2. března 2013

March Challenges!!!

Přeji všem krásnou slunečnou sobotu :)


Tak jsem zas naslibovala, jak sem ještě včera večer něco přidám a prdlajs, co? Včera večer totiž padlo nějaké to vínko s kámoškou a teprve před hodinou jsem vylezla z postele a tak nějak líně se vyhrabala ven se psem, ukuchtila kašičku a teď sedím a přemýšlím, co se mi z těch věcí, co mám na dnešek naplánované, nechce dělat víc... Ať žijou produktivní soboty! Nicméně vymyslela jsem si na březen dvě ukrutné výzvy! Jsou teda hlavně pro mě, ale třeba se někdo přidá :)

CHALLENGE #1: March Clean Dinner

Zmiňovala jsem tu, že poslední dobou nějak šidím večeře, takže jsem si řekla, že v březnu sem každý den přidám fotku (a třeba i recept) své super clean dinner! Protože většinou před večeří cvičím (kolem šesté/sedmé) a pak klasicky nestíhám, tak to prostě odbudu něčím rychlým, co je po ruce. Takže jsem si řekla STOP! Pořádně budeš večeřet! První březnová večeře se konala v kavárně, kde jsme byly s kamarádkou, a daly jsme si Caesar salát. Fotku teda nemám, ale dneska bude důkaz místo slibů!



CHALLENGE #2: Kiss My Abs!

Tenhle název mě napadl včera ve dvě ráno v posteli, protože jsem to někde zahlédla a přišlo mi to vtipný (or not :D). Jde o to, že se tenhle měsíc zaměřím hlavně na vylepšování břicha. Protože vidím pěkné změny na rukou, na nohou, na zadečku (squaty, squaty, squaty!), ale pneumatika přes pupek stále odolává. Všude ubývají centimetry (od ledna kolem -4/-5) a na břiše to vázne. Vím, že u břicha to hodně, hodně!!! závisí na stravě a já se v posledních dvou týdnech nějak rozežrala (a to doslova!), takže mám aspoň nějakou motivaci si zase víc hlídat to, co spořádám. Neznamená to, že ostatní partie budu odbývat, to tedy ne :)

Jde do toho někdo se mnou, čo?

A. G. ッ

3 komentáře:

  1. Šla bych do toho s tebou, ale já se potřebuju zaměřit tak nějak na všechno :D i když je fakt, že změn na břiše si přítel všimne vždy jako první a kolikrát jenom toho :-/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevadí, já se budu taky zaměřovat na všechno, jen přidám nějaký ten workout na břicho a budu opravdu vzorně jíst! :D to se vůbec nedivím, chlapi podle mě vidí na ženských jen břicho a to nad tím :D

      Vymazat
  2. Na to břicho zabírá hlavně kardio - moje zkušenost. Tyhle challenge se mi líbí a téměř do každé se zapojuju :D

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush