21. srpna 2012

Tuesday: Food'n'Workout :)

Ahoj holky!

Nejvíc miluji Erica!
Jak válčíte v tomhle hnusném horku? Já bych sebou nejradši plácla někam k vodě, ale bohužel... Hrozně mě to štve! Učení v tomhle počasí by mělo být zákonem zakázané!
Znáte a koukáte na True Blood? U snídaně jsem si pustila nový díl, předposlední v 5. sérii, a nemůžu věřit, že už je zase konec! Je to totiž už třetím rokem můj letní seriál a když se blíží poslední díl, blíží se s ním zároveň i konec prázdnin... :( Ale na druhou stranu mi školní rok zpříjemňují seriály jako Vampire Diaries, Big Bang Theory, Revenge a Glee, vždycky na ně koukám večer na elipticalu, když už není počasí na běhání, takže na ty se taky těším! Na jaké se těšíte vy?

Přináším opět jídelníček i s fotkami a s workoutem :)

Úterý 21. 8. '12
Snídaně
Banánová ovesná kaše s kakaem, skořicí a mandlemi
364 kcal
Oběd
Brokolicová bramborová kaše, treska v koření, zelenina 
+ lžička nugety
438 kcal
Svačina
DM proteinová tyčinka, Jogobella light
270 kcal
Večeře
Kakaovo-kokosový proteinový koktejl "Mi Casa"
280 kcal
95g B - 157g S - 39g T
1383 kcal
Cvíčo
Ripped in 30 - Level 3, menší jóga
- 400 kcal



Brokolicová kaše byla moc dobrá, posloužila i jako likvidace zbytků brokolice, která mi "strašila" v lednici. Uvařila jsem brambory (100 g) a v páře brokolici (té bylo cca 60 g), potom je dala do jednoho hrnce a rozšťouchala s prolisovaným stroužkem česneku a malinkým množstvím sojového mléka. Mňamka!
Po obědě jsem si dneska dopřála malinkou sladkou tečku, protože jsem uklízela ve špajzu a objevila arašídovou Nugetu, kterou jsem si koupila tak 3 měsíce zpátky, protože byla někde v akci, a zapomněla na ni. Štve mě, že jsem ji našla, ale jedna lžička neuškodí a bude se hodit třeba i k snídani, nebo tak :)
Večeři jsem velmi rychle zaimprovizovala. Prostě jsem do mixéru naházela tvaroh, mléko, kokos, kakao, trochu proteinu, led, kapičku Agáve sirupu a zmáčkla tlačítko :D A překvapivě koktejl chutnal!

Olé! My favourite, ještě s jednou nohou nahoře :)
Jinak jsem ráda, že Level 3 už budu mít zítra za sebou, je to fakt hardcore a nic pro slabší povahy. Dneska jsem byla ale opět o kus lepší, už jsem zvládla i ty nemožné tricepsové kliky, ovšem ručky při tom bolí, protože celá ta 3. série cviků je na ruce a fakt to člověk cítí. U Nikki na blogu jsem tuším četla, že si myslí, že se v tomto levelu trochu šidí břišáky, s čímž naprosto souhlasím, tak jsem si dneska dala ještě svou malou sérii cviků na břišní a dlooouho jsem se protahovala, abych se zrelaxovala a nic mě nebolelo. Pěkně do toho na mě foukal větrák a bylo to prima :)

Ještě jdu nacpat do hlavy nějaké vědomosti a brzo zalezu do postele. Dnes se mi hrozně spalo, protože bylo takové vedro, že jsem myslela, že se do rána roztavím na posteli, plus mi náš pes funěl u postele, protože taky nemohl spát, takže skvělá noc. Doufám, že dneska aspoň zaprší!!!
Tady ještě pěkný motivační obrázek:


Mějte pěkný večer!
A. G. 

10 komentářů:

  1. Ahoj děkuji ti za pochválení jídelníčku :).
    No pilates, já to právě zkoušela dneska poprvé a bylo to jen takové lehoučké posilování pro mě, protože sem na pohyb docela zvyklá.
    Že by mě to nějak oslovilo to popravdě ne, dávám přednost třeba zumbě nebo cvičení podle videií či v posilovně. Ale zase na tvém místě bych to asi vyzkoušela, abys měla svůj názor na to a neřídila se jiných :). Třeba tebe to bude bavit :)

    A krásný jídelníček :) Co to je za tu proteinovou tyčinku? Je dobrá? Za kolik? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě od jedné kamarádky mám recenze, že to není nic moc, že je to nuda, od další zas, že to je zápřah... Asi stáhnu nějaké pilates video a ozkouším sama ;D
      Děkuji za pochvalu :) Tahle stojí, myslím, 15 Kč a je výborná!!! Proto je mají pořád vyprodané :D Když na ně přijdu, nakupuju je do zásoby :D

      Vymazat
  2. Jídelníček máš pěkný. Tvůj blog se mi moc líbí, asi ho budu navštěvovat častěji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Tvůj blog je taky super, hned si ho přidám :)

      Vymazat
  3. Tak k levelu 3 jsem se nikdy nedostala...:-)
    True Blood taky sleduju, a přes rok se nejvíc těším na Downton Abbey - konečně třetí série!:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Dowtown Abbey vůbec neznám, to si musím vygooglovat :)

      Vymazat
  4. Más super blog, hned si tě jdu přidat :) Kouzlu True Blood jsem propadla až letos o prázdninách, pršelo a já jsem za necelý měsíc stihla zkouknout všechny série a nemůžu uvěřit, že už bude poslední díl :D Jo a do Erica jsem beznadějně zamilovaná, ale když on je tak sexyy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem ráda :)) Já první dvě série taky zkoukla jedním dechem, když jsem na ten seriál přišla :D A jako Eric je nejvíc sexy upír EVER! :D Kam se hrabe nějakej Edward!!!

      Vymazat
    2. Přesně! I Alcide je 100x více sexy než Jacob, True Blood prostě vede :D

      Vymazat
    3. Přesně tak!!! Konečně se mnou někdo souhlasí! :D

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush