6. března 2013

CLEAN DINNER #3-6 a nějaké bla bla

Pěkný večer!

Takhle vypadám v práci po obědě
Přináším střípky ze svých CLEAN večeří za poslední tři dny! Nějak jsem nestíhala, vždycky jsem jen přišla domů, vařila a v pondělí šla rovnou spát, v úterý jsem teda ještě cvičila a šla spát. Vůbec jsem se nedostala k počítači, jen na chvíli přes den v práci, když všichni ,,obědo-chodci" odešli, takže jsem si aspoň zkontrolovala maily, knihu ksichtů, blogy a tak. Dneska jsem byla jen ve škole, tož aspoň na chvíli jsem měla pokoj od toho věčného bombardování něčím. Zítra tam jdu zas na odpoledne a v pátek na celý den, ať už je zas víkend!

No a tady jsou mé večerní rychlo-výtvory:

Úterní chicken boob a orestovaná cuketa
Dneska odpo jsem vyrobila tyhle parádní broko-placičky :)

Pondělní rychlo-míchanice - brokolice s vajíčkem a sýrem

Ty obrázky se mi nechtěj seřadit, tak jsou holt takhle :D
Na placky přidám recept někdy o víkendu, teď si jdu dát koupel s nějakou čokoládovou solí, co jsem našla v DMku ve výprodeji (tak snad mě to nesežere) a pak lehnu na kutě (viz obrázek níže).


Přeji dobrou noc!

A. G. ッ

3 komentáře:

  1. Ta kočička ♥ A jídla vypadají krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem ji sem dát, je úžasná :D a děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  2. Tak na recept se těším..placičky dělám snad ze všeho..:D

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush