29. března 2014

BACK (AGAIN): Co nového u A. G. ッ

Zdravíčko, blogerský světe!

Zas jsem tady na to pěkně kašlala, takže to musím řádně napravit. Doufám, že jste na mě nezanevřeli a že se máte fajně :)) Přijde mi, že od začátku roku uběhlo tak sto let. Stalo se tolik věcí, o kterých bych se zas hrozně chtěla vykecávat, ale napadlo mě pojmout to tentokrát nějak jinak, abyste aspoň měli představu o tom, jak se teď mám, a neodradil vás od čtení dloooouhý text. Dala jsem si menší challenge "Řekni to gifem", takže to bude takové trochu víc "free", stručnější a čitelnější (teda aspoň doufám, protože se znám, jak se vždycky dokážu hrozně dlouze rozepsat a pak jsou ty články dlouhý jak tejden před vejplatou :D).


Mé pocity, když jsem neudělala
nejdůležitější zkoušku ever

Reakce mé rodičky, když jsem jí řekla,
že kvůli tomu budu muset prodlužovat školu

Co jsem pak většinou dělala...

Když mi můj nový objev řekl,
že má přítelkyni (jen tak mimochodem)

Jak vypadal u toho, když mi to oznamoval


Já posléze

Co si říkám pokaždé, když spolu jen tak chodíme
ven nebo do školy a tak...

Když mě kamarád vzal poprvé do posilovny!

Jak jsem si připadala po první návštěvě :D

Když jsem šla letos prvně běhat

Když mě potom zas bolelo koleno,
že jsem týden nemohla chodit

Co se mi chce dělat dennodenně v práci

Letošní narozeniny
(až na to, že fotit jsem se mohla leda tak sama :D)

Když mi zubař oznámil, že mě oprava zubů bude stát
asi 10 Františků Palackých

Když mě v práci se*ou a já už si potají hledám jinou :D

Když spolužáci nadávají na diplomku
a já ji ještě řešit nemusím

Every high-carb day!!!

Po týdnu bez přejezení!

Jak reaguju na narážky na mou stravu, cvičení apod. :D


Ano, vím, hrozně intelektuálně náročný článek :D Ale občas je potřeba to trochu odlehčit, že jo :) Tímto Vám tedy ohlašuji svůj velký návrat! Cítím se totiž každý den strašně olympijsky, správně jím (o hodně víc!), cvičím s Mírou i s mírou a užívám si krásného počasí, jak to jde. O cvičícím a stravovacím režimu napíšu článek zvlášť, to budete mrkat! 
Užívejte zatím víkendu, kdy je konečně nádherně (tak snad nám to vydrží) a brzy zase tady :)

Vaše
A. G. ッ

8 komentářů:

  1. Haha, takové gifové články miluji, vždycky se u toho řežu jako pominutá :D Ale ráda si přečtu klidně i sáhodlouhý text ze života, také se často rozepisuji až moc.
    Jinak se budu těšit na další informace ohledně stravování a cvičení a držím palce, ať Ti tenhle optimismus vydrží :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě myslím, že se rozepisuju někdy fakt AŽ MOC :D Jinak moc děkuju, snad to vydrží už konečně :)

      Vymazat
  2. Teda, sice si to udělala vtipnýma gifama, ale klidně bych tě teď za všechny příhody objala:D
    Vítej zpátky:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, díky :D Člověk musí i takový příhody občas nějak odlehčit, jinak by se z toho zbláznil :))

      Vymazat
  3. Jéé takové článečky já můžu ♥ ..líbí se mi, jak to dokáže odlehčit situaci a zároveň je to tak výstižné
    Mimichodem ..děkuju za komentář :) Ale s tím cvičením to zas tak nepřeháním.. v posilovně zásadně netrávím dýl než 80minut a běh mám jen na 25minut :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky moc děkuju, pozitivní komentáře mám ráda a ráda je píšu :D Však jo, důležité je, jestli ti to tak vyhovuje a za to tě mohu jedině obdivovat :))

      Vymazat
  4. Nikdy jsem na články plné gifů nebyla, ale tenhle je doslova výstižný a jako jediný mě snad i pobavil, takže bod pro tebe. Nevím, jestli ti gratulovat a nebo tě utěšovat, troufám si říct, že obě možnosti by byly na místě, tak tedy... :-D Do fitka jsem chodila taky (od ledna do minulého týdne), teď se udělalo hezky a s kámoškou tam už nevydržíme. Narozdíl od toho začínám zrovna běhat, ale moje pocity ohledně toho jsou lehce matoucí. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :D Já jsem takovej klasickej smolař, no, nezbývá mi, než si z těch událostí pak dělat srandu :D Mně se v té posilovně hodně zalíbilo! Ale teď mě to teda taky láká spíš ven a hlavně musim šetřit na zubaře, takže budu zas posilovat doma a cardio provozovat venku, jak jen to půjde :D

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush