23. srpna 2012

To už je večer?!

Ahoj bloggerky! :)

To už je večer?! Himl laudón! Ten den mi proběhl před očima jak nějaká šmouha! Potřebovala bych, aby měl tak 30 hodin...
Můj dnešek začal hned ráno dosti vtipně. Vstala jsem před osmou, šla klasicky do kuchyně dát vařit vodu na čaj a připravit odpadky za dveře, že je vynesu, až půjdu s pesanem, a v koši jsem objevila nějaký hnusný červy :/ Tož to jsem se vyděsila a vzala Savo, nalila ho do koše a na podlahu a začala všechno dezinfikovat jako blázen (ještě v pyžamu). Za hodinu a půl jsem skončila, takže jsem rychle smíchala kaši k snídani, pročetla mail, blogy atd., vyvenčila psisko a šla uklidit nádobí. Pak jsem si říkala, co jen budu dělat k obědu... Koukla jsem se, jestli mám ještě brambory, a v bedýnce plesnivá brambora a v ní taky nějakej červ! Takže jsem vzala bedýnku, brambory, půlku jich vyházela, dobrou půlku omyla a opět nastoupilo Savo. Takže jsem si pěkně zauklízela, zaběhala dolů k popelnici a zpět (bydlím ve 4. patře) a byl čas oběda. K učení tedy dopoledne nedošlo.
Po O jsem se začala učit a najednou jsem se probrala a bylo 7 večer. Moc pěkné dneska!
Jídelníček jsem odlehčila, jednak nedostatkem času na vaření a celkově divnou vytížeností, nebo jak to nazvat...

Čtvrtek  23. 8. '12
Snídaně
Ovesná kaše s hroznem a kokosem
372 kcal
Oběd
Kuřecí maso s eidamem, brambory, zelenina
300 kcal
Svačina
Proteinová tyčinka z DM
180 kcal
Večeře
Banánovo-proteinová zmrzlina
345 kcal
95g B - 134g S - 31g T
1200 kcal
Cvíčo
Worm-Savo-Cleaning
/


Dnes mám pro Vás jen oběd, zbytek mi přišel nezajímavý pro "objektiv" mého mobilu :)
Na zmrzlinu jsem se nechala inspirovat od někoho tady na blogu, ale nevím přesně, kde jsem ten recept četla, tak se snad ten člověk nebude zlobit, když ho nebudu jmenovat. Ach, má hlava děravá! Kdyžtak se přihlašte a já Vás sem dopíšu :) Nicméně věc se má tak: Měla jsem v mrazáku banán, ten jsem jen hodila do mixéru s trochou mléka, s proteinem a troškou agáve, mňam!

Dneska budu koukat na Rebely na ČT1 a zítra mě opět čeká učeníčko a Jillian, na kterou už si brousím svaly!

Mějte se krásně, zítra opět na viděnou.
A. G. 

7 komentářů:

  1. Uh :X Já bych asi řvala na taťku nebo na mamku: Poď séééém! Tady je něco velkého, hnusného a HÝBE SE TO!! :X :D A ty brambory bych vyházela všechny... :D Nechtěla bych to zažít... :X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by ten křk byl prd platnej, bydlím sama, takže na tohle musím mít pevné nervy :D Ale už nikdy více, fuj fuj fuj!!!

      Vymazat
    2. To věřím... :D Včera sme měli na zdi obr (takový střední) pavouka a taťka ho nechtěl vyhodit na balkón! Tak sem se tak klepala jak ratlík a chytala histerický záchvat a řvala po něm, že sem mu udělala večeřu, tak ať pohne zadkem a vyhodí to! :D :D Naštěstí to udělal :) :D

      Vymazat
    3. Ouuuu, pavouky teda nesnáším! Až tu nějakého najdu, tak se rovnou vystěhuju! Taky bych potřebovala nějakého chlapa na odstraňování pavouků a podobných nesympatických hmyzů :D

      Vymazat
  2. Pane jo tys to měla docela živý dneska :D plné červů :D. Jinak krásnej jídelníček :)

    OdpovědětVymazat
  3. Červíky jsem měla taky doma. Koukala jsem na doplnění zásob a oni se ti hajzlíci pustili do vloček a semínek. Takže zásoby pěkně prořídly :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou pěkní hajzlíci teda! Mně se pustili naštěstí jen do brambor...

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush