7. června 2013

Opožděné MAY Review & JUNE Plans!


Ahoj blogový lide!


Dneska přicházím s klasickým článkem o tom, jak se mi v uplynulém měsíci dařilo/nedařilo (minulé review jsem psala zde). Mám krapet zpoždění, ale lepší pozdě než později! :D Doufám, že se máte pěkně a nepostihly vás moc povodně, na severu Čech to vypadá dost drasticky :/ Dneska jsem to byla omrknout na nábřeží v Praze a tam už se to snad uklidnilo... Konečně i vysvitlo sluníčko, tak nás snad ubulené dny konečně opustí :) Nicméně hurá na to, je toho celkem dost!


Začneme zvesela, takže pozitivními věcmi, které mě v květnu postihly:
  • HLAVNÍ VĚC: uvědomila jsem si, že jsou na světě důležitější věci, než je honba za vysněnou postavou, a začala jsem víc makat studijně a přemýšlet o budoucnosti (zatím jen přemýšlet, ale najednou mě napadá spousta věcí :D),
  • počet čtenářů tu stoupl na 63, děkuji! :))
  • opět jsem se socializovala s kamarády, kteří mi jsou momentálně obrovskou oporou :)
  • méně jsem utrácela!!! (dostala mě jen jedna akce v Rossmannu na značku Rimmel :D),
  • vyzkoušela jsem pro mě nová cvíča od Jillian - Extreme Shed and Shred a Cardio Kickbox,
  • pečlivě jsem dodržovala svou challenge, a i když jsem zapomněla, tak jsem to pak pěkně doháněla :)
  • udělám už 20 kliků na jeden zátah (jupí!),
  • konečně ovládám burpees, které byly předtím mou noční můrou,
  • přežila jsem střevní chřipku,
  • začala jsem se zajímat o paleo a primal stravu,
  • opravili nám školu po výbuchu!
  • vysadila jsem HA a očekávám od toho jen to dobré (pokud máte někdo jakékoli zkušenosti, co zvláštního od toho třeba očekávat, tak mi, prosím, dejte vědět),
  • naučila jsem se každý týden opravdu důkladně uklízet celý byt a mám z toho dobrý pocit :D


A teď ty méně veselé věci, kterých se nějak moc nahromadilo:

  • flákala jsem cvičení i jídlo a mám pocit, že mi narostla druhá brada...
  • neměla jsem vůbec chuť do cvičení, do jídla, do života...
  • objevil se mi takový ,,problém" s rodiči, kteří mě nemohou a nechtěji nadále podporovat, takže jsem se rozhodla, že se postavím na vlastní nohy a odstěhuju se, poněvadž mi stejně nic jiného nezbývá, takže ke všem zkouškám a povinnostem sháním ještě byt v Praze,
  • chodí mi do bytu cizí lidi na prohlídky, takže nemůžu mít doma klasický zkouškový svinčík :D
  • při jednom burpees-pondělku jsem si dost hnusně vykloubila rameno a musela jsem si ho nechat ,,nasadit" zpátky (bolest neskutečná),
  • párkrát jsem se přejedla a zvracela ze stresu,
  • cítila jsem se po většinu měsíce mizerně,
  • nic moc jsem nestíhala a moc se nevyspala,
  • skončily mi všechny seriály a nemám na elipticalu na co koukat :/ :D


Bylo toho dost, ale jelikož nadešel nový měsíc, jsem tu s novou energií, jelikož přede mnou leží/stojí/visí spousta výzev! Takže co plánuji zmáknout v červnu:
  • zbrusu nová CHALLENGE ohledně pozitivního myšlení, které prostě JE potřeba!!!
  • pro mě osobně očista od hnusného předchozího měsíce, takže CLEAN EATING, jak jen to půjde!
  • zmáknout všechny zkoušky (celkem 6) + největší výzva: nebejt srab a tu nejtěžší si nepřesunout na září :D
  • najít si pěkný malý útulný byteček v Praze,
  • NEPOLEVIT ve cvičení!
  • konečně zkusit Zuzku, kruci :D
  • návštěva ortopeda s tím zatraceným kolenem,
  • speciální výzkum o tom, kolik stojí zdravý životní styl, jelikož si všichni myslí, že to je nutně drahé (takže abych vyvedla lidi s tímto názorem z omylu)
  • dotáhnu to na aspoň 25 kliků na jeden zátah :)
  • do příštího review dám fotku postavy.

Tak a zde je nová výzva! Všichni moc dobře víme, že pozitivní přístup dělá ve věci zdravého životního stylu hodně. Opravdu 90 % všeho, co děláme, závisí na tom, jak o tom smýšlíme. Takže tady jsem vymyslela, co budu každý den v týdnu vyvádět, abych se cítila líp, kdo chce, tak se přidejte! :)


Doufám, že jsem Vás inspirovala :D Pozitivní přístup celkově ještě budu zkoumat a napíšu o něm určitě samostatný článek :) Zatím Vám přeji dobrou noc, či dobré ráno, a (s)mějte se! :))

A. G. 

7 komentářů:

  1. událo se ti toho hodně koukám.. držím palce abys našla byt a stravování se cvičením bylo na jedničku! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tolik krásných věcí jsi zvládla a tolik jich máš ještě v plánu. Jsem zvědavá, jak se ti v tomto měsíci bude dařit. :))
    Kliky děláš dámské nebo pánské?
    Jinak s tebou soucítím, co se týče zkoušového. Já jak jsem nervózní, tak ani moc nejím, takže bych se nedivila, kdybych zas zhubla. :D
    A tvá červnová výzva je super! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Kriss :)
      Klikuju pánské, takže jsem na sebe patřičně hrdá :D
      Ty zkoušky jsou zlo, ale to zvládnem! Pak nás čeká zasloužený a dlouhý odpočinek 3 měsíce :))

      Vymazat
  3. ahojky! :) povodně nás sice postihly, ale to nám náladu nesmí kazit!
    o budoucnosti se snažím nepřemýšlet, nesmím moc plánovat, pak mi to nevychází :D ale máš pravdu, že jsou důležitější věci než hon za postavou! taky už si spíš užívám, než abych to řešila:)
    s utrácením to mám bohužel opačně :D a na Jill se teprve chystám, ke klikům gratuluju! :)
    druhé brady si nevšímej :( mám jí taky!:D a rameno je snad OK!
    challenge ohledně pozitivního myšlení schvaluju!:) a ke zkouškám přeju moc, moc štěstí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kamčo!
      Já taky nerada plánuju, jelikož to pak zásadně nevychází, ale myslet na to je v mém věku už celkem žádoucí :D
      Jill určitě vyzkoušej, Shed & Shred mě hrozně baví! A děkuji za gratulaci ke klikům :D
      Prosím tě, kde máš druhou bradu?? :D
      Moc děkuju, snad to dobře dopadne :)

      Vymazat
  4. myslím, že ten seznam pozitivních věcí krásně přebije ten negativní :)

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush