1. října 2013

REVIEW of last two months & PLANS for October




Hello everybody!

Je tu začátek nového měsíce, čas na zúčtování uplynulých dnů a plánů na dny nové. Musím říct, že posledních pár týdnů nebylo nic moc, ale říjen začal celkem dost dobře (taky kdo by nechtěl ze všech přednášek odcházet dřív, pak zbytek dne strávit se skvělými spolužáky v hospodě a ještě se domu projít krásnou procházkou po Praze :D), mám zpět svou energii a odhodlání a jsem připravená na výzvy a plány! 
Taky vám posílám pozdrav z pražského Karlína, protože bylo dneska hrozně hezky a ten kostel mi prostě připadá krásně fotogenický :)) A hlavně miluju podzim!



Tak a teď to zhodnocení. Přiznávám, že poslední měsíce nestály ani tu za starou bačkoru. Přijímám za to plnou zodpovědnost a vím, že ponesu už nesu následky, ale nechci nad tím nějak fňukat, protože už to nevrátím. Můžu být na sebe leda pěkně nas*aná a to taky jsem, takže o to víc to budu napravovat! Negativní zúčtování tedy nebude (jen musím ještě zmínit, že skončil Dexter :/ :D), toho bylo dost v článku, který jsem psala minulý týden. Zkusím se na to podívat i z té lepší stránky, z které se taky něco za ty dva uplynulé měsíce najde a které splňují pár bodů z mých předchozích plánů :) Např.:
  • přestěhovala jsem se, úlalá - změny jsou fajn!
  • stmelila jsem se se skvělými spolužáky
  • zjistila jsem, že mám za téměř za barákem super in-line trasu a už jsem ji řádně prubla :)
  • začala jsem chodit hodně pěšky a vůbec mi to nevadí! :D
  • dekorovala jsem byt a stále v tom postupně pokračuji (ať žije Ikea :D)
  • vymazala jsem z života svého ex! (to je BIG STEP!)
  • vypilovala jsem jemnoška ruštinu
  • změnila jsem design blogu, snad se vám líbí - už to chtělo změnit barvu :)
  • zavedla jsem morning cardio, když to jde, a je to příjemný start dne :)
  • zkoukla jsem celého Dextera, celkem výkon :D
  • zmákla jsem poslední dvě zkoušky z letního semestru!
  • šla jsem k doktorovi s kolenem a zakázal mi běh, dřepy, výpady, turecký sed a všechno, kde má člověk "ohnuté" koleno, takže musím vyřadit ze cvičení tyhle cviky, ale rehabilitací se mi to prý spraví a za půl roku budu běhat jak rybička (no, ryba toho zrovna moc nenaběhá, ale prostě budu v cajku :D)


Vždycky se prostě dá najít něco pozitivního :) A teď plány! V říjnu budu:
  • hodně cvičit + plánovat workouty (bez dřepů, no :/)
  • hodně zdravě jíst bez stresu a počítání nějakých kalorií, prostě s rozumem!
  • hodně blogovat
  • hodně číst
  • hodně se učit
  • hodně fotit
  • hodně se snažit začít psát diplomku :D
  • hodně se sociálně integrovat!
  • hodně se snažit přežít několik rodinných oslav :/
  • málo utrácet!!!
  • držet půst od hříšných sladkých pokrmů!
  • půjdu ke kadeřnici a nebudu už "ginger" 
  • půjdu volit (nevím teda zatím koho :D)
Výzva pro mě bude hlavně přestat jíst čokoládičky, na které jsem si za posledních pár týdnů zvykla. Naštěstí na mě platí, že když kolem nich v obchodě neprojdu a nekoupím to, takže to pak neskladuju doma, nemám na to pak vůbec chuť :D

Jinak MILUJU podzim (a taky jaro)! Škoda, že už teď nebývá ani jedno tohle období tak dlouhé, jak si je pamatuju z dětství. Přijde mi, že se ochladilo hrozně rychle a jako loni přijde brzo dlouhá zima a pak se zas rychle oteplí :/ Když jsem byla menší, podzim byl fakt PODZIM až do listopadu, s pouštěním draků, s poletujícím babím létem v září, s ještě poměrně teplými večery, později s vůní spadaného listí, se všemi těmi barvami, se sbíráním kaštanů, jablek a brambor, pitím litrů jablečno-skořicového čaje (a vůbec hodně čaje, mrkněte na mou sbírku :D)... Škoda, že tu nemáme díkuvzdání, protože vím, že žít v USA, tak si tenhle svátek užívám asi nejvíc ze všech, hlavně z toho tradičního jídelního hlediska :D 

Přeji Vám dobrou noc a pěknou středu!

A. G. ッ

6 komentářů:

  1. jo na diplomku se taky snažím myslet, ale jak nám teď začala škola a vyfasovala jsem seznam recenzí a seminárek, které musím napsat, upadá diplomka trošku dopozadí:D ať máš koleno brzy fit, nový design se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, taky se bojím, že s tou diplomkou to ještě nebude tak horký, ale něco už za tenhle semestr stihnout chci, tak uvidíme :D Díky moc! :))

      Vymazat
  2. držim palce at ti všechny plány vyjdou .))

    OdpovědětVymazat
  3. Great post!

    Maybe we can follow each other on GFC and Bloglovin, if you want? Let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  4. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush