1. září 2012

JSEM ZPĚT!!!

Ahoj děvčata!!!

Tak jsem opět tu a k tomu se zbrusu novým titulem před jménem! :)
Musím se ale ještě omluvit na víkend, mám nějak moc povinností, které jsem poslední dobou zanedbávala, a musím je dohnat (kamarádi, babičky, dědečkové, tetičky, plus mega úklid toho bordelu, co jsem tu za dobu učení nadělala). Takže od pondělí jsem tu opět s jídelníčky a s články!

Jupí jej, jsem volný člověk (leč dost pracující) a škola je passé, aspoň do 1. října!
Mějte pěkný poslední prázdninový víkend a vy školou povinné vykročte co nejúspěšněji do nového školního roku! :)

A. G. ッ

4 komentáře:

  1. Blahopřeji a jsem zvědavá na nové články :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takže si to zvládla :) Gratuluju! ;) A souhlas s Axie, těším se na vše nové ;)

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush