1. května 2013

APRIL Review + MAY Plans & Challenge!

Dobré ráno!


Doufám, že vás včera někdo někde neupálil, já se naštěstí ubránila! :D Protože tu máme prvního máje (mimochodem prý nějaký lásky čas), je v prvé řadě čas na nově zavedenou rubriku, a sice review, ohlédnutí a ohodnocení uplynulého měsíce. Duben byl pro mě dosti náročný. Jednak proto, že se toho nakupilo moc v práci a ve škole, taky proto, že jsem posledních 14 dní v březnu víceméně (vlastně doslova) prospala díky své skvělé chorobě, a taky proto, že i v osobním životě mi prostě karma házela nějak víc klacků pod nohy než obvykle. Asi zkoušela, co vydržím... Co vám budu povídat, nedařilo se mi ani nějak po stránce sportovní a hubnoucí, ale snad to doženu :) Takže zde je bodový souhrn nejdůležitějších věcí, které se udály a plány na měsíc květen, který bude takovým novým odrazovým můstkem. A na závěr moje nová challenge!


V dubnu se odehrálo spoustu pozitivních věcí, jako:
  • naučila jsem se šetřit (FAKT!)
  • ochutnala jsem několik nových potravin, např. chřest, MŇAM!
  • opravdu jsem si vylepšila břišní partie, hlavně díky 6 weeks 6packu, ve kterém jsem teď profík a chystám se na 2. level konečně!
  • vyzkoušela jsem jógu od Boba, hrozně jsem u ní funěla a druhý den jsem se nemohla hýbat 
  • udělám už 15 pánských kliků najednou! 
  • zvládla jsem většinu věcí do školy (snad úspěšně) a zbytek už by měl být hračka
  • byla jsem v divadle na úžasném představení Oněgin byl Rusák
  • byla jsem běhat a na poprvé jsem dala za 40 minut 6 km :))
  • naučila jsem se time management na připomínky mé máti, která mi nadávala, že nejsem organizovaná
  • začala jsem o sebe více dbát, když prý vypadám dobře, tak abych vypadala ještě líp :D (aneb z holky, co nosila tenisky a sotva se namalovala řasenkou, je ženská, co nosí balerýnky, sukni a tahá s sebou všude kosmetickou taštičku :D)
  • provedla jsem jarní úklid, vše vysmejčila, zorganizovala si spíž a skříň s oblečením a vyhodila spoustu starých věcí, které mi takzvaně ubíraly energii (včetně "ex-přítele")
  • objevil se nový ctitel, který ale bydlí hodně, hodně daleko

Taky se odehrálo bohužel hodně negativních věcí a skutečností, na které nejsem pyšná:
  • párkrát jsem se ze stresu hrozně přejedla a vůbec jsem jedla jako prase, hlavně nepravidelně a moc čokoládově
  • zničila jsem svůj nově opravený noťas a koupila nový, který mi udělal čáru přes rozpočet
  • většinu věcí jsem naháněla na poslední chvíli a byla jsem z toho akorát nevyspalá a ve stresu
  • pohádala jsem se několikrát s mamkou
  • definitivně mi skončila etapa poblázněné zamilovanosti do jednoho debila (i když to je spíš dobře)
  • dost jsem se asocializovala, pohádala jsem se s kámoškou a s dalšími jsem dlouho nemluvila, a hrozně mě to mrzí
  • zhoršila se mi pleť a vlasy z toho hrozného stravování a stresu
  • při druhém běhání jsem si oddělala koleno a musím ho šetřit nebo cvičit s ortézou, protože k doktorovi se dostanu až za měsíc
  • v pondělí nám vybouchla škola a nikdo neví, co se bude dít

Co plánuji v květnu:
  • nějaké změny ve cvičebním plánu: více cardia, více venkovních aktivit, méně HIIT, najít tu správnou rovnováhu mezi posilováním a cardiem
  • chci vyzkoušet jiná videa od Jillian, např. Level 2 z 6W6P, Extreme Shed & Shred atp.
  • nebudu jíst nic, z čeho jsem akorát ve stresu a budu si hlídat pravidelnost jídla!!!
  • úspěšně zvládnu zkouškové (pokud nějaké bude :D)
  • stále šetřit a šetřit a neutrácet za blbosti
  • znovu se socializovat, ač na to asi nebude čas...
  • nenechat si práci padat na hlavu
  • vlastně si nenechat cokoli padat na hlavu a zachovat klid a pozitivní přístup :))
  • budu dodržovat svou novou CHALLENGE!!!


My May #55 Challenge!
Rozhodla jsem se, že mezi záplavou všech challenges si vymyslím i já nějakou! Protože mě nebaví dělat pořád to samé a musím neustále něco měnit, vyrobila jsem pěknou pestrou výzvu, kde se bude každý den cvičit 55 cviků různého provedení během dne NAVÍC MIMO WORKOUT :) Ilustračně jsem to ztvárnila do kalendáře, který taky šoupnu do nové záložkové rubriky nahoře v panelu a do menu po pravé straně. Jde do toho někdo se mnou, co? :D


Já se na ni těším, bude to zas něco nového :)) Jinak mám dneska sportovní den, ráno pěkně dlouhé cardio a odpoledne posilování a procházka s psíkem, když je to volno a tenhle týden nemusím nic studovat, jelikož nemám kam jít do školy... Snad to ale dobře dopadne, hrozně mě ten výbuch vzal, ač jsem si vždycky přála, aby mi vyletěla škola do vzduchu...

Přeji pěkný sváteční den a těším se, že se někdo přidá k výzvě! :)

A. G. 

12 komentářů:

  1. challenge se mi moc líbí! :) a dubnové shrnutí taky, zdá se mi že pozitiv je víc, takže OK, ne?!:)
    plány na květen jsou bezva! hlavně bod "zachovat klid a pozitivní přístup":)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, Kamčo, zachovat si pozitivní přístup je podle mě prostě nejdůležitější :)) pak jde všechno tak nějak samo :D

      Vymazat
  2. Úspěchy jsou krásné a převažují nad neúspěchy, takže gratulace je na místě. ;-) Někdy je umění zachovat si chladnou hlavu, když nám na ni padá spousta věcí, ať to jsou povinnosti nebo problémy. Nějaké tipy na time management bych ocenila, jsem chaotik. :-D
    Začala jsem taky se 6w6p, moc mě baví. Určila jsem si zatím na každý level 15 dní, tak uvidím. Možná to ještě prodloužím.
    Challenge vypadá skvěle! Já dneškem začínám dřepy, ale ne podle té tabulky, která obletěla svět, ale podle sebe. Kolik jich dám, tolik jich dám.
    Dneska se chystáme s přítelem do aragonitových jeskyní, takže budu mít prochajdu šíleným terénem, teším se, i zatažené počasí mi vyhovuje, snad nesprchne.
    Krásný sváteční den! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) Ohledně toho time managementu, udělala jsem si tři papíry, kde mám denní plán toho, co dělám, jeden pro pracovní dny, jeden pro školní a jeden na víkendy, a docela se toho držím, jak to mám černé na bílém, což je zvláštní :D Hlavní je teda pro mě, že si nařídím budík dřív, i když nemusím vstávat, a prostě jdu a udělám spoustu věcí, které bych jinak nestihla. Takže tolik mé tipy :D
      Páni, kde takové jeskyně jsou? O tom jsem snad neslyšela... Výlety jsou parádní v každém počasí, to já klidně půjdu i za deště :D
      Taky pěkný den! :)

      Vymazat
  3. Tak jógu s Bobem jsem vyzkoušela také. Je to zabíračka. :D
    Na 6W6P se také chystám, tak jsem zvědavá. Dost lidí si to pochvalovalo, takže mě to motivuje. :))
    Za 15 pánských kliků si tě moc vážím, vím, jak pro mě bylo těžké se na pánské kliky vůbec zmoci.
    Přeju ti, ať je koleno brzy v pořádku a můžeš zase vyběhnout.
    Měj se krásně a ponech si ten bezva pozitivní přístup! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, Bobova videa jsou vůbec makačka celkově :D
      6W6P rozhodně doporučuji, je to moje nejoblíbenější Jillian! A hlavně jdou rychle vidět pokroky :))
      Ty kliky jsou pro mě taková motivace, protože mě k nim hecuje kamarád, co začíná cvičit a nedá jich zatím ani 5, tak mám ze sebe dobrý pocit, že mi jdou lépe než chlapovi :D
      Děkuju, zachovám! :))

      Vymazat
  4. Tak držim palce s challenge i předsevzetími! A myslim, že z duba si nakonec vyšla dobře ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já myslím, že to taky tak hrozné nebylo :) Hlavně že už jsem zdravá a nehroutím se z toho :D

      Vymazat
  5. Fiha podla mna si si vymyslela super chalange :) Ale tie push ups by som asi robila hodinu :D Ja ich vobec nemusim:/ Tiez sa chystam uspesne zvládnut skúškove a potom fajront uz len robota:) a 6 km za 40 min je super! Ja som ubehla max 3 km a uz som bola KO hehe :)

    OdpovědětVymazat
  6. samé pěkné cíle :) zvláštní challenge, trochu neobvyklý, ale aspoň se během týdne zapojí pokaždé trochu jiné svaly a nepřetěžují se jen jedny :)

    OdpovědětVymazat
  7. wow skvělé úspěchy :) a i ty neúspěchy jsou k něčemu dobré :)
    držím palce
    a ta chalenge je super!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuju za takové pozitivní a motivující komentáře, holky :)) Jinak dneska už jsem stihla udělat 20 kliků v kanceláři, když tu nikdo nebyl :D

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush