25. srpna 2012

Ooops! Change of Plans...

Krásný sobotní večer!

Doufám, že užíváte víkendu i toho konečně umoudřeného počasí! Asi se divíte, že jsem včera nepřidala jídelníček. Nooo, věc se má asi takhle:
Odpoledne jsem dostala zprávu od kamarádky, že má jakousi depku (chlapi...), ať s ní jdu ven na procházku a na pokec. Takže jsme šly, ale po chvíli začalo pršet. Běžely jsme rychle k ní domů a tam už to jelo. Její mamka vytáhla zrovna sušenky z trouby, pak nějaké oříšky, zeleninu, ovoce (mají všechno ze zahrádky) a ať tam prý zůstanu, že budou grilovat. Sice mě to zaskočilo, ale zkuste říct někomu, kdo Vás tak mile pohostí a ještě pozve na grilovačku, že si hlídáte kalorie a složení potravin a musíte jít cvičit Jillian... Takže jsem neodmítla, mám tu rodinu moc ráda, jsou neuvěřitelně fajn :) Snědla jsem tam toho fakt hodně (miluju grilované maso a zeleninu!), až se stydím, že to vypadalo, jako kdybych je přišla vyjíst :D Ale jsou to fakt pohodoví lidé, naštěstí! Pak jsme s kámoškou asi do jedné koukaly u mě doma na filmy a vypily flašku vína. Parádně jsem se odreagovala, už jsem potřebovala změnit stereotyp a hlavně na chvíli přestat s učením a pobavit se. Což se povedlo :)
Takže jídelníček ani workout včera nevyšel, ale což, jeden den se to nezblázní. Zasloužila jsem si to :) Dneska jsem ovšem zase vzorná a sportovní! 

Sobota 25. 8. '12
Snídaně
Jáhlová kaše s hroznem a kokosem, meloun
348 kcal
Oběd
Treska s opečenými brambory, zelenina
397 kcal
Svačina
Tvaroh s agáve sirupe, asi 350 g melounu
206 kcal
Večeře
Salát s balkánským sýrem, proteinový koktejl s mlékem
371 kcal
95g B - 158g S - 33g T
1341 kcal
Cvíčo
25 mi. Eliptical, Ripped in 30 - Level 4
- 500 kcal

Naučila jsem se dělat animace :D
Ráno se mi nechtělo učit, tak jsem tak nějak uklízela a pak si pustila Přátele na elipticalu. Krásně mě to nastartovalo, takže se mi pak chtělo dělat všechno možný, jen ne se učit.

A po dnešní Jillian musím říct: MILUJU LEVEL 4! Absolutní paráda!!! Uteklo mi to jako nikdy a hrozně mě to bavilo! Až se mi někdy zasteskne po Ripped in 30, tak jedině čtyřku! :)

Doufám, že dneska jdete někam zapařit a neučíte se doma jako já! (Asi těžko se někdo učíte, co? :D)
Mějte pěkný večír, zítra jsem tu opět s jídelníčkem!
A. G. ッ

21 komentářů:

  1. Já miluju grilovaný maso, neexistuje snad nic lepšího! Jsem hroznej masožravec :D Hlavně, že sis ten včerejšek užila :). Dneska to máš sakra vzorňácké!
    Děkuju za pochvalu :), taky jsem s dneškem spokojená. Takhle bych to chtěla mít každý den a bylo by to famózní :). Jinak s Jill jsem byla spokojená, jen sem cvičila hned po ránu a na to nejsem zvyklá, takže jsem pak dolezla do sprchy a tam hodně dlouho zůstala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to maso bylo famózní! A grilovaný lilek a zeleninka k tomu... Uf, nesmím na to myslet, snědla jsem toho fakt moc a dala bych si klidně znovu :D
      Jinak děkuji, dneska jsem sekala dobrotu, snad to k něčemu bude :D
      Já po 6packu měla poprvé dost, nedávala jsem to absolutně! Ještě po ránu, jo? No to by mě asi zabilo :D

      Vymazat
  2. Grilovačky mám ráda :) Opět krásné jídlo ;) Animace sem se už taky naučila :D A sedím doma.. Nemůžu mluvit :/ :D Opařila sem se čajem, doslata sem do té dásně zánět a celé mi to napuchlo.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Chudáku! To bys měla zajít k zubaři, to nebude žádná sranda :(

      Vymazat
    2. Já si to mažu mastičkou a budu si muset asi koupit jód. Už s tím zkušenosti mám.. Vždycky když se opařím, dostanu do toho zánět :/ :D

      Vymazat
  3. Tyhle vyžíračky znám až moc dobře. Na grilované já sice nejsem, ale hodit přede mne sushi nebo cokoli sladkého, tak jsem bezedná:-)
    Krásný blog, baví mě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přede mě kdyby hodili cokoli, tak si to vezmu :D Jsem vděčný host, jak někde jsem, tak se neupejpám :D A moc děkuji, hned si Tě jdu přidat, Tvůj blog je skvělý! :)

      Vymazat
  4. Grilování bych taky neodmítla :-D... jinak sobotní jídelníček je super!! A to kakaovou vlákninu rozhodně doporučuji - je výborná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Až ji někde potkám, tak ji ihned nemilosrdně přihodím do nákupního košíku! :D

      Vymazat
  5. Taky ráda griluju, ale jedině kuřecí maso.. nesnáším tepelně zpracovanou zeleninu :D
    Občas je třeba vypnout a bavit se.

    OdpovědětVymazat
  6. Hm dala bych si grilované masiko. Já zapařila a lituju toho alkoholu :-)Super že jsi si užila den

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nádherný jídelníček! Ta animace je super, dělá mi chutě, ale už jsem po obědě :D Z grilovačky si nic nedělej, maso a zelenina?! Co více si přát :)
    Taky koukám na přátelé když cvičím, nebo při snídani... :D
    A proč se učíš? To jako už do školy?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No kdyby to bylo jen maso a zelenina, ale ty domácí sušenky, oříšky a večer to víno... Měla jsem hrozné výčitky, proto jsem šla taky ráno cvičit, to normálně nedělám :D
      Přátele miluju, koukám na ně pořád dokola :)) a učím se na státnice, v červnu se mi totiž nějak nepovedly... :X

      Vymazat
  8. nejíš nějak moc málo, vzhledem k tomu jak moc spaluješ?
    nicméně jídelníček je to moc pěkný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včerejší cvičení bylo vyjímečně, měla jsem výčitky za ten předchozí den, jinak cvičím denně jen Jillian :) Snažím se zhubnout, takže jím méně, bazální metabolismus mám kolem 1100 kcal, protože ho mám pokažený všema bláznivýma hladovkama, přejídáním atd., takže myslím, že je to tak nějak v normě :) Mým hlavním cílem je naučit se správně a vyváženě jíst a nepřejídat se. Podle kamaráda, co dělá trenéra, jím akorát a postupně prý mám příjem navyšovat, až si vybuduju nějakou svalovou hmotu, takže tak :) Doufám, že to půjde :D
      A moc děkuju za pochvalu :)

      Vymazat
  9. Můžu se zeptat, kde kupuješ ty protejnový koktely? :) Miša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      jeden vanilkový si kupuji v DMku (asi za 150 Kč a je výborný) a jinak si kupuji WPC 80 Professional na ronnie.cz :)

      Vymazat
    2. tk to to budu muset taky obhlídnout :) a na kolik porcí ten z DM vyjde? :) Miška

      Vymazat
    3. Tak to bohužel netuším, dávám to v různém množství do všeho, ale tak měsíc mám jeden a toho používám často ;)

      Vymazat
  10. hlavně, že ses měla super! a že to odreagování stálo za to ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Grilování prostě k létu patří. Já miluju grilovaný lilek,možná víc než maso :)Podle mě to máš supr!

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush