2. listopadu 2013

NOVÝ MĚSÍC - ČAS ZÚČTOVÁNÍ!

Ahoooj!

Zdravím vás při brzkém sobotním odpoledni, kdy bych měla mimochodem pilně studovat a psát seminárky, diplomku apod. :D To nám to letí... Zas jeden měsíc skončil a nový začal, takže je tu čas na pravidelné REVIEW & PLANS. Přijde mi, že sem poslední dobou ani nic jiného nepíšu a že to tu pěkně flákám... Musím se fakt polepšit! Nicméně říjen přinesl mnoho věcí, jelikož se stále přizpůsobuju v novém prostředí novému biorytmu, tak si aspoň zrekapituluju, jak mi to (ne)jde :D


Uplynulý měsíc byl pro mě plný úplně nových věcí a hrozně nabitý! Ve svém pátém roce života na VŠ jsem totiž začala žít konečně trochu jako student :D Je to možná malinko smutné, ale o to víc si to hodlám užít :) Takže co pozitivního mě potkalo?
Signal Light Festival!
  • Spousta společenských akcí (kino, divadlo, několik hospod :D, Signal Festival, koncert na Staromáku).
  • Spousta nových přátel (konečně jsem se osobně poznala se spolužáky, které jsem loni jen potkávala na chodbě nebo s nimi komunikovala mailem :D).
  • Začala jsem chodit na rehabilitaci s kolenem a prý když budu vzorně cvičit, budu moct na jaře zas vyběhnout, jupí!
  • Hrozně mě teď baví chodit do školy, dokonce se tam i těším :D
  • Potvrdilo se mi, že nikdy není pozdě na to začít něco nového (v mém případě cesta za lepší postavou opět od začátku - tentokrát fakt poslední a definitivní začátek úspěšného konce!!!).
  • Už týden opět pravidelně cvičím a jím a nehodlám přestat :D
  • Potkalo mě jakési osvícení ohledně budoucnosti, o kterou jsem se poslední dobou hrozně bála. Řekla jsem si, že se budu snažit zůstat ve stávající práci, a pokud mě to začne štvát, nebo mě tam po skončení školy nebudou už chtít, budu prostě a jednoduše hledat práci jinou, klidně i v zahraničí. Prostě to dobře dopadne :)) Nejsem přeci tak neschopná, aby mě do nějaké práce nevzali, navíc v Praze jde vždycky něco najít (zkrátka pozitivní nadhled :D).

Negativní věci se pohybovaly tentokrát jen kolem mého problému s přejídáním. Stále mě to pronásledovalo a bylo to jak začarovaný kruh. Ale jak jsem psala v posledním článku, musím s tím bojovat! Jak teď pořád chodím někam mezi lidi a dost často je to právě na jídlo a na pivo, každý tam úplně normálně jí a pije a nikdo z těch lidí není tlustý, ba naopak. I když už jsem v tomhle smyslu kdysi prozřela, potřebovala jsem zjevně opět důkaz, že normální lidi se jídlem ovládat nenechají a že když se jdou bavit s přáteli, nepočítají v hlavě, kolik má to pivo kalorií a že kvůli tomu budou muset dvě hodiny makat v posilovně a týden si hlídat příjem sacharidů. Nevím, proč se toho jídla stále bojím. Nejvíc se mi na začátku roku dařilo právě tehdy, kdy jsem si jídlo nehlídala, neházela každý gram vloček do tabulek a zapisovala si pouze sportovní pokroky. Takže tak to budu dělat i teď. Už je opravdu na čase, abych z toho bludného a dost temného kruhu vystoupila
Taky jsem si uvědomila, že sem nepíšu hlavně proto, že vždycky když to zpackám, tak se pak stydím sem chodit, koukat na pokroky všech a při tom myslet na to, jak já jsem to zvrzala. Trochu crazy, co? o.O

No a co plánuji na listopad?

  • Čeká mě spousta práce do školy (testy, prezentace, články a taky bych měla začít psát tu diplomku, hmm... :D).
  • Máme naplánováno s kamarády plno akcí, takže se hrozně těším!
  • Listopad bude měsíc boje proti přejídání! Prostě je s tím konec, odzvonilo tomu, the end, Finite Incantatem, ende šlus, hasta la vista!
  • Opět budu muset kontrolovat výdaje (nějak se to se vší tou kulturou zvrtlo :X).
  • Budu hodně blogovat! Ale fakt! :D
  • Budu hodně cvičit!
  • Moje malá osobní výzva je taky dočíst nějaké knížky, které mám půjčené už hodně dlouho :D
  • Celkově plánuju mít se ještě líp než doteď! :)

Co plánujete vy? Máte rádi listopad? Já osobně miluju podzim nejvíc v říjnu, když je všechno ještě barevné, teď už začíná být taková ta mrazivá zima, mlha, holé stromy, hnusné počasí, tma ve 4 odpoledne... Ale i listopad má něco do sebe, je celý takový oranžový, začíná vánoční šílenství, brzy budou všude pěkné výzdoby, v USA budou mít díkuvzdání, u nás se třeba se dočkáme i prvního sněhu a nové vlády :D No, uvidíme, co nám přinese, snad bude dobrý! :)

Mějte pěkný den! 

A. G. ッ

5 komentářů:

  1. O učení a psaní seminárek mi ani nemluv, už se k tomu přemlouvám dobrých pár hodin! :D
    Je super, že jsi teď hodně mezi lidmi, to má na člověka vždycky pozitivní dopad. ;)
    Ze svých neúspěchů se určitě vypisuj, ono to pomůže. Lidi tady tě vždycky podrží, protože to sami znají z vlastních zkušeností. S tím přejídáním mě to mrzí. Asi tvému tělu chybí nějaké živiny, nemyslíš?
    Ať se ti v listopadu daří! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k tomu pořád nemůžu dokopat :D
      Myslím si, že jím tak akorát, netrpím hlady, vše ok. Podle mě to mám spíš emocionální, prostě když jsem smutná, cítím se hodně sama, nebo jsem hodně unavená, mám všeho dost, tak to prostě nedokážu zastavit... Musím se tomu postavit a zvládnout to, jsem fakt odhodlaná a tentokrát se nevzdám!
      Moc děkuju, Kriss! Jseš takový můj věrný podporovatel :D

      Vymazat
  2. Co si s tím kolenem měla/máš? Jinak přejídání je kapitola sama o sobě, ale musíš prostě říct stop! Není to lehké, nevyjde to hned napoprvé a stojí to spoustu úsilí.. Držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak rozhodně nic nevaž. Třeba si navaž na váze vločky napočítané na lžičky (to samé udělej se všemi možnými věcmi ze kterých děláš kaše), na hrsti navaž těstoviny a kuskus/bulgur/pohanku.. Napiš si to na papír a pověs na ledničku jako tahák.. Jez dostatečně a vůbec se nevaž! :) mé osvědčené rady ;)

      Vymazat
    2. Mám něco špatně s chrupavkama a poškozený meniskus, musím posilovat prý svalstvo kolem kolen a aby se mi srovanly moje krásná xka, aby se mi to srovnalo :D
      Rozhodně se snažím nic nevážit (ani sebe), jen u vloček a třeba u příloh to pořád neodhadnu, jinak bych furt v hlavě počítala, kolik je čeho kalorií a už bych se z toho zbláznila. Na ty hrsti je to moc dobrý nápad, děkuju! A celkově moc děkuju za podpůrný komentář :))

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush