8. dubna 2013

Lemon Rosemary Chicken Boob!

Zdravím vás!

Původně jsem měla v plánu jiný článek, ale jelikož jsem před chvílí dorazila domů z práce, jsem utahaná a všechno mě bolí, mám sílu akorát tak na hooodně velký dobrý čaj, nový díl Game of Thrones, rychlou večeři a nějaký recepis :D Hrozně jsem si poslední dobou zamilovala kuře "na sladko" nebo na nějaký zvláštní způsob a tady je jeden můj receptový gurmánský favorit, jenž hrozně ráda vařím. K tomu se nám parádně hodí do zeleninové výzvy od naší oblíbené Fitness-girl! :))

Omlouvám se za instagramovou fotku, ale jiná už nebyla k dispozici :X

Zde je! Recept na Lemon Rosemary Chicken Boob!

Na 1 porci: 
  • 150 g kuřecích prsou (prostě chicken boobs :D)
  • 150 g brokolice
  • půlka citrónu
  • stroužek česneku
  • lžička olivového oleje
  • snítka rozmarýnu (nebo sušený)
  • sůl
  • vařené/pečené brambory

Ostrouhanou citronovou kůru smícháme s rozmarýnem, olejem a solí a touto směsí potřeme kuřecí maso. Brokolici očistíme a rozebereme na růžičky. Do pekáčku vložíme kuře, brokolici, česnek, kousky citronu a navrch položíme rozmarýn (nebo ho tam prostě ještě malinko nasypeme). Pečeme asi 30 minut při 180°C (ale raději hlídáme). Podáváme buďto s vařenými bramborami, nebo s opečenými. Já osobně miluju tenhle způsob: brambory nakrájené na plátky dám na pečící papír, posypu je kořením na americké brambory, do víčka od oleje si trošku oleje odkápnu, vezmu mašlovačku a jen tak lehce brambory na vrchu přetřu. Pak je peču v troubě, dokud nemají kůrčičku :)

Opravdu jde o naprosto jednoduchou a delikátní záležitost! Brokolice krásně křupe, maso má výbornou chuť a rozmarýn nám k tomu provoní celou kuchyň a navíc má i léčivé účinky (aspoň myslím :D)!

Chicken boobs, hrozně se mi ten název líbí :D

Přeji vám pěkný zbytek večera a dobrou chuť, pokud budete recepis zkoušet :)

A. G. ッ

7 komentářů:

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush