19. února 2013

Vstávám z mrtvých, hej hou!

Ahooooj! Zdravím ze záhrobí!

Tak mám konečně spravený svůj starobylý a milovaný počítač, který zas šlape jako hodinky. Byly s tím teda nervy, než jsem ho dostala zpět, o tom se tu radši nebudu rozepisovat, nebo by mi asi pukla hlava vzteky, kdybych na to znova pomyslela, jen to trvalo tak dlouho a bylo s tím tolik zařizování (ještě k tomu ve zkouškovém), že kdybych si sama nějaký nový počítač vyrobila, měla bych ho dřív. Co Vám budu povídat, přišla jsem si bez toho záludného přístroje, jenž nám ničí naše každodenní životy, jak nějaký neandrtálec.
Ale jsem konečně zpět a přináším Vám opět nový článek plný blábolů o tom, co dělám a co nového se u mě vyskytlo.

1. JAK SE ,,VŠEOBECNĚ" MÁM?
Mám se výborně, což musím zaklepat! Jak jsem psala v minulém článku, pozitivní myšlení dokáže divy :) Sem tam mi něco tu pohodu naruší, ale nenechám se tím vytočit, aby mi to zabránilo v tom mít se tak dobře, jak se mám (jestli mi rozumíte :D). Jako například nekonečný začarovaný kruh s ex-(ne)přítelem, který začal v létě chodit s mou ex-kamarádkou, která je tedy nyní opět kamarádka, a který, když už to vypadá, že je pryč z mého života, vždycky se tam nějak dostane zpátky, a takhle to jde dokola nějakých 6-7 let. Ale to je fakt nudná a dlouhá limonáda a nebudu se v ní patlat :)

2. LIFESTYLE & WORKOUT
Můj biorytmus se konečně srovnal a pomalu ale jistě směřuji k tomu, že si letos k narozeninám nadělím nové tělo! Hrozně se teda hýčkám, vyvařuju si a zkouším různé nové recepty a dobroty, ale nepřejídám se, nejsem unavená a cvičím 5-6x týdně a pořád se lepším a hrozně mě to baví! Poslední dobou mám teda tendenci flákat večeře, takže se váha tak nějak zastavila (to musím napravit), ale je pěkné, když vám jsou volné kalhoty a když si okolí všímá, že vypadáte jinak :) Postava se mi tvaruje (hlavně ruce a nohy - Ó DÍKY, JILLIAN :D) a zázrakem mi ubývají tzv. ,,madla lásky", se kterými jsem měla vždycky problém, a snad bude brzo vidět i nějaký ten sval (hm, kéž by :D). Pokročila jsem konečně v Body Revolution k workoutům číslo 5 a 6 a zvládám je, už nefuním u 6weeks 6packu a cvičím většinou v nejnižší tepové zóně! Možná se časem přestanu bát a vrhnu se i na nějakou Zuzku Light, ale zatím na to nemám ty správné koule.

Zásadní věc!!!

3. ŠKOLA, PRÁCE...
V práci jsem si toho po zkouškovém nabrala hodně, abych měla nadělané hodiny dopředu, takže to byl celkem kolotoč (spíš centrifuga), ale se začátkem školy to snad bude v pohodě a nebudu v takovém presu jako předtím, takže budu mít čas na víc věcí. Začala jsem být nějak hyperaktivní a dokonce žehlím a pravidelně doma uklízím, protože prostě nedokážu jen tak ležet nebo sedět a čumět do nějaké bedny či knížky delší dobu, což podle mě taky není na škodu :) Jako odpočinek mi teď slouží sport, procházky s hafanem a ,,alkoholové" radovánky s přáteli.

4. PLÁNY, CO VYJDOU!
A teď k blogu! Mám telefon plný poznámek k tomu, co bych sem chtěla napsat, a pořád přibývají, takže se budu snažit tyhle nápady ,,likvidovat" a odškrtávat ze seznamu. Tzn. přispívat pravidelně a zahlcovat Vás novinkami ze svého bláznivého života co nejčastěji :)

Jinak je venku pěkně hnusně, co? :/ Už se hrozně těším na sluníčko a jaro, až budu moct konečně vytáhnout svoje botky na běhání a vypadnout někam do polí, nebo in-liny a jet s kamarádkou bruslit a drbat nejmíň na dvě hodiny k nám do parku!

Tak tak... :D
Zatím se mějte a ať někde nezasněžíte a nezmrznete. Zítra mám pro Vás recept na výtečný obídek / večeři! :)

A. G. ッ

8 komentářů:

  1. Zuzky se neboj a zkus to:-) Ty poslední workouty se mi zdají i jednodušší:-) Poslední obrázek přesně vyjadřuje mé pocity:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti nevím, mám z ní pořád tak nějak respekt... :D a s tím obrázkem jsme na tom stejně ;D

      Vymazat
  2. venku je hrozně, nemůžu se dočkat jara :)
    a mě teďkon notebook pěkně štve, je čím dál pomalejší a seká se
    zuzky se opravdu neboj :) třeba ultra lehká je 36 - já jí měla za poloviční dobu zuzky a ani jsem se nezapotila!
    těším se na články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzku vyzkoušej je fajn.. a ten elán ti závidím...Ale já už jsem na tom taky lépe, takže si vezmu ještě trošku příklad z tvého pozitivního myslení a bude to supeer..:) Ale zima mě už štve o té pozitivně smýšlet nemůžu..nenávidím ji..:D asi pro mě ČR není nejlepší zemí.....protože většinu roku je tady zima..snad se jednou odstěhuju někam pryč..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když budeš potřebovat nějakou pozitivní energii, klidně Ti jí pošlu, kolik budeš chtít! :D Mám teď opravdu na rozdávání a doufám, že mě to jen tak nepřejde :))

      Vymazat
  4. Já se tedy Zuzky hodně bála, ale již jeden workout s ní mám za sebou a musím říct, že to nebylo tak hrozné, jak jsem si myslela. Určitě ji vyzkoušej. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda holky, když vidím ty Vaše povzbudivé komenty, tak se asi té Zuzce podívám na zoubek, i když mám dneska rest day! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Po Jilian jí taky zkusím :-))

    http://betterandhappy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush