16. prosince 2012

O víkendu, klouzačce a prokrastinaci aneb tak nějak o všem

Hello ladies!

Jak se máte? Natěšené na Vánoce? To předvánoční šílenství mě začíná krapet děsit. Lidí je všude hrozně moc, všichni se stresují, že nemají napečeno a nakoupeno, někteří zas, že bude konec světa, teď k tomu události na základní škole v Connecticutu v USA, o čemž se tu nechci rozepisovat, protože je to prostě tragédie... Radši se zmíním o něčem veselejším ještě k tomu konci světa. Hrozně se mi líbilo, jak se s tím vypořádali ve vánoční epizodě Glee, jestli jste to někdo viděl :D A jestli ne, tak doporučuji!

Jinak musím říct, že ještě nějak nejsem ve sváteční náladě, vzhledem k tomu, že jsem ještě neměla čas si to uvědomit. Plánuji všechny přípravy včetně dárků až tento týden, o víkendu chci zkusit upéct nějaké zdravé cukroví a trošku si to užít, i když letos to nějak neprožívám. Jinak byly ale Vánoce vždycky mé nejoblíbenější svátky. Ovšem co jsem na VŠ, mrzí mě, že nemám tolik času na vymýšlení originálních dárků pro každého, protože je ke konci prosince doba zápočtů, odevzdávání seminárek a předtermínů, některé zkoušky jsem měla i mezi Vánocemi a Silvestrem, takže to bylo pěkně na prd. Letos mám volno, ale zas budu chodit do práce a pomalu se učit na lednové zkoušky, což nebude o nic lepší.
Víkend jinak proběhl parádně, hrozně jsem si odpočinula! Naštvala mě jen klouzačka na chodnících, díky níž mám modřinu na zadku, která má tvar jako mapa Brazílie a barvu, která připomíná švestku zevnitř i na povrchu a pěkně bolí! Takže mažu chladivou mastí... Doufám, že jste ve zdraví přežili!

Neděle  16.12.'12
Snídaně
Ovesná kaše s banánem a goji
262 kcal
Oběd
Česnekové kuře s bramborovou kaší
333 kcal
Svačina
3 řádky čokolády na vaření
255 kcal
Večeře
Hummus se sušenými rajčaty
312 kcal
50g B - 124g S - 50g T
1162 kcal
Cvíčo
Eliptical u dvou dílů Přátel
- 300 kcal

Breakfast!
Jídelníček si pořád hlídám, jen ve čtvrtek jsem více ujela, protože jsme v práci měli zbytky jídla z konference, která byla den předtím, a jelikož jsem catering zařizovala já, musela jsem to ochutnat... Takže padl jeden croissant a dva domácí tvarohové koláčky, ale neměla jsem žádné výčitky, protože mým hlavním cílem je se srovnat, zamávat navždy svým PPP a mít energii, abych mohla cvičit a dát se do formy. Což se mi tento týden zázrakem povedlo stihnout! Dokonce se mi zalíbila Yoga Meltdown, kterou určitě zařadím tak 1-2x týdně, je to super!
Taky jsem se konečně odhodlala a se svými problémy se svěřila kamarádkám, které jen nestačily zírat. Ale postavily se k tomu úžasně, dokonce řekly, že mi pomůžou se z toho jednou pro vždy dostat! Jsem fakt ráda, že je mám :) Hned to půjde líp!


Dneska toho jídla bylo míň, protože jsem vstávala krátce před 11. hodinou, ale cítím se fakt dobře, nemám hlad a strašně ráda vařím, mimochodem. Premiéra hummusu se mi fakt povedla! Navíc, když člověk musí studovat a psát seminárky, co jiného dělat, že :D Sice jsem nic do školy nestihla, ale mám uklizeno, uvařeno a odcvičeno. Ať žije prokrastinace!
Teď si půjdu připravit cvičební plán na tento týden a jídlo na zítra a hodit se do pohody, abych přežila tenhle týden v práci a ve škole.

Přeji vám úspěšný start do nového týdne a těším se zítra večer!

A. G. ッ


1 komentář:

  1. natěšené na Vánoce? kdepak, letošní jsem fakt nechtěla a fakt se mi nelíbily.. co ty tvoje? :)
    fotky jídla vypadají krásně :)
    měj se hezky!

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush