5. dubna 2013

January - March Review & April Goals

Zdar blogový lide! 

Je tu pátek, hurááá!!! A příští týden už má být teplo!!! A já už nejsem nemocná!!! Už cítím opět všemi smysly! Dneska už jsem pěkně cvičila a jsem zpátky ve formě! Zas srším energií a optimismem! :D Co vy? Doufám, že vám to počasí nekazí náladu, protože to nestojí za to. Sice bych ho šla bojkotovat a zakázala bych takové hnusné zimy v dubnu, ale svitla nám naděje a brzo snad bude opravdové jaro (nebo rovnou léto? :D kdo ví...). Těšíte se? :)
No, nicméně k tématu! Rozhodla jsem se, že si každý měsíc udělám seznam věcí, co bych chtěla vždycky splnit a pak provést shrnutí o tom, jak se mi všechno podařilo a nepodařilo, co jsem zažila, co jsem se naučila, co jsem zvorala a tak dále :D Protože mě to napadlo až teď, tak mé první shrnutí bude za první kvartál tohoto roku (děláme teď v práci uzávěrku za první čtvrtletí, tak mám všude samej kvartál a souhrn :D).

Během prvního čtvrtletí 2013 jsem:
  • změnila celkový přístup ke všemu v životě (na optimistický :D)
  • přežila první zkouškové na nové škole
  • posunula svůj rekord pánských kliků z 5 na 10 :D
  • se naučila burpees!
  • se přestala bát tuků v potravinách
  • se naučila konečně pořádně jíst (i večeřet) a dostatečně pít!!!
  • zhubla 5 kilo tuku
  • přestala řešit čísla na váze a na metru (kontrola jednou měsíčně stačí bohatě)
  • přestala mít chutě na sladké :)
  • se nepřejídala (až na 1 výjimku, ale i tak se to počítá!)
  • si koupila a poznala úplně nové potraviny a recepty
  • si rozšířila kosmetickou výbavu a znalosti
  • se zlepšila v pečování o sebe ve smyslu upraveného vzhledu apod. :D
  • uklidila a zorganizovala špajz podle svého inovačního systému :D
  • zjistila, že pravidlo "70 % dělá strava a 30 cvičení" je pravdivé 
  • zažila spoustu trhlých akcí s ještě trhlejšími kamarády 
  • se naučila nakulmovat si vlasy a upravit si obočí :D
  • objevila Pretty Little Liars a Hru o trůny 
  • si pořídila nový telefon

Nejsem moc pyšná na to, že jsem:
  • si rozbila starý telefon, co byl půl roku nový :X
  • celkem dlabala na školu
  • hodně prokrastinovala...
  • zestárla zas o rok... 
  • se jednou úplně šíleně přejedla, že jsem se nemohla hýbat
  • hodně utrácela :/
  • si zkomplikovala věci s ex-přítelem/přítelem
  • podcenila svou chřipku, šla pařit a chytla příušnice (ještě že jen ty :D) 
  • furt spamovala něco na knize ksichtů :X

Co budu dělat v dubnu: 
  • dám se do formy! (poslední špíčky/špeky půjdou dolůůůů!)
  • vylepším konečně své břišní partie
  • zkusím jógu od Boba 
  • odvážu se a zkusím poprvé cvičit Zuzku!
  • dál správně, hodně, dobře a chutně jíst :D
  • budu si předělávat nehty, když se mi někde oloupe lak :X
  • koupím si boty na běhání a konečně vyrazím na naši polňačku 
  • po půl roce si nechám vyměnit baterku do hodinek, abych se na ně nedívala a nedivila se, že je furt 12:30 (provedeno dnes :D) 
  • nebudu zbytečně utrácet!!! (to bude asi to nejtěžší ze všeho...)
  • udělám jarní úklid ve skříni a vyházím věci, co jsem neměla přes rok na sobě (to bude taky oříšek...)
  • budu pravidelně přispívat na blog!
  • zbavím se své druhé brady
  • napíšu každý víkend jednu seminárku (ne noc před odevzdáním jako obvykle) a příští středu jeden mega test, na který se nebudu učit noc předtím, ale teď o víkendu!
  • omezím spamování a stalking na fejsbůku
Myslím, že všeobecně to bylo úspěšné čtvrtletí :) Duben bude sice nářez, ale jsem holka silná a zvládnu to! Co váš první kvartál (to zní fakt divně :D)? Povedl se? Máte nějaké cíle do dalších měsíců?

A pořád jsou lidi, co nechápou, že nedržím dietu... :D
A na závěr něco z jiného soudku! Hrozně jsem se dneska nasmála u článku Beautygloss o jejích láskách od školky a někde na sociální síti začalo kolovat zrovna tohle video :D Takže holky, kdybyste nevěděly, jak zbalyt kluka, tak tady máte návod!


Mějte se a smějte se!

A. G. ッ

10 komentářů:

  1. Školu rocku miluju :D

    Video zkouknu později, vedle mě sedí děti a koukají na Želvy ninja. Ale vypadá opravdu výživně.

    Znáš seriál Freaks ang Geeks? Kdysi ho u nás dávali jako Machři a šprti. Má jenom 18 dílů, odehrává se v osmdesátých letech a točí se kolem sedmnáctileté Lindsay, která se snaží zapadnout do partičky kolem Daniela, do kterého je zamilovaná a jejího třináctiletého bratra a jeho dvou kamarádů, kteří jsou geekové, milují Hvězdné války, v tělocviku dostanou na budku a začínají koukat po holkách.

    OHledně pozitivního přístupu k životu, znáš Miluj svůj život od Louise L. Hay? Ta tvrdí, že pozitivními myšlenkami přivoláváme do svého života dobré věci a naopak.

    Jinak blahopřeju k úspěchům ve cvičení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Želvy Ninja jsem jako malá taky žrala :D Jinak myslím, že jsem o tom seriálu slyšela, ale jinak mi to nic moc neříká, tak to určitě prozkoumám, protože kdo má rád Hvězdné války, toho mám ráda i já :D
      Na té myšlence ohledně pozitivního života určitě něco bude :) Hlavně se mi líbí, že i když se toho na mě teď strašně moc navalilo a nedaří se mi zrovna podle představ, tak prostě vím, že to zas bude dobrý, a neupadám do depresí a nehroutím se z toho jako předtím ;) A děkuji :))

      Vymazat
  2. Si šikovná, zvládla si toho opravdu hodně :-) Pro mě by bylo také nejtěžší neutrácet a vyházet věci ze skříně:-D Takže ti budu držet palce:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) A pro mě je to taky ze všeho nejtěžší, ale už jsem v sobě překonala horší věci, takže choutky na utrácení a nechávat si spoustu oblečení, které nenosím, snad zdolám taky :D

      Vymazat
  3. no přesně tak :D no máš toho hoodně, držím palečky, ať vše zmákneš, věřím že jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Je to výzva, ale ty já ráda :D Tak snad se zadaří :))

      Vymazat
  4. Dařilo se ti, tak jen tak dál :) A jsem ráda, že se ti článek líbil ;D Video nemá chybu, natrénuju si to a budu na to ''BALYT'' kluky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, rozhodně jedu dál, výš jen výš! :D To já taky natrénuju, pak dej vědět, jestli jsi někoho zbalyla :D

      Vymazat
  5. Musím teda říct že na to že jde o relativně krátkou dobu jsi toho stihla fakt dost a jsou to super věci :) A to že na něco nejsi pyšná je vedlejší, protože těch povedených věcí je mnohem víc :) A zkusit cvičit se Zuzkou ti naprosto schvaluju, já na ni poslední dobou nedám dopustit :) A video si musím hned pustit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já to taky tak beru, víc se toho povedlo, což je hlavní :) Na Zuzku se chystám už dlouho, ale furt na ní nemám "koule" :D Až se ale po nemoci dostanu trochu do formy, tak se na ni hned vrhnu!

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush