25. srpna 2012

My Motivation List ッ

Ahoj holky!

Tak si tak nějak třídím myšlenky a napadlo mě sepsat si svůj motivační seznam. Přemýšlím, proč vlastně chci změnu, a zjistila jsem, že mám nejméně 23 důvodů. Sepsala jsem je a musím si je prostě dát i sem!


Vytisknu si ho a připíchnu na nástěnku, abych to měla neustále na očích a připomínala si to.
Víceméně se to opakuje... :D Ale hodně důležitý je bod č. 4 aneb "ukázat mu, oč přichází". Samozřejmě odkazuje na mého ex, kterého jsem dlouho neviděla, a počítám, že uvidím nejdřív 8. září na jedné velké akci, co se u nás ve městě koná, takže do té doby chci vypadat lépe! Je jedno jak moc, prostě jen chci, aby viděl, že se bez něj se mám skvěle. Od něj se vlastně odvíjí úplně všechno, protože většina mých problémů souvisí s tímhle jedním blbcem, spousta jich tam začíná i končí. Možná to znáte... Každopádně ho chci hodit za hlavu a ukázat mu/všem, že to dokážu! YES! :D

6 komentářů:

  1. Moc pěkné :) No, ti chlapi... Dokáží naštvat, zklamat a mnohdy i skvěle motivovat. Nejlepší je ale dělat to sama pro sebe. Tak do toho! Zvládneš to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tenhle mi provedl snad už všechno z toho, teď mě ale nejvíc motivuje! A jak říkáš, nejlepší je to dělat pro sebe. Vím, že až to dokážu, budu na sebe hrdá :) MUSÍM, MUSÍM, MUSÍM to zvládnout! :D

      Vymazat
  2. Držím palce pri plneni. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně štěstí :), pěkně sepsané! Chlapi jsou chlapi no... občas ale jako motivace dokážou posloužit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Viď! Když už na nic jiného, tak k motivaci :D

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush