4. ledna 2014

NEW YEAR, NEW ENERGY, NEW GOALS, NEW START!

Zdravím vás po dlouhé době a v novém roce!


Long time no see, again... Vím, nejsem zrovna vzorná blogerka, ale což, snahu občas mám :D V prvé řadě vám chci popřát krásný a úspěšný nový rok 2014, který podle všech předpovědí a horoskopů má být lepší než ten loňský, což mám v plánu tak či tak, i kdyby nějaké věštecké pindy nevyšly. Prostě tenhle rok musí a bude lepší než posledních 5 let dohromady! V poslední době se mi nějak zvlášť nedařilo, ale s příchodem nového roku mě to aspoň donutilo k zamyšlení a nějakému bilancování, a tak to teď musím napsat černé na bílé :)


Uplynulý rok? První půlka se vyvíjela víc než dobře, po všech stránkách, na přelomu té druhé to nějak škobrtlo a pak se to se mnou vezlo. I když se podívám na své fotky, vypadám v období března, dubna a května fakt dobře. No a čím to bylo? Pustila jsem se do všeho s obrovskou energií a optimismem, který se se životními změnami, se kterými jsem nepočítala, nějak vytratil. Hrozně mě mrzí, že jsem se vždycky neúspěšně pokusila vrátit se zpátky, prostě to nešlo. V posledním měsíci mě už veškerá energie opustila úplně, neměla jsem sílu na to ráno vstát, natož cvičit a přemýšlet, jestli správně jím. Ač jsem si našla nové přátele a mám v Praze jiný život, pořád si musím připomínat, jak to předtím bylo lepší a jak jsem tu hrozně nejistá. A když nejsem zrovna v práci, ve škole nebo někde ,,na pivu", jsem hrozně sama. Říkala jsem si vždycky, že něco takového přece mě, silnou, nezávislou a optimistickou osobnost, nemůže vykolejit, ale stalo se. Inu, někdy to prostě ani ten nejsilnější člověk na světě neustojí... A svůj starý život v jiném městě zpátky nevrátím. O to víc chci uplynulý půlrok hodit za sebe a začít s čistým štítem znovu. Je to asi trochu cliché (nemám je ráda :D), ale takhle to rozhodně nemyslím.

Co plánuji na tento rok? Bude to těžký, těžký rok, ale rozhodla jsem se, že o to víc musím posbírat sil a energie a vrhnout se do toho po hlavě! Čeká mě ukončení VŠ, diplomka, plno změn, (zřejmě) hledání nějaké práce, nějaké to cestování a plnění cílů, které jsem si stanovila. Vím, že mě nic nezastaví, jsem odhodlanější než kdy jindy! 

Takhle to rozhodně nebude! :D
NOVÉ CÍLE PRO ROK 2014:
  1. Dokončím úspěšně školu.
  2. Najdu si práci, co mě bude naplňovat a bavit.
  3. Budu nadále sociálně aktivní osoba :D
  4. Budu si víc věřit.
  5. Budu šetřit a neutrácet za blbosti. Chci jet aspoň dvakrát do Anglie za kamarádkou a v létě někam na dovolenou (asi po sto letech, takže si to zasloužím :D).
  6. Dokončím svou cestu za vysněnou postavou! Tzn. správné stravování, cvičení, péče o sebe :)
  7. Zbavím se všech svých démonů a dám se do pořádku. Už je fakt na čase!
  8. Každý měsíc přečtu alespoň jednu dosud neznámou knížku.
  9. Přestanu se bát chlapů :D
  10. Budu prostě better & happy :))

Tak to jsou mé plány! Hned jak jsem se 1. ledna probrala z opice, tak jsem začala na všem pracovat :) Nejhorší je pro mě návrat do cvičícího režimu, jelikož jsem na to fakt kašlala, vůbec se mi nechtělo. Teď si zas říkám, proč jsem přestala, když mě to tak baví a cítím se díky tomu vždycky skvěle! Začínám teda zvolna, musela jsem se u Jillianiny Body Revolution vrátit zas na Level 1 a 2, ale počítám, že za týden už se vrhnu na trojku a čtyřku, až mě přestane všechno bolet :D Jedno vím jistě, už nikdy nepřestanu, nestojí to za to ;)


Co se jídla týče, už dlouho jsem neměla záchvat přejídání (to musím zaklepat), ale že bych se nějak snažila hlídat se a jíst zdravě, to bohužel fakt ne. Často jsem vyšla do práce bez snídaně, pak šla někam ven bez večeře, o vánočním jídelníčku ani nemluvím. To mi je vždycky z toho jídla všude tak blbě, že nic nejím. Dala jsem si teda na Štědrý den k večeři salát a malý řízek, ale po zbytek svátků jsem měla úplně scvrklý žaludek. Chtěla jsem i ochutnat cukroví, ale dostala jsem do sebe maximálně jeden vanilkový rohlíček, což je na druhou stranu dobře :D
V neposlední řadě chci víc blogovat a zahrnovat vás spoustou fotek a článků! A to myslím fakt vážně! Už jsem vymyslela strategii a nic mě nezastaví! :D

Takže takhle to bude a prostě to půjde :) Doufám, že jste na mě ještě nezanevřeli a že budu mít stále vaší přízeň, i když toho vždycky spoustu naslibuji a pak se na to většinou kvůli nedostatku času vykašlu. 
Přeju vám krásný zbytek víkendu a pokud se učíte na zkoušky jako já, tak mějte pevné nervy a zvládněte to! :)) Připomínám ještě návod, jak to šílené období přežít :)
Na závěr mám pro vás takovou tematickou píseň, kterou jsem objevila na Spotify (mimochodem jestli to ještě nemáte, tak si to pořiďte ;)).


(S)mějte se a už brzy naviděnou!

Vaše stále praštěná
A. G. ッ

5 komentářů:

  1. Moc hezké a reálné cíle. Ať se ti podaří v novém roce jich co nejvíce splnit! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, holky! Vám taky jen to nejlepší v novém roce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné:)) at se ti všechno splní :) Do Anglie bych se taky chtěla podívat, musí to tam být nadherné
    sociálně aktivní, toho se asi nikdy nedožiju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu :))) Anglie je úžasná, "must-see country"! :)) A být sociálně aktivní je věc velmi snadná :D

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush