11. ledna 2014

REPORT Z 1. TÝDNE: Jídelníček, cvičení, míry




Krásné sobotní odpoledne!

Rozhodla jsem se dneska v rámci prokrastinace napsat příspěvek o svém prvním týdnu v novém roce, tedy o prvním týdnu, kdy zase makám a snažím se se sebou něco dělat. Hrozně mě to totiž baví a musím se o to prostě podělit, protože změny pozoruju už po tak krátké době. Cítím se stokrát líp, mám víc energie, mám pocit jakési kontroly nad sebou, hrozně se těším na cvičení a i po týdnu už nemám takový problém udělat klik nebo se udržet v plank pozici :) Prostě je mi fajně!


JÍDELNÍČEK = 70 % úspěchu
Pokud mě sledujete déle, asi víte, jaký mám názor na přehnané kontrolování a šťourání se v jídelníčku a nutričních hodnotách. Nicméně protože jsem vyšla z disciplíny a potřebovala jsem kontrolu nad tím, co jím, a taky se znovu naučit, jak se správně stravovat, zapisovala jsem si všechno do kalorických tabulek. A zatím pokračuji, mám pak pocit jakési sebedisciplíny :D Teď je tam dokonce možné udělat si analýzu jídelníčku za nějaké období, takže tady je moje za první týden:



Jen abyste to pochopili, o víkendech dospávám svůj spánkový deficit, takže snídám klidně kolem 11. hodiny a psala jsem to rovnou do svačiny (stejně tak ve dny, kdy nemusím vstávat :D). Myslím si, že na někoho, kdo si za poslední půlrok neskutečně rozhodil metabolismus, cpal se neustále sladkým, jedl nepravidelně jako prase a cvičil tak jednou týdně, je to docela dobrý :D Kromě jídla se snažím i vypít denně kolem 2,5 litru tekutin (piju čistou vodu z kohoutku nebo čaj). Rozložení S/B/T jsem si udělala podle jídelníčku od nutriční poradkyně a musím říct, že jíst většinu jídla dopoledne, mi naprosto vyhovuje. I když cvičím až odpoledne, nemám vůbec hlad ani chutě. Opravdu jsem se nedotkla ničeho ,,hříšného", když nepočítám svou 86% čokoládu, které se vzdát nehodlám :D Asi bych měla teda ubrat nějaké tuky, ale když to arašídové máslo je tak dobré! :D


CVIČENÍ!
Návrat k Jillian bolel, ale naštěstí jen první tři-čtyři dny. Budu od ní zase střídat různá videa, hlavně ty nejoblíbenější (6 weeks 6pack, Body Revolution, No More Trouble Zones, Kickbox, Yoga Meltdown), ale oblíbila jsem si třeba i cvičení z NTC a určitě budu postupně zkoušet různé nové věci, jelikož prostě nemůžu pořád dělat to samé, z toho by mi hráblo :D Změny jsou třeba! No a HIIT nebo posilovací cvičení střídám ob den s cca 50minutovým cardiem ve spalovací tepové zóně na elipticalu (s tím pitomým kolenem asi nic lepšího nevymyslím, napadlo mě ještě občas zajít do bazénu). Můj ,,orbitrek" je prostě nejlepší kámo! Sice už hrozně vrže a přestal mu fungovat displej, ale jezdí pořád, takže dokud se nerozpadne, budu ho opotřebovávat dále :D Taky si píšu všechno pěkně do notýsku, abych se pak mohla kochat nad pokroky :)

Cvičení s Jillian :D
MĚŘENÍ
Chtěla jsem se dneska poprvé zvážit, ale váha se rozhodla, že nebude fungovat, tak jsem sáhla po metru a ač nerada, čelíc kruté realitě, jsem se přeměřila. Usoudila jsem, že mám teď kolem 65 kg (na výšku 162 cm). No a míry (v cm samozřejmě :D) vypadly dneska takhle:

  • PAS 76
  • BOKY 95
  • ZADNICE 97
  • STEHNO 56

Je to děs, jsem pěkná koule s plochým zadkem. V dubnu jsem měla všude minimálně o 5 cm míň, ach jo... Ale makat nepřestanu! Vím, že vykašlat se na to či polevit nestojí za to. Jsem v tom prostě naplno! Odpoledne mě čekají Trouble Zones s Jillian, už se na ni těším, na mrchu! Dám si pořádně do těla, ať mám na učení pěkně prokrvený mozek :D

Co dnes cvičíte vy? Nebo máte sobotní odpočinek? :)

Každopádně se (s)mějte a užívejte víkendu!

A. G. ッ

5 komentářů:

  1. ahoj!:) tvé nadšení je senzační, na analýzu bych se vykašlala :D ale 70% zní supr :) já se taky snažím jíst zase trošku líp
    86% čokoláda hřích fakt není, ty vysokoprocentní jsou prostě zdravý, tečka
    HIIT je fajn, ale Jill mě prostě nebaví:D
    k mírám nevím co ti říct, já se neměřím :D a na váhu radši nelezu! makat nepřestávej, držím pěsti :P
    já ještě nevím jestli budu dneska cvičit, večer možná játra :D haha, měj se hezky!
    btw skvělý design!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kamčo! Moc děkuji :)) S tou čokoládou máš asi pravdu, nebudu to tak hrotit :D Váha mě taky nějak nezajímá, ony jsou spíš důležitěšjí ty míry, když už chce člověk něco kontrolovat, a jestli mu padnou kalhoty ;)) Játra se taky musí procvičovat, to ti schvaluju :D
      A ještě jednou děkuji! :))

      Vymazat
    2. kvůli komentářům jako jsou ty od tebe, se vyplatí psát!:) děkuju, taky jsem na sebe pyšná ač to zní blbě:D
      játra jsem procvičila, ale jen zlehka :P s kalhotama to mám teďko horší, nic mi neníííí :D a neděkuj!

      Vymazat
  2. Podle mě jíš docela málo i když nevím kolik vážíš a měříš, ale jest-li jsem to pochopila z tabulky dobře, tak jíš kalorie na svůj bazál, ale bazál je energie kterou tělo spotřebuje v klidovém stavu, takže když do toho cvičíš, tak si ochuzuješ své tlo. Přidala bych na tvém místě, pomalu, ale přeci, přednější je zdravý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, asi je to málo, ale bazál mám naměřený kolem 1200 kcal, takže jak pro vrabce. Postupně budu samozřejmě přidávat, ale zatím to nechám takhle, abych zjistila, co to udělá :) Hlad ani chutě nemívám, takže zatím je to ok :)

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush