20. srpna 2012

Monday's Food & Weight

Zdravím Vás i dnes!

Doufám, že jste úspěšně odstartovaly nový týden, ladies! Já začala pěkně studijně a optimisticky, tak doufám, že platí: "Jak v pondělí, tak po celý týden!" Svaly už mě nebolí, váha klesla, cítím se lépe, nemám chutě na sladké (hurá!) a vědomostí v hlavě přibylo (a snad tam i zůstanou).

Dnes ráno proběhlo vážení a měření. Překonala jsem svůj odpor a strach a stoupla si na váhu. I přes tři "prasečí" dny (= přes den nejíst, večer se nacpat vším možným) v minulém týdnu mi ukázala 59 kg! Z centimetrů ubyl celkem 1 v pase, 2 přes prsa a 1 přes stehno, jinak zůstávají mé míry prozatím stejné. I tak to považuji za velký krok vpřed a doufám, že to tak půjde dál!

Taky jsem přepočítávala denní dávky živin, protože mi to nějak nevycházelo na počet kj za den, který mám nastavený na 5800, což je 1386 kcal. Kalorické tabulky mi automaticky napočítaly o hodně víc sacharidů a tuků, než si představuji. Mně se na nich ale přidávat nechce, protože mi to přijde moc, takže jsem přidala více na bílkovinách (to neuškodí, když člověk cvičí) a na sacharidech a tucích jen malinko. Měla bych tedy jíst správně takto:
  • 96 g bílkovin
  • 158 g sacharidů
  • 39 g tuků
Asi Vám přijdu cáklá, že si to počítám, ale v boji s PPP se prostě člověk musí snažit co nejpečlivěji, pokud se z toho chce dostat. A je osvědčené, že když tělu nic nechybí, neříká si o další jídlo, hlavně tedy v podobě tzv. junk food. Jsem ve fázi, kdy se musím naučit správně a vyváženě jíst a předejít tak začarovanému kruhu přejídání a hladovek. Ty už nikdy více!!!
Dnešní jídelníček a hot-workout vypadal následovně:

Pondělí 20. 8. '12
Snídaně
Jáhlová kaše s jablkem, kokosem a skořicí, oslazená Agáve sirupem
372 kcal
Oběd
Quinoa s kuřecími kousky a zeleninou
420 kcal
Svačina
Jahodový protein s mlékem, Müsli do ruky
195 kcal
Večeře
4 křehké plátky s tvarohovou pomazánkou, zelenina, hrnek mléka
383 kcal
94g B - 156g S - 38g T
1370 kcal
Cvíčo
Ripped in 30 - Level 3
- 300 kcal


Obídek :)
Nezlobte se, že mám pro Vás jen oběd, ale měla jsem menší fofr odpoledne, tak jsem nestíhala vyrábět koláž. Navíc jsem díky meetingu s kámoškama ve skluzu s učením, takže jen co to tu dopíšu a projedu, jdu ještě studovat.
Zítra vstanu dřív a přidám i svačinu, ať to mám více rozložené během dne a ať to stihnu vyfotit a nějak zkompletovat :)

S Levelem 3 už jsme se už celkem skamarádili. Dneska jsem Jillian ztišila a pustila si vlastní playlist, takže to o to lépe šlo a uteklo. Jinak vy, co Level 3 z Ri30 znáte, všimly jste si, že v prvním kole chybí opakování třetího cviku? Teprve dneska mi to trklo! Nevím, jestli mám nějakou špatnou verzi, nebo to tak fakt je... :D

A mám dilema!
Přemýšlím, do čeho se pustím po Ripped in 30. Mám chuť se vrhnout na Body Revolution od 3. týdne, protože ty první workouty mi přišly easy a trojka a čtyřka mě dost bavily. Taky jsem si stáhla No More Trouble Zones, což bych chtěla též vyzkoušet... Nevím, nevím. Proto chci poprosit o radu ty z Vás, které Ri30 dokončily, jestli byste se nepodělily o zkušenosti, co se Vám pak osvědčilo za cvičení. Budu ráda za jakékoli tipy, dojmy, rady... Díky :)


Zatím se mějte, zítra na viděnou!
A. G. 

10 komentářů:

  1. Jak chutná quinoa? :O už sem kolem toho v dmku chodila a pořád váhám :D takže si zhubla? :) ale míry máš dobré ;) Já si to nikdy nepočítala na bílkoviny, sacharidy, tuky ale spíš jsem se řífila kilojouly :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutná tak nějak obilně, zdravě a s tím masem a rajčaty byla výborná! A je teda hodně sytá, myslela jsem, že to nedojím :D
      Jinak s těmi živinami se hlídám, protože chci shodit tuky a nepřijít o svaly a taky nějaké vybudovat. Taky jsem jedla na kcal a hlavně bílkoviny skoro žádné, což nebylo správně. Inspirovala jsem se ve Jste to, co jíte, v některých lidech (teda v jejich stravovacích návycích) jsem se viděla, takže jsem to začala brát vážně :)
      Mám o kilo míň než když jsem se naposledy vážila, ale ty míry nic moc, všude to chce tak 8 cm dolů (jen prsa by mohly zůstat :D) Holt běh na dlouhou trať...

      Vymazat
    2. Pravda, běh na dlouhou trať i v opačném případě když někdo má přibrat :/ Tak ta quinoa si tam na mě počká :D V tom budování svalů je to asi důležité no. Já zase jedla víc bílkovin.. :D Ale jediné co sem jedla ráda z nich byla kuřecí šunka :D :D Tak dobré ne? Kilo dolů? :) Prsa by zůstat mohly, ale s tím nepočítej :D

      Vymazat
    3. To je pravda, ale my to zvládnem a doběhnem! A hlavně se z těch špatnejch věcí vyhrabem ;)) Já právě vůbec nekoukala na složení, jen jsem vždycky hlídala, abych jedla do 800 kcal denně, což je dneska pomalu půlka toho, co sním, hrůza děs! Taky si o to moje tělo řeklo zpátky a nabralo to pak pěkně nahoru. Teď je na čase dostat se na váhu, kterou si budu udržovat napořád a bez blbnutí :) Kilo je hezký, kéž by to tak šlo dál! Doufám, že půjde, 7 je ještě přede mnou...

      Vymazat
  2. Krásný jídelníček :) a gratuluji k úbytku!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty palačinky jsou vážně moc dobré, vřele doporučuju :). Kor když si to podmázneš tím tvarohem :). Hlavně je fajn se do toho zakousnout a cítit ty kousky banánů...je to děs, už mi žádné nezbyly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, banány miluju v čemkoli, teď teda plánuju je zamrazit a udělat z nich nějakou zdravou zmrzlinu, protože v tomhle horku jíst něco teplýho je spíš za trest :D Ale na palačinky se těším! :)

      Vymazat
  4. Quinou mám doma už dlouho, zkouším různé saláty a tak. Ale chtělo by to víc receptů, snad nějaké objevím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také po nějakých pátrám. Tak až nějaké objevíš, určitě se inspiruji :)

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush