10. prosince 2012

Sněhule, co nejsou do sněhu

Pěkné zasněžené pondělí přeji!



Jak se takhle v adventním čase máte? Já mám parádní náladu, protože i u nás ve srážkovém stínu napadl sníh a vypadá to krásně, vánočně, bíle, prostě super! Můžu si pískat, jelikož nejsem řidič :D Jinak na mě ale vánoční nálada ještě ani trochu nepadla... Dárky zatím neřeším, mám totiž dobré zkušenosti s nakupováním na poslední chvíli, jelikož jsem loni ušetřila tak polovinu výdajů, když jsem šla nakupovat 23.12. v podvečer, kdy měli v obchodě zlevněné vánoční balíčky o 50-70 %, takže jsme se pak s mou peněženkou radovaly a byly opravdu šťastné, veselé a levné :D

Pondělí 10.12.
6:15
Žitný chléb Alnatura s cottagem, banán
269 kcal
9:20
Bílý jogurt s medem, banán
223 kcal
12:30
Grilované kuřecí prso, rajčata cherry
264 kcal
15:30
Mrkev
40 kcal
18:00
Menší banán
74 kcal
20:30
Tuňáková pomazánka, žitný chléb Alnatura, kyselá okurka
297 kcal
68g B✓ - 137g S - 26g T
1170 kcal
Cvíčo
HIIT na elipticalu – 30 min.
- 333 kcal

















Jinak jsem ve svém jídelníčku udělala změny. Jím míň, když míň cvičím, jím častěji a zorganizovala jsem to podle toho, jak přijdu domů z práce/ze školy. Přeci jen platí pravidlo 70:30 (70 % úspěchu dělá jídelníček, 30 % pohyb). Dneska jsem dorazila v půl osmé, dala si cvičení, šla dělat večeři a najedla se. Předtím jsem se vždycky navečeřela, dala jsem workout a už nejedla, což je samozřejmě špatně, protože po cvičení se musí tělu dodat jak bílkoviny, tak sacharidy. Snažím se dodržovat onu pomyslnou hranici 1200 kcal, ale když budu víc cvičit, tak samozřejmě přidám, hlavně na bílkovinách. Jsem hrozně nadšená, že jsem to tak pěkně zorganizovala a vymyslela! :D
Fotky jídelníčku bohužel nemám, v práci je mi blbé to fotit a doma jsem na to nějak zapomněla, tak snad příště, aby to bylo trochu barevnější.

Teď si půjdu do vany ohřát své studené nožičky, protože, jak se ukázalo, mé zimní boty očividně nejsou přizpůsobeny na sníh, takže když jsem se dneska vesele procházela po Praze, nateklo mi do nich a byla jsem celý den s mokrýma nohama. Parádička! Člověk aby si snad pořídil gumáky do těch s*aček na chodníku :D Je mi mých botiček líto, mám je hrozně ráda, jelikož jsou vysoké, teplé, pohodlné a chlupaté, ale co nadělám, nechci, aby mi teklo do bot :D

Mějte krásný večer a zítra na viděnou!

A. G. ッ

7 komentářů:

  1. Jó gumáky, ale v těch je zase zima:-D Řídit v tomhle je o hubu, ale zase je člověk po cestě v teple..:-D Jo a máš to pěkné:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Pridaj na tom jedle. Ješ strašne málo!

    OdpovědětVymazat
  3. Toho jídla je opravdu maličko! A tři banány denně se mi zdají moc, lepší nahradit jiným ovocem / zeleninou. Ale jinak držím palce a obdivuju tvé odhodlání. Ať počáteční nadšení vydrží co nejdéle! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Potřebovala jsem odlehčený den s likvidací zbytků od Mikuláše (viz. ty banány), protože víkend jsem celý prožrala :D Postupně chci přidávat, ale mám osvědčené, že jak jím kolem těch 1200 kcal, tak hubnu nejvíc. Je to sice málo, ale po všech hladovkách a nehladovkách mám ten metabolismus pomalý a pěkně rozhozený...

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní12.12.12 9:58

    Tak v tomto případě (zbytky od Mikuláše) to chápu :D taky jsem kdysívá počítala, vážila a snažila se nepřesáhnout 4.000 Kj, ale časem jsem tak nějak došla k tomu, že když přidám na pohybu a poslouchám o co si kdy tělo řekne, jde to i s příjmem dvojnásobným. Ale tak ono je to hodně individuální..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mikuláš mě asi zabije, dostala jsem hromadu ovoce, plus ještě a sestru, která bydlí v zahraničí, takže to musím zlikvidovat sama :D Přesně, je to individuální, každému tělo pracuje jinak ;)

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush