3. března 2013

CLEAN DINNER #3: Terapie na talíři

Hezký nedělní večer :)

Doufám, že jste měli lepší neděli než já! Moje rodinné sešlosti se totiž dneska proměnily v rodinné psycho, takže mi všichni udělali moc pěknou radost k svátku a vydeptali mě tak, jako jsem už dlouho nebyla. Bylo by to na delší povídání... Jak jsem poslední dobou tak optimistická a pozitivní nálady mám na rozdávání, tak mě dneska rodinní členové totálně vycucali. Znáte ten pocit, kdy vás až bolí hlava z toho, jak jste naštvaní a vyčerpaní, že ani nemůžete mluvit? Nikomu bych to nepřála, je to děs, ještě když vás vysaje vlastní rodina jak nějakej obrovskej emocuc. No, nicméně po večeři je mi mnohem líp! Dopřála jsem si pěkně na nervy čokoládku (jako Harry proti mozkomorům) a mé oblíbené peanut butter z M&S :)

Lávový koláček podle Beautygloss :)

Tohle je totiž nejlepší jídelní terapie! Když se ta čokoláda pěkně teplá roztéká a na to chuť arašídového másla s banánem... Doporučuje 11 z 10 zubařů! A pořád je to lepší než se samým stresem přežrat vším možným, jak jsem to dělala kdysi dávno ;)

Klasika: zmrzlý banán rozmixovaný s trochou mléka a lžící peanut butter :)
Lepší než nějaká Ben & Jerry's (no, to asi ne, ale jde to)!

Měla jsem i děsný hlad, protože jsem samozřejmě u babiček a tetiček všechno jídlo, co volalo po omastku a cukrech, s díky odmítla a pak se rozčilením zapomněla nasvačit. Byla to fakt krize, jíst jsem nezapomněla snad nikdy, mám vlastně pořád hlad :D Ale hlavní je, že teď už je líp :) 
Na zítra jsem si udělala do práce k obědu celozrnnou žemlovku a ke sváče tvaroh s lemon curd (tak snad pak neumřu na cukrovku). Teď dopiju čaj, naložím se do vany a pak rovnou do postele. Bylo toho na jeden den nějak moc, o to lepší si musím zařídit následující týden!

Pěknou dobrou noc Vám přeji :)

A. G. ッ

9 komentářů:

  1. Ten lávový koláček se ti velmi povedl. Také ho hodlám vyzkoušet, ovšem kdy, to je teprve ve hvězdách. :D
    Dobrou noc i tobě! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, máš pěknej blog. Taky sem dřív blogovala ale pod jinou přezdívkou a na jiném blogu, pak mě to přestalo bavit,a le tedka se vracím na blogspot. Bohužel jsem ztratila všechny spřátelené holky a nemám si s kým povídat o hubnutí atd. Hledám proto někoho zhruba v mém věku s kým si občas virtuálně pokecám, tak pokud budeš mít čas jukni ke mě. Díky.

    Grey Sky na http://mylifeofgreysky.blogspot.cz/



    OdpovědětVymazat
  3. No ty si tedy večříš, každý den nějaký koláček! :D A tenhle vypadá extra dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle byl extra na nervy :D Dneska bude hezky ryba :)

      Vymazat
  4. :-) ty návštěvy jsou zlo :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, jsem ráda že se koláček povedl :)) A lemon curd miluju, hlavně ten domácí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na domácí už se chystám! jen co tenhle dojde :) což podle mě nebude trvat dlouho :D

      Vymazat
  6. Testování tohoto koláčku mám už taky za sebou a musím souhlasit že je to naprostá lahoda :) Mimochodem máš pěkný blog ;)

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush