10. září 2012

Jeden vzorný den, chacha!

Ahoj, ahoj, ahoj!

Poslušně hlásím, že žiju a opět přicházím s jídelníčkem a s nějakými novinkami ze života jedné praštěné zrzky. Poslední dobou jsem celkem busy. Nemusím se sice nic učit, ale i tak mě zaměstnává zaměstnavatel a další povinnosti, jak už jsem říkala v minulém článku. Takžeee...
Takhle to tam určitě vypadat nebude... :D

Sobota byla veeelmi náročná! Vypila jsem toho snad hektolitr a bylo mi taky včera pořádně blbě. Expřítel se s exkamarádkou minulý týden rozešel a nikde jsem ho nepotkala, naštěstí, takže to bylo v klidu a skvěle jsem se bavila! :)

Dokončila jsem Ripped in 30! Program se mi hrozně líbil, nejvíc Level 4, který mi ubíhal nejrychleji a bavil mě od začátku do konce. Žádnou zásadní změnu nepociťuju, neboť jsem se cpala jako prasátko a teď prakticky 14 dní nic nedělala. Pyšná na to tedy nejsem... Naštěstí žádné hladovění ani přejídání, jen nepravidelnost a ne zrovna ukázková jídla. Takže zábavy bylo dost, nastávají mi krušné časy a pořádný režim!
Prubla jsem No More Trouble Zones a úúúplně jsem se do toho zamilovala! Hodlám tohle video zařadit každý týden alespoň jednou mezi intervalové tréninky, o kterých se dozvíte více v zítřejším článku :)

Snížila jsem denní příjem, bylo mi to doporučeno, tak uvidíme, co to udělá. Nicméně teď mám dilema, protože zítra jedu na třídenní presemestrální kurz se školou a nevím, čím se tam budu živit. Jídlo máme zahrnuté v ceně, tak snad budou vařit něco normálního, protože mám celkem problém jíst to, co si sama neuvařím a o čem nevím, co v tom je... Navíc se bojím, že přede mě postaví svíčkovou se šesti nebo koprovku (brrr!) a mně se udělá blbě a budu o hladu. Nemáte nějaký tip, jak se na takových pobytech normálně stravovat, aniž by člověk nemusel mít výčitky, že snědl tohle a tohle? Svačinky si s sebou beru, ale s těmi hlavními jídly nevím, nevím... Jsou to pitomé starosti, ale holka, co se léčí z PPP to nemá jednoduché... A hrozně se těším! Jedeme do Pece pod Sněžkou a já v Krkonoších byla naposledy před deseti lety :) Tak to snad dobře dopadne a půjdem aspoň někam na túru, když bude "hříšná" strava!

Dnešní jídelníček vypadal takto:

Pondělí 10. 9. '12
Snídaně
Overnight oats s banánem, kakaem a kokosem
330 kcal
Svačina
CFM proteinová tyčinka
162 kcal
Oběd
Rustikální houska, 2 pl. šunky, 2 pl. Eidamu 20%, rajčata, paprika
307 kcal
Svačina
Ovofit, nektarinka
131 kcal
Večeře
Řecký salát, banánový protein
282 kcal
91g B - 1375g S - 32g T
1213 kcal
Cvíčo
Intervalový trénink - 30 min.
- 250 kcal


Myslím, že hezký začátek, naprosto mi to vyhovuje :)
Teď musím jít ještě balit saky paky do hor, zjistila jsem, že jak jsem nikde dlouho necestovala, neumím si zabalit... Zítra Vám ještě dopíšu článek o HIIT, až budu mít dopoledne v práci dlouhou chvíli :) V pátek podám hlášení, jak to dopadlo a zreportuju výlet.

Zatím se mějte krásně a užívejte si posledních letních dní!
A. G. ッ

4 komentáře:

  1. Pani. Necetla jsem moc drivejsich prispevku, takze nejsem tolik v obraze, nicmene expritel s exkamaradkou me celkem dostali. Muselo to byt sakra tezke :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžké to pořád je, často ji totiž potkávám a nemůžu se na ni ani podívat :/ I když bych to ráda urovnala, prostě to zatím nejde... :(

      Vymazat
  2. To je dobře že žiješ ;) Tak si té svíčkové zkus dát, přecejenom budeš mít nějaký ten výdej tak by neměl být problém dát si 2-3 knedlíky ;) Koprovku bych nejedla, protože mi nechutná :X Brrr :X :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jednou bych se chtěla podívat do Bradavické jídelny! :)

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush