11. prosince 2012

11. 12. 2012 aneb apokalypsa se blíží!

Krrrráááááasné úterý!

Za deset dní tu máme konec světa, uááá! Taky nakupujete zásoby pro případ, že by na nás spadl nějaký meteorit nebo nastala invaze obřích mravenců? Já zatím ne, ale počítám, že jestli nastane apokalypsa, bude díky přípravám na Vánoce jídla dost ;) Pokud byste chtěli využít příležitosti udělat naposledy něco velkolepého, doporučuji dvě události, jichž se zúčastním, a to Bobování na Mount Everest a World End Party dne 21.12.2012 (naleznete na knize ksichtů ve vyhledávači). V aktuálním čísle Reflexu jsou na téma "Konec světa" dost zajímavé články, takže ten můžu taky doporučit.
Přemýšlela jsem, co bych asi dělala, kdybychom na 100 % věděli, že jsme úplně odepsaní. Asi bych navštívila příbuzenstvo, které jsem neviděla od léta, zaletěla bych si aspoň na týden do Číny, pak do Austrálie, přes Brazílii, Peru, Mexiko a USA do Paříže a do Londýna, ochutnala bych tam všechno jídlo, vrátila se domů, řekla všem, co se jim bojím říct, šla bych dát facku ex-příteli, pusu své platonické absolutně absurdní tajné lásce, naposledy si šla zaběhat svou oblíbenou trasu a načerpat endorfiny, šla bych na tu bobovačku na Everest a večer před koncem světa bych uspořádala party s kamarády. Byl by to, myslím, důstojný odchod :D A co vy? Věříte Mayským výpočtům? Jaký na to máte názor?

Podle mě apokalypsa nastane tak, že Zemi zapadá sníh. Dneska jsem se probudila do ještě více zasněženého rána! Hergot, je tohle u nás vůbec možné?! Nicméně, sněhule jsem si vzít nemohla, takže jsem vytáhla staré kozačky, které mají ulomený zip, což vedlo k tomu, že jsem je půl hodiny zapínala a pak musela běžet na bus. Doběhla jsem, ale provedení bylo poněkud obtížné, protože na chodníku ležela pod sněhem ledovka a moje druhé zimní boty se rozhodly, že budou pro změnu klouzat. Cesta do Prahy byla další překvápko dne, protože díky neodklizeným silnicím trvala dvakrát déle než normálně. Do práce jsem samozřejmě dorazila pozdě a ještě jsem se cestou ze zastávky stihla natáhnout na chodníku. Zítra si jdu koupit nové boty...!!!

Úterý 11.12.
6:15
Ovesná kaše s banánem a kakaem
265 kcal
9:20
Sportness Eiweiss Riegel 32 + kafe s mlékem
214 kcal
12:30
Celozrnné těstoviny se sýrem a brokolicí
412 kcal
15:45
Tvaroh stracciatella od Madety
125 kcal
18:30
Mrkev
43 kcal
21:00
Šmakounové karbanátky s bramborem podle Adele
279 kcal
88g B✓ - 158g S - 38g T
1337 kcal
Cvíčo
JM Body Revolution W2
- 325 kcal


Večer jsem plánovala nějaký delší workout, ale chtěla jsem vařit véču, takže jsem stihla jen menší Jillian. I tak byla dobrá, první workouty z Body Revolution mě baví, protože jsem schopná je odcvičit úplně v pohodě, i když jsem unavená. Večeře podle Adele byla skvělá! Neměla jsem solamyl, takže se mi ty karboše trošku rozpadávaly, ale byly výborné a rozhodně doporučuji! Do posledního mě napadlo dát majoránku a měla jsem z něj parádní falešný, ale zdravý "bramborák" :)


Jinak další poznatek z dnešního dne: Nechroupejte mrkev v MHD. V buse jsem si takhle svačila a nějaká paní se na mě osopila, jestli bych laskavě nemohla přestat chroupat. Řekla jsem jí, že ne, a vypadala dost nasupeně...
Teď mě čeká čekání... Do půl jedné, abych chytla nějaký slušný termín na zkoušky a nezbláznila se pak z toho ;) Vám ale přeji pěkný (o hodně lepší) večer!

A. G. ッ

4 komentáře:

  1. No, popravdě sem tvé přechozí články četla, ale nějak sem neměla čas je komentovat :D Ale jsi zpěěět! :)
    Konec světa si představuju podobně, ale nevěřím tomu, že se něco stane... :) Jinak příběh s MHD pobavil ;) :D Já bych té báni vynadala do krav :d Že mě je taky jedno co dělá ona :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, jsem zpět v plné síle! :D Na rejpaly v MHD jsem na příště připravná, nic mě od chroupání mrkve neodradí! ;D

      Vymazat
  2. Já doufám,že neumřem:D Reflex jsem četla a zajímavý:)Prostě mediální humbuk,viděla jsem jedno video, kde v USA založil jeden blázen skoro celou vesnici,která probíhá i jako bootcamp,aby přežili právě 21..:D skupujou zásoby, koupou bungry...
    Jinak jsem zase zpět na blogu, tak budu ráda,když se zastavíš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to jsem taky viděla, je to šílenství :D A jdu se k tobě zastavit hned :))

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush