, co mi hrajou ve sluchátkách, a připadám si jako celebrita v nějakým klipu :D Jednou se mi stalo, že jsem si začala zpívat dokonce nahlas ve frontě v supermatketu (a v malém městě se na takové lidi nezapomíná, to mi věřte!). No a pak samozřejmě klasicky pěkně nahlas v autě, ve sprše, kdykoli doma... :D



4. Dodnes mám panickou hrůzu z yetiho z Kačeřích příběhů
  • To máte tak, jako malá jsem na kačery pořád koukala na videu a když přišla na řadu tahle část s yetim, nemohla jsem pak spát a zdálo se mi, že chodí u nás po sídlišti, boří paneláky a hledá mě, protože mě chce sežrat. Bála jsem se ho dokonce víc než klekánice! A to se nakonec v tom díle ukázalo, že to byla yetice (žena) :D

5. Jsem hvězda televizního vaření
  • Stejně tak jako si zpívám, ráda při vaření předstírám, že vařím někde v televizi a ukazuju divákům, jak a co dělám. Někdy dokonce v angličtině, němčině (jako Horst Fuchs!) i v ruštině.


6. Plácám a prskám
  • Jsem kolem cizích lidí hrozně nejistá a tak se mi často stává, že když nemám zrovna dobrej den, melu, co mi přijde na jazyk, aniž by to bylo schváleno předem v hlavě. A taky se mi různé věci vždycky "daří". Pamatuju se například na jedno první rande, kde jsme seděli s tím klukem na obědě, já se chtěla zasmát něčemu, co řekl (abych zapůsobila), a kousek mého salátu mi vyletělo z pusy přímo jemu do pizzy. Nakonec z toho nic nebylo :D



7. Mluvím hodně, mluvím nahlas
  • Jo, jsem neskutečně ukecaná. Nedokážu s nikým sdílet ticho. A když se rozkecám, tak o tom vždycky ví celá místnost, aula, škola, práce, autobus, metro, tramvaj, ulice, čtvrť.. Občas mi i někdo slušně naznačí, abych se ztlumila, takže se umím naštěstí zkrotit.

8. Miluju pohádky a pohádkové písničky
  • A znám je všechny a stále je poslouchám! Aspoň ty starší - klasické, na kterých jsem vyrůstala. A taky všechny devadesátkové hity, věci, filmy, písničky!


9. Jsem až moc bezdůvodně spontánní
  • Někdy se mi stává, že prostě jdu a něco bez sebemenšího důvodu udělám. Například jednou ve tři ráno po příchodu z hospody (a to nanejvýš po jednom pivu) jsem si prostě objednala na netu mixér a zapomněla jsem na to. Pak jsem se dost divila, když mě jednou ráno vzbudilo PPL, že mi vezou balík :D Taky jsem se dost překvapila, když jsem se prostě jednoho dne přihlásila na Work & Travel do USA, aniž bych se poradila, měla peníze, nebo s někým jet. Prostě jsem to udělala a bylo to :D

10. Spím na divných místech
  • Jsem celkově celá divná, ale za tohle mám u svých kamarádů asi nejslavnější reference. Jednou na táboře se mi povedlo usnout při bojovce na stromě, často usínám v MHD, jednou jsem usnula u snídaně a probrala se za tři hodiny v ovesné kaši, taky jsem si dáchla v práci, ve škole, prostě různě. Jsem takový medvěd :D



Tak, to by bylo! Na nápad mě přivedlo mé dnešní teleshoppingové vaření oběda na zítra :D Určitě mám spoustu dalších věcí, kterými bych se mohla "chlubit", ale většinou se to člověku nevybaví, zrovna když chce, klasika. Tímto jsem Vás samozřejmě nechtěla napálit, jen tím jaksi taksi po svém oslavuji Fools Day neboli den bláznů, ke kterým se hrdě hlásím! Když si lidi mohou dělat legraci z ostatních, proč ne sami ze sebe? :D

Máte někdo stejné či podobné "trhlosti"? Nebo něco jiného? Dejte vědět, ať mě uklidníte, že v tom nejsem úplně sama! :D


Mějte pěkný den a ať se nikomu nepovede Vás napálit (jedině obráceně)!

A. G. ッ

11 komentářů:

  1. Jeee, vidim, ze by se tu nasly body, ktere by sedely take na me. :D
    Hlavne se teda ztotoznuji se sedmickou. Proste neumim septat, ani mluvit potichu. Bohuzel nekdy je to jako pritez. Kdyz uz nekomu nevadi muj hlasity projev, tak si zas stezuje, ze mluvim hrozne rychle. A kdyz jsem nervozni, tak to mluvim jeste rychleji. Ucitelka u maturity me musela krotit, at to misto 15 min. nemame za 2 minutky shrnute. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, s rychlostí mám taky problém :D Tak jsem ráda, že v tom nejsem sama!

      Vymazat
  2. :D:D:D Já teda usnu taky všude, ale že bych usnula u snídaně a probrala se v kaši, to se mi ještě nestalo, klobouk dolů:D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř, že i to se mi fakt stalo. Jak jsem byla totálně vycuclá a ospalá, tak mi prostě padla hlava :D Nedoporučuju :D

      Vymazat
  3. tvé historky milujeme:D strašně bych chtěla vidět ten vařící pořad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju :D Ok a v jakým jazyce to chceš? Ještě umím trochu španělsky, ale vařit bych s tím asi nedokázala :D

      Vymazat
  4. Haha, tak tenhle článek mi doslova zlepšil den :D :D Teď tady sedím a culím se jako idiot- Což mě přivádí k přiznání-často se jen tak sama od sebe začnu usmívat, aniž bych si to uvědomila. No a v Praze to je naprostý unikát, takže lidé kolem téměř okamžitě volají Bohnice :D Jinak do věcí nenarážím, spíše mám štěstí na klouzání po kočičích hlavách a na zaseklé podpatky v kolejnicích :D Prostě si občas přijdu jako ze stránek Bravíčka-oddělení trapasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale teď jsi to úplně přesně vystihla s těma lidma v Praze! Člověk se mračí a nikdo ani nemrkne a jen se prostě bezdůvodně usmíváš, tak si myslej, z bůhví jaký jsi planety :D S tím Bravíčkem mi to taky sedí :D

      Vymazat
  5. S usínáním problém nemám (akorát teď v maturitním ročníku mě táta sbírá někdy ve tři ráno od stolu z papíry, kde chrním :D), ale pro mě je typické že jsem schopná zakopnout i o vlastní nohu, jsem uklouznout na podlaze, i když zřetelně a jasně vidím nápis "Pozor kluzká podlaha". Ale spíš jsem známá sými přeřeky. Místo nápisu Šumperk vidět slovíčko šourek, no to můžu asi jenom já. Místo emigrace autora Pavla Kohouta jsem prohlásila, že exiloval, na celou třídu. A také moje novinářská fretkam ísto kachny, no to jsem prostě celá já no :D. A abych při zkoušení z němčiny mluvila anglick aniž by mě učitelka zastavila, to tady taky bylo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že jsme se tu sešli všichni ve správném složení :D Novinářská fretka mě teda absolutně dostala :D

      Vymazat
  6. U té šestky jsem se dobře nasmála..:D
    Taky jsem bývala impulzivní, co se nákupů týče. Teď se snažím nadechnout a říct si "Když to budeš chtít i zítra, tak si to kup, ale teď ne."

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush