27. srpna 2012

Nobody's Perfect...

Ahoj všichni!


Včera jsem neměla čas sem psát, ale já to prostě zbabrala... :/

Celý den v pohodě a pak večer jsem se něco velmi nemilého dozvěděla. Nechci tu rozpitvávat, co to bylo, ale bylo to příliš hnusné a nefér vůči mé osobě od lidí, o nichž jsem si myslela, že jim můžu věřit. Byla jsem z toho dost mimo, protože tohle prostě člověk nečeká. A najednou to na mě všechno dolehlo.... Únava, stres, moc učení, k tomu tohle...
Přepadl mě záchvat úzkosti a začala jsem jíst, co jsem našla... Nebylo to nic hrozného, protože nic nezdravého doma nemám, ale bylo toho hodně... Pak jsem měla hrozné výčitky a rozbrečela se, hrůza :/ Prostě jsem to zvorala!
Ale pak jsem se vzchopila a vyhecovala se! Ještě do půl jedné do rána jsem se učila a do půl druhé čuměla do zdi a přemýšlela. Jeden špatný večer mi snad tolik můj plán nezkazí, to určitě ne. Ale jedno je jasné: Nesmí k tomu už nikdy více dojít! Nesmím řešit stres jídlem!
Ráno jsem měla spicha s jedním dobrým kamarádem, co dělá trenéra, a řekla jsem mu to. Ten nebyl vůbec překvapený a doporučil mi, jak mám ještě upravit jídelníček a pohyb, aby mě už žádné přejídání nenapadlo. Prý mám zbytečně moc bílkovin a málo kvalitních tuků. Takže jsem si to zas přenastavila a budu jíst víc oříšků :D Prý mám po Jillian ještě přidat třeba 20 minut na elipticalu a kila půjdou dolů sama. Tak uvidíme... Jsem ready se do toho pustit! Éra iracionálního přejídání skončila!!!

Včerejší jídelníček vypadal následovně (i s tím mega ujetím):

Neděle 26. 8. '12
Snídaně
Overnight oats s banánem, kakaem a goji (inspirováno ☛ zde)
353 kcal
Oběd
Kuře v dijonské hořčici, rýže, rajčata
377 kcal
Svačina
Mangový proteinový koktejl
215 kcal
Večeře
Všechno množný...
xxx kcal
? g B - ? g S - ? g T
milion kcal
Cvíčo
Ripped in 30 - Level 4
- 300 kcal


Taky jsem zjistila, že nějak nestíhám učení na čtvrteční zkoušku, takže do té doby si dám od blogu pauzu. Jídelníčky sem pak všechny hodím najednou, protože jak to tu otevřu, sedím u toho nejméně hodinu... A můj první (a snad ne poslední) vysokoškolský titul je momentálně přednější, snad to chápete ;) Pak to tu budu co nejvíce aktualizovat, mám spoustu nápadů na nové články :)

That's how I know I can do it!
Vy užívejte prázdnin a mějte se krásně!
Ve čtvrtek na viděnou!
A. G. ッ

8 komentářů:

  1. Něco podobného znám, řešit stres jídlem :X Ale to se zvládne, zvykneš si! Zkus jim dokázat, že ty si lepší! Že uděláš zkoušky! Teď když ti poradil kamarád, to bude lepší ;) Oříšky jsou droga! Věř mi! :D A zajímavá stránka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Seš skvělá, že ses vyhecovala! Znám to moc dobře, taky stres řeším jídlem...dneska jsem byla dost vystresovaná dopoledne, takže má svačinka byla enormnější a plnější sacharidů než obvykle...nevím jak jinak to zvládat bohužel :/. Aspon už nejdu po čokoládě, ale zdravějších věcech :D.
    Jinak ten jídelníček máš skvělej :)...To zmákneš tu zkoušku! Věřím tomu, drž se :)

    OdpovědětVymazat
  3. I to se stává... Dřív jsem stres řešila podobným způsobem, jako se včera podařilo tobě. Ale jsme přece silné, zvládneme cokoli :)
    Přeji hodně štěstí u zkoušky a těším se na články :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za podporu, holky :) Cítím se lépe, že jsem to někomu řekla a ještě lépe, že mi poradil, jak z toho ven a vzal to úplně v klidu. Prý měl dokonce sám stejný problém a je fakt, že na sobě hodně zamakal a teď dělá trenéra. Musím se zbavit toho stresu ze zkoušek a půjde to :) Fakt moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že se zvládneš naučit a zkouška bude úspěšná. O zkouškovém jsem s blogem měla taky problém. Neustále jsem četla nové příspěvky a nebo mě hromada věcí napadala :D

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem to tak dříve řešila. Ale nestojí to za to. :) Hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  7. Já stres většinou jídlem neřeším. Zato hřeším vždy, jak objevím sushi:-). Nicméně jsem ráda, že si se znovu vyhecovala, znovu našla sílu...a pokud bude muset blog chvilku počkat, pak si počkám i já...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Spoustu nápadů na nové články? To se velmi těším :)
    A s tím večerem, i když nevím o co se jedná, to mě mrzí :(
    Občas také řeším stres jídlem.. Třeba rozchod s přítelem jsem bud zajídala a nebo následně hladověla..
    A to kuře vypadá perfektně!

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush