26. ledna 2014

REPORT ZE 3. TÝDNE: Mrznu, ale jde to!

Zdravíčko!

Doufám, že se máte pěkně a nemrznete doma jako já. Nějak se mi tu rozbilo topení a správce to přijde spravit až zítra, tak mám na sobě punčochy, tepláky, dva svetry a troje teplý ponožky. Umím si to dobře vybrat, zrovna když v pátek začalo mrznout i v Praze :D A věřte mi, že když v Praze mrzne, tak fakt mrzne. Mám totálně zamrzlá okna a kouří se mi od pusy. Na někoho se holt takové šťastné události lepí jak vosy na med, ale musím říct, že už jsem si těch necelých 24 let zvykla a nic moc mě nepřekvapí :D No a jak mi to jinak jde ve "fitness oblasti"?


JÍDELNÍČEK
Stále mě neomrzelo zapisování potravin do kalorických tabulek. Mám pak i pocit, že mám větší kontrolu, ale často se mi stane, že něco zapíšu zpětně a i tak to vychází do počtu podle nutričních hodnot, takže už to mám celkem pod palcem a až mě to přestane bavit, tak toho prostě nechám :D Zas budu více chodit do práce, takže to znamená jídlo 5x denně, a v pátek to například vypadalo takhle:

  • 7:00 - kaše (40 g vloček, 200 ml mléka, lžička arašídového másla, půl banánu)
  • 10:00 - 35 g Dr. Mačatý od Mixitu, 100 g Klasik jogurtu, 50 g tvarohu
  • 13:00 - 40 g syrové dlouhozrnné rýže, 100 g mandlovo-ořískového tofu, 100 g zeleniny + 75 g cottage + půl plátku Šumavského eidamu na posypání
  • 16:00 - chia pudink (10 g semínek, lžička kakaa, 100 g tvarohu, 20 g vloček a kapka mléka)
  • 19:00 - vanička tvarohu + kousek hořké čokolády (po cvičení byla chuť, tak proč ne :D)


Mám teď období, kdy jsem oficiálně závislá na tvarohu a dost často taky vařím něco se špenátem. Naopak jsem zjistila, že asi půl roku jsem neměla nic s bramborem a že jím pořád rýži, kterou jsem předtím vůbec nejedla. Asi stárnu :D Chuť se přejíst jsem měla po dlouhé době ve středu, kdy jsem byla hrozně unavená a tělo evidentně potřebovalo po těch zkouškách a učení doplnit zásoby, takže jsem se pořádně nacpala a dala si přílohu i k večeři (ono se to jednou nezblázní), ale nic špatného jsem nesnědla, za což jsem na sebe pyšná :)

CVIČENÍ
Cvičení mě stále baví, rozhodla jsem se zatím zůstat u Jillian a u Body Revolution a docvičit to konečně do konce! Jinak mě hrozně baví workouty z NTC, těm se taky podívám na zoubek. A taky chci jít konečně plavat, ale vždycky když se odhodlám, něco mi do toho přijde a pak se mi zas nechce :D No, uvidíme...


MĚŘENÍ
Tenhle týden se to moc nepohnulo, ale včera jsem si koupila nové kalhoty, a sice o číslo menší než před Vánoci, takže úspěch to je taky :) Ty větší už hodlám vyhodit a víc se s nimi nezabývat. Takže od minulého týdne ubylo celkem málo:
  • PAS 73 (- 1 cm / celkem -3)
  • BOKY 93 (ňyc / celkem -2)
  • ZADEK 96 (-1 cm / celkem -1)
  • STEHNO 55 (taky ňyc / celkem -1)
No, i tak myslím, že pár kilo už je dole a že si za týden odepíšu další centimetry. Honba za spokojeností prostě pokračuje! :D



Jinak co se týče rande, jdu někdy během týdne do kina (nakonec jsem ho pozvala já :D). Zatím se to vyvíjí celkem dobře, tak doufám, že to nějak nepokazím, jak to ostatně moc dobře umím. Vždycky začnu hrozně plašit, jsem strašně ukecaná a dost věcí mi vyletí z pusy, aniž bych o nich nejdřív přemýšlela, a taky neumím s klukama moc komunikovat přes ty virtuální platformy (nejradši bych tuhle komunikaci zakázala nebo aspoň stanovila nějaká pevná pravidla, kterými by se všichni museli povinně řídit :D).

Tak se zatím (s)mějte, já se zas brzy ozvu :)

A. G. ッ

6 komentářů:

  1. Přijímáš hrozně málo..

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám pocit, že jíš malinko. Určitě přidej.
    NTC jsem si stáhla do mobilu, ale zatím nevyzkoušela. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak s tímhle jídelníčkem bych asi šilhala hlady:) určitě bys měla přidat:) jinak Jillian je skvělá trenérka! A Ntc workouty chi také zkusit,jsou tam i nějaké,ke kterým není potřeba činek?
    S klukama jsem si taky nikdy nevěděla rady,naštěstí mám toho svého,kyerý mě bere i s chybami:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomalinku přidávám, ale už teď mi přijde, že jím jak otesánek, hlad teda vůbec nemám :D
      V NTC jsou určitě i cvičení bez činek, popřípadě se dají lehce nahradit lahvemi s vodou, nebo je můžeš vynechat :)

      Vymazat
  4. Zdá se mi, že jíš hrozně malinko :/
    A Jillian je nejlepší! Za všechny změny na své postavě vděčím jí!

    OdpovědětVymazat
  5. málo jíš, jak řekli holky nade mnou. Je jedno kdy jíš sacharidy, prostě si je za ten den dáš a to je to co se počítá, takže je jedno, že si je dáš večer, prostě platí ten fakt, že si je dáš. Přeju at ti to dopadne dobře s klukem :)

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush