18. ledna 2014

REPORT Z 2. TÝDNE: Getting better!

Přeji krásné sobotní odpoledne!

Tak! Je tu další den, kdy jsem hrozně "produktivní", co se zkoušek, seminárek a diplomky týče, a tak sem zas musím něco napsat :D Uplynul další týden v mém novém vzorném režimu (v rámci možností samozřejmě), takže ho jdu zase zanalyzovat.


JÍDELNÍČEK

Týdenní analýza z kalorických tabulek: 
Btw mají tam děsný hrubky, z toho fakt rostu :D




Protože jsem byla po většinu času doma a učila se, vstávala jsem většinou k 10. hodině, takže jsem rovnou svačila (ale ve stylu snídaně samozřejmě, bez pořádné kaše bych nemohla žít :D). Takže můj zkouškový jídelníček vypadá přibližně takhle:
  • 10:00 - kaše (vločky, mléko, banán, arašídové máslo)
  • 13:00 - maso + příloha + zelenina
  • 16:30 - tvaroh/jogurt + vločky/knackebroty + semínka + zelenina/ovoce
  • 17:30 - BCAA (před cvičením)
  • 19:30 - maso + zelenina / celý tvaroh + zelenina / knackebroty + zelenina + šunka + protein

K tomu vypiju přes 2 litry vody a čaje. Zatím mi to fakt jde, musím se pochválit :D Ani nemám na nic chutě, čímž sama sebe udivuji. Hlavní je, že sním větší část jídla přes den a večer už jíst moc nemusím, předtím jsem to dělala přesně naopak. Když se podívám na staré vyplněné tabulky, tak mám sice denní příjem v pořádku, ale nejvíc sacharidů večer, kolikrát třeba i 60 g. Teď večer dávám pozor, aby to bylo kolem 20 g. 



CVIČENÍ
Baví mě to stále víc! Díky bohu za svalovou paměť, na rukou to jde vidět asi nejvíc, už se to tam pomalu ale jistě opět rýsuje. Hlavně to teda cítím, činky jsou čim dál méně těžké a kliky nejsou tak náročné :) Díky cardiu a "clean eatingu" mi taky pěkně mizí tuk z mojí nejvíc rizikové oblasti - břicho a boky (takový ten muffin top :D). Takže pokračuji!
MĚŘENÍ
První ovoce mé práce přineslo dnešní měření populárních partií! 
  • PAS 74 (-2 cm)
  • BOKY 92 (-2 cm)
  • ZADEK 97 (stále stejně ohromná)
  • STEHNO 55 (-1 cm)
Takže na to, že většinu dne prosedím u učení a maximálně se pohybuju po bytě a sem tam něco uklidím, vyjdu do krámu apod., je to docela dobrej začátek :D A pokračuji!



Jinak mám plnou hlavu svého nového objevu, že kvůli němu nemůžu spát, a příští týden by mělo proběhnout nějaké druhé "rande" (teda nevím, jestli zrovna rande, ale zkrátka "něco" :D), takže jsem napnutá jak kšandy, co z toho bude!
Teď mizím udělat sváču a vrhnu se na Jillian, ať do příštího týdne spalím dalších pár centimetrů. 
Takže se (s)mějte a já se zas brzo s něčím ozvu :))

A. G. ッ

7 komentářů:

  1. myslím že máš všechno skvělé :P a to rande, mmm :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super pokrok! ;-) To mě motivuje k pokračování v úsilí nejvíc...Tak ať "rande" dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne jedes! Preju spoustu dalsich pokroku. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý pokrok!:)
    baví tě pořád vážení všeho? Mě to vždycky vydrží chviličku:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) No, zatím mě to nepustilo, snažím se pořád zjistit, co na mě vlastně funguje, tak to chci mít všechno zaznamenané. Ale uvidíme, jak dlouho mi to vydrží :D

      Vymazat
  5. Moc děkuju za vaše komentáře, holky! Ani nevíte, jak mě to těší, člověk má z těch pokroků hned větší radost :))

    OdpovědětVymazat
  6. Super pokroky!
    Ta týdenní analýza je bezva, akorát nejsem s to zapisovat úplně všechno sedm dní v kuse! :-D

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush