15. srpna 2013

I'M ALIVE aka JULY review & AUGUST plans!

Prague!
Ahooooooj!

Jo, přesně tak, ještě žiju! Ale jen tak tak :D Měla jsem teď spoustu povinností a starostí se stěhováním a tak nějak se vším, hlavně se sebou, že jsem prostě nic nestíhala. Nyní už ale píšu z nového pražského bytečku! Dalo to fakt práci (samozřejmě se to neobešlo klasicky bez komplikací, to bych nebyla já :D), potřebovala bych teď tak měsíc dovolenou a hlavně někam na rekonvalescenční sportovní a jídelní soustředění, protože jsem tomu v poslední době moc nedala, ale zkrátka přišly do popředí jiné věci, které byly prioritní. Teď už snad bude konečně klid, já se budu pomalinku zabydlovat a srovnávat se do zcela nového režimu J A co se všechno za dobu mé nepřítomnosti událo? Čtěte dále J

Přišlo mi, že červenec strašně rychle utekl a že ani nevím, co jsem vlastně dělala. Chodila jsem do práce, navštívila nějaké ty fesťáky, občas šla někam s kamarády, zařizovala jsem věci ohledně nového bydlení, stěhovala jsem pořád něco někam, umírala jsem vedrem a tak :D Příští týden si jdu taky konečně pro jídelníček od poradkyně, který mi stejně nakonec bude muset ještě předělat, protože mi s novým bydlením nastal i nový režim a teď vstávat v 5 teda rozhodně dobrovolně nebudu :D 

Takže rekapitulace pozitivních věcí, které se udály v červenci (ač je půlka srpna, ale ten si schovám na jindy J):
  • Šla jsem na InBody a rozhodla se, že se svým ,,démonům“ postavím čelem a nechám si pomoct od odborníka.
  • Byla jsem na Českých Hradech a na Rock for People + teď v srpnu na Sázavefestu – parádníííí! J
  • Napracovala jsem si spoustu hodin;
  • Našla jsem si byt na dobrém místě a v přijatelné ceně;
  • Půjčila jsem si spoustu knížek a stáhla spoustu nových seriálů (Dexter  ) a filmů, takže na odpočinek mám dostatek nástrojů a teď už snad i čas;
  • Vyzkoušela jsem nějaké nové potraviny, o kterých vám rozhodně musím dát echo!
  • Odcvičila jsem celý Kickbox FastFix od Jill;
  • Začala jsem oprašovat své ruštinářské jazykové znalosti, je to hrozná sranda :D
  • Vzdala jsem se svého nového idola, protože jsem zjistila, že je neskutečně sebestřednej a arogantní (asi nemám odhad na lidi, nebo co :D);


Naopak negativní věci:

Z tohodle prostě musím ven!
  • Mám prostě pořád problém s přejídáním a nevím, proč to dělám, když to dělat nechci… Vždycky jako bych nějak sama sebe přemluvila, že z toho stresu se musím hodně najíst nebo co, prostě se nechápu! Akorát je mi pak ze sebe špatně. Na druhou stranu ale pociťuji nějaké období změn a díky určitým okolnostem jsem si uvědomila, že takhle to prostě dál nejde!!! Takže se fakt těším na to, až budu pod dozorem výživové poradkyně. Po tom flákání, nespaní, stresování a zařizování vypadám jak zombie špekáček…
  • Docela jsem se rozšoupla zase s utrácením (krapet out of control), ale nemohla jsem si pomoct, ty slevy všude mě prostě volaly, ať je jdu využít! :D plus teď se chystám na útok na Ikeu, takže to bude zas peněz, že na to radši nechci myslet :D
  • V těch vedrech jsem se snažila cvičit, jak to šlo, ale moc jsem tomu teda nedala :/
  • Umřel Corry Monteith :(

Co plánuji v srpnu (resp. na zbytek sprna :D):
  • Nastolím nový režim!
  • Vyzkouším nového Shauna – Focus T25 – všichni to hrozně chválí;
  • Budu v Praze inlajnovat, chodit na túry, fotit, užívat J
  • Budu chodit z práce pěšky (ráno se mi moc nechce, je to moc do kopce :D), vyjde to na krásnou procházku na 35 minut J
  • Budu dekorovat a vybavovat byt, zatím mi to jde :D
  • Pošlu do háje svého ex (pořád ten samý), který chce teď se mnou chodit v Praze sportovat :D
  • Budu se nadále vzdělávat rusky :D
  • Budu samozřejmě pilně pracovat a pomalu se chystat na dvě zkoušky, co mě ještě čekají v září;
  • Změním tady nějak pěkně design blogu, mám nějaké nápady, tak se pokusím čarovat, co myslíte? :)
  • Jen co mi tu zapojí net (parazituju zatím na nějaké cizí síti, co furt padá), budu vám sem pravidelně spamovat, co mi jen přijde na mysl a na srdce!

Takže je to pořád dobré, stále je víc pozitivního než negativního (i když negativa vydají teda za víc). Hrozně se těším na další měsíce plné změn! Rozhodla jsem se, že změním fakt všechno. Začalo to všechno bydlištěm, pokračuje to denním režimem a dále a dále. A jako bič mám na sebe tyhle cíle:
  • 58 kilo – nový koberec
  • 56 kilo – nový účes
  • 54 kilo – nové oblečení
  • 52 kilo – tetování!

Nejlepší je prostě dát si nějaké záchytné body a odměny a tyhle mi jsou velkou motivací, abych začala konečně makat a přestala blbnout! A taky šetřit, jak tak koukám na ten seznam :D A možná ještě přehodím účes s kobercem, protože potřebuju fakt urgentně ostříhat :X

A to by bylo k mému dnešnímu dloooouhatánskému výlevu vše. Vy užívejte krásného večera a mějte se krásně! :)
Na závěr něco, co mě dneska hrozně pobavilo na knize ksichtů :D

To určitě bude ta finta! :D
A. G. 

4 komentáře:

  1. přejídání je pěkná potvora, taky se mi to občas stane, např včera :/ jéžiš, tyhle reklamy na facebooku nesnášim :D budu držet palce, aby ti všechny ty plány vyšly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je, hlavně jsem si myslela, že už jsem z toho fakt venku, ale poslední měsíc skoro jako bych byla zpátky v tom nejhorším období :/ díky, Péťo :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. to teda je! tetování jedině na hezký tělo :D

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush