2. března 2013

CLEAN DINNER #2: Vanilkový proteinový dortík

Podruhé dnes zdravím :)

Přináším fotku a recept na svou dnešní after-workoutovou véču! Jak jinak než oblíbený hrníčkový dortík, tentokrát vanilkový s proteinem :)


Nenechte se odradit vzhledem, ta poleva je agarová čokoládová pěna podle Mell, kterou jsem zkoušela, a která zbyla na dně hrnce, takže jsem ji na koláček vyškrabala stěrkou, a ta mrcha nějak rychle ztuhla nebo co :D Vypadá tak trochu barokně...

Na dortík potřebujeme:
  • 1 vaječný bílek
  • 1,5 lžíce kokosové mouky
  • 1 lžíce vanilkového proteinu (ale nemusí být)
  • 1 lžíce mandlové mouky
  • ½ lžičky prdopeče
  • 1 lžíce tvarohu
  • ¼ lžičky skořice
  • ¼ lžičky vanilkového extraktu
  • sladidlo dle libosti
  • 2,5 lžic vody nebo mléka
Postup:
Vše smícháme a dáme do vyššího/širšího hrníčku. Pečeme v mikrovlnce na 1,5-2 minuty.
Můžeme z něj udělat i čokoládový, když přidáme kakao a místo vanilkového proteinu dáme čoko příchuť.

Do polevy z agaru jsem místo cukru dala stévii a kapku agáve sirupu, takže jsem měla pěkně proteinovou a "clean" véču po cvičení. Teď mě čeká půl litru čaje a asi nějaký film. Potřebuju relax, zítra mě čeká babičkovská a tetičkovská neděle (a určitě dostanu spoustu bonboniér a čokoládiček k svátku, jupí jéé).

Přeji pěkný večer & c u tmr!

A. G. ッ

7 komentářů:

  1. No teda, ten je krásný! Mikrovlnkoví jsou teď mí favoriti, tak i tenhle ráda vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Viď, mikrovlnkovci jsou prostě nejlepší :D Já měla včera ten tvůj banánový s kousky čokolády a byl naprosto luxusní :)

      Vymazat
  2. vypadá vážně krásně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ono je fakt, že na tom spodku zbyde většinou nejvíc toho agaru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi fakt zbylo :D Jinak je výborná, díky za recept! :)

      Vymazat
  4. Krásný výtvor... tak jsem hned koukla na suroviny a koukám a tam četla "prd-opeče" :D :D :D to je krásné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Nikky :) To je u nás doma odjakživa jedna z klasických zkratek na nákupní seznamy a recepty, prdopeč a ještě je populární panapr :D

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush