5. července 2013

JUNE review & JULY plans!

Zdravíčko! 

Máme tu nový měsíc, tudíž s ním přichází i moje shrnutí za ten uplynulý a naplánovaní a nachallengování měsíce dalšího! Zkoušky jsou (kromě dvou zbývajících v září) za mnou, takže mám konečně volno! Tedy, ehm, volno… Jsem v práci, abych si dohnala hodiny za zkouškové, ale nebudu už muset přemýšlet nad školními věcmi a KONEČNĚ budu mít taky čas na kamarády, rodinu a především na sebe, jelikož všechny uvedené jsem v posledním busy semestru krapet zanedbávala, takže jim to musím vrátit i s úroky :)
A teď se na to vrhnu!


Nedá se říct, že by byl červen nějak akční, ale přeci jen se něco málo přihodilo. Z těch pozitivních a veselých věcí uvedu tyhle:
  • pokořila jsem 5 zkoušek, napsala 3 seminárky, jednu tezi k diplomce (dvakrát :D) a většinu z toho zmákla;
  • celkem jsem šetřila a zbytečně neutrácela, až jsem u sebe samotné vyvolala údiv;
  • o něco jsem si ,,vyčistila“ stravovací návyky a můžu své clean eating posunout na další level;
  • oprášila jsem kickboxová cvičební videa, která mě hrozně baví;
  • zažila jsem parádní akci se spolužáky vysokoškoláky;
  • podařilo se nám prodat byt hned prví den, takže stěhování do Prahy proběhne během srpna;
  • díky své výzvě o pozitivním myšlení jsem byla méně na nervy, hrozně jsem si ji mimochodem užila, a pro ukázku z výsledků uvedu něco ze sobotního ,,přikázání“ o provedení něčeho, z čeho jsem měla strach: díky tomu jsem například napsala svému novému objevu a vyvíjí se to dobře :D, poprvé zkoukla horor Kruh, zabila jsem vlastnoručně pavouka, který mi tak půl roku strašil v koupelně, vyžehlila jsem!!!, po několika měsících jsem jela navštívit své nejméně oblíbené prarodiče (svou rodinu nade všechno miluju, ale tohle byste museli zažít, abyste můj postoj pochopili) – takže celkem plodná výzva :)
  • po vysazení HA nemám žádné chutě, žádné výkyvy nálad a tolik nezadržuji vodu - paráda!
  • objednala jsem se k ortopedovi s kolenem!
  • rameno už je v pohodě, ale prý ho mám ještě šetřit;
  • minulý týden jsem se rozbrečela v autobuse a neznámá paní vedle mě mi ze soucitu darovala čokoládu, což znamená, že dobří lidé ještě nevymřeli :D 

Co se negativních věcí týče, bylo toho naštěstí fakt málo:
  • jednu zkoušku jsem neudělala, protože učitelka je prostě k*áva a feministka, a jednu jsem si šoupla na září, za což se stydím, páč jsem si minulý měsíc předsevzala, že to neudělám :X :D
  • pořád jsem se nedokopala k Zuzce, sakra!
  • sacharidové vlny jsem vzdala, protože jsem sebou při druhé ,,vlně" málem sekla, když jsem ráno dobíhala tramvaj;
  • nemám teď koule na to dát sem fotky své postavy;
  • sledovala jsem své nákupy, chystala se napsat článek, ale zjistila jsem nějak vyhodila všechny účtenky, takže musím tenhle úkol přesunout na červenec, ale to snad nevadí :)
  • kvůli povodním jsem se najezdila smradlavou MHD tak na 100 let dopředu;
  • skončila Hra o trůny a podezřívám se, že tu roční pauzu nevydržím! :D 


No a co plánuju a challenguju na červenec? Červenec budiž měsícem

  • CLEAN EATINGU (aneb pomalého likvidování nevhodných potravin a loučení se s nimi navždy),
  • každodenního cvičení aspoň půl hoďky,
  • odpočinku u dosud nezhlédnutých filmů a nepřečtených knih (např. u Hry o trůny :D),
  • monitorování nákupů za účelem zjištění, kolik clean eating přibližně stojí,
  • organizování velkého stěhování,
  • grilovaček s přáteli a s rodinou,
  • pojídání zeleniny a ovoce ze zahrádky pokud možno u babičky na zahradě na mém oblíbeném místě na stromě :D
  • zkoušení nových receptů,
  • letní zábavy na fesťácích
  • a samozřejmě plného pracovního nasazení :D

Tak, to by bylo! Doufám, že jste červenec odstartovali v plné sílé a odhodlání užít si léto jako já :) Chystáte se někam na dovolenou? Na co se těšíte nejvíc? Já asi na to, že sebou o víkendech vždycky plácnu u babičky na zahradě a budu si číst něco jiného než skripta a občas si půjdu natrhat třešně nebo maliny :D Taky mě čeká pár fesťáků a vyklízení bytu, protože jsem včera konečně našla malou pěknou garsonku na Žižkově :) Takže nudit se, jak vidíte, rozhodně nebudu :D


Teď jdu chystat nějaký pozdní oběd a vrhnout se na další kapitoly Hry o trůny, jelikož se to venku pěkně mračí a překazí mi to asi plán jít na brusle. Užívejte prodlouženého víkendu/prázdnin!

A. G. 

9 komentářů:

  1. jooo, letní zábavy na fesťácích!
    Hele a na sacharidové vlny prď, oni tak dobré nejsou
    Ať ti plány vyjdou! :)
    A gratuluji se školou, seš šikula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fesťáky jsou prostě letní záležitost, loni jsem si jich moc neužila, tak to letos musím napravit! :D
      Na vlny fakt kašlu, moje tělo na to prostě není, hlavně mi to až moc zavání slovem ,,dieta" a to se mi vůbec nelíbí :D
      A moc díky, B*! :))

      Vymazat
  2. super, že těch pozitivních věcí je tolik, člověk si vždycky něco musí najít :) grilovačky jsou fajn, zrovna dneska jsme dělali oběd :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, na všem se dá najít něco pozitivního :)) Dneska taky griluju oběd, už se těším! :D

      Vymazat
  3. Blahopřeju k završeným zkouškám, vím, jaké jsou to nervy. :D
    Jinak je super, že jsi zvládla tolik věcí. Na ty špatné se vykašli. ;)
    Plány na červenec jsou zajímavé, na jaký fesťák by ses ráda podívala? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Nervy to teda byly, obzvlášť tenhle semestr.
      Chystám se na České hrady, na Sázavafest, Vysmáté léto v Kadani a v srpnu ještě Open Air, který tu mám za městěm, možná Mácháč, ale tam mě ta hudba nějak neláká, je to moc duc duc :D, a takový malý fesťák u nás ve městě, co tu máme každoročně :)

      Vymazat
  4. Připojuji se ke gratulacím ke zkouškám! :) A přidávám i obdiv a respekt za zdolanou výzvu co se překonávání strachu týče. Opravdu ses vytáhla, nemám slov. :)
    Jak se ti líbil kruh? To byl v době mýho mládí můj naprosto nejoblíbenější horor...dnes už mi teda připadá spíš k smíchu. :D
    A můžu tě poprosit o doporučení nějakýho kick-boxovýho videa? O:-)
    Byla bych mooooc vděčná :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :))
      Kruh byl dost děsivej a rozhodně už na takový věci nebudu koukat sama doma :D Ale jako horor dobrý :D
      Jinak k Challene chystám ještě recenzi na Kickbox FastFix od Jillian, až ho celý docvičím :)

      Vymazat
  5. Oprava: Tak jak mi většinou neunikne žádný článek, teď jsem si všimla že mi pod nosem proklouzl ten o Chalene. Takže svou žádost o kickboxová videa beru zpět. :D

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush