31. března 2013

Aktuální oblíbenec #2: "Raffaello" ovesná kaše

Pěkný nedělní podvečer!

Doufám, že užíváte svátky, jak se patří! U nás je hnusně a prší, dneska jsem byla po týdnu venku v jarní bundě a málem jsem umrzla, jak foukal studený vítr. Není nad to se vyfiknout jarně v tomhle zatraceným počasí :D Nicméně! Čekání na novou sérii Game of Thrones je dlouhé, takže BRACE YOURSELF, jdu vám dělat chutě na snídani :D Nějak mě s tou nemocí přešla chuť na peanut butter (ano, to značí, že jsem opravdu nemocná), a všude vysloveně cpu kokos :D Miluju ho ♡♡♡ Proto jsem "vymyslela" malou vychytávku do ovesné kaše.


Na 1 porci potřebujeme:
  • 30 g ovesných vloček
  • cca 250 ml (kokosového) mléka (můžete naředit vodou, nebo 50:50, pokud máte kokosové)
  • lžičku vanilkového extraktu
  • lžičku stévie nebo jiného sladidla
  • špetku soli
  • 20 g strouhaného kokosu
  • ovoce dle chuti (mně osobně s kokosem chutnají jahody, nektarinky nebo kiwi)
  • kapka agáve sirupu

Postup:
Klasicky dáme do kastrůlku vločky, vanilkový extrakt, stévii, špetku soli a trochu mléka a přivedeme k varu. Stáhneme si plamen, necháme vločky "změknout" a přimícháme kokos. Chvíli povaříme a mícháme, aby se nám kaše nepřipekla na dno hrnce, podle potřeby naředíme mlékem. Poté nalijeme do misky, ozdobíme ovocem a, pokud chceme, zakápneme ho troškou agáve sirupu. Heureka, "Raffaello" kaše je na světě! :D



Gramáže si samozřejmě můžete upravit dle vlastní potřeby. Hodila jsem schválně kaši do kalorických tabulek a s tím kiwi mi vyšla na nějakých 415 kcal, což mně na snídani dokonale vyhovuje a docela mě překvapilo, jaký už mám dobrý odhad, protože jsem to předtím nepočítala :)

Přeju vám pěkný večer a abyste ve zdraví přežili Velikonoční pondělí, pokud ho nějak slavíte :D Já se zítra musím ponořit do školní četby, takže moje bude určitě dokonalé... :D

Mějte se!
A. G. ッ

8 komentářů:

  1. Tak s 30 g vloček bych si určitě nevystačila. Já potřebuju alespoň 50, aby mě to zasytilo. :D
    Ale jinak si takovou kašičku dělávám skoro furt, resp. kokos cpu všude, kam to jde. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem holt prcek a potřebuju ještě hubnout :D i tak je úspěch, že za den sním teď běžně nějakých 1500-1600 kcal, předtím jsem jedla sotva 1200, takže v tohmle jsem na sebe pyšná :D jinak kokosu zdar! :D

      Vymazat
  2. vypadá výborně :)
    ale souhlasím s Kriss :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nový díl je na HBO 1.4. ve 3 ráno že? :D tak příjemné čekání, mě se to nahrává na satelit :D :D
    nicméně kiwi moc nemusím, pálí mě z něj jazyk :D čekání na nektarinky je dlouhééé :X banány s jahodama to zachraňují :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi čekat nebudu, radši se vyspím, protože mi hrozí, že mi tu budou nějaký "srandisti" kamarádi brzo ráno zvonit :/ Nektarinky jsem kupovala nedávno, ale není to ono no, v létě jsou lepší :)) Jahody jsem koupila dnes, tak hned zítra půjdou pěkně do kaše! :D

      Vymazat
  4. Ta vypadá dobře..koupila jsem si vanilku a kokos mám moc ráda, tak to vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzkouším až budu mít všechny věci :-)

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush