22. srpna 2012

My Last Day of Level 3

Ahoj všichni!

Zdravím Vás při středě večír po dalším dusném dni!
Ráno mě před sedmou probudil déšť, bouření a krásný vzduch, měla jsem hroznou radost a říkala si, ať prší ještě aspoň týden! Pak jsem po desáté vyrazila na nákup a cestou domů jsem se málem roztekla. Jednak pod váhou mého nákupu (mléko, zelenina a psí granule se pronesou), jednak tím příšerným vedrem! Musela jsem si dát po O studenou sprchu, tfuj tajbl... Odpoledne přišla pěkná průtrž a pak zas vedro! To počasí je na zabití... Jinak dnes opět jídelníček s fotkami :)

Středa 22. 8. '12
Snídaně
Ovesná kaše s jablkem a kokosem
360 kcal
Oběd
Rychlé tříbarevné těstoviny (☛ zde)
443 kcal
Svačina
Borůvkový proteinový shake
219 kcal
Večeře
3 křehké plátky, šunka, sýr, zelenina, Ovofit a 20 g goji
348 kcal
95g B - 160g S - 35g T
1370 kcal
Cvíčo
Ripped in 30 - Level 3
- 300 kcal



Jak už jsem říkala, vyrazila jsem na nákup. Nekupovala jsem nic zvláštního, jen jsem si rozšířila kolekci zdravé výživy o lněná a sezamová semínka a o goji. O goji pro Vás chystám článek do rubriky "Pod lupou", protože si myslím, že je tahle rostlinka velmi zajímavá :) Jinak klasický nákup pro mé chuťové potřeby, plus teda pro chuťové potřeby mého pesana. Ještě že mám díky Jillian naposilované ruce, jinak bych se s tím domů nedotáhla! :)


A jsem ráda, že Level 3 je za mnou! I když koukala jsem na čtařku a vypadá to jako větší záhul, ale některé ty cviky znám už z Body Revolution, tak by to nemělo být tak hrozné, uvidíme :) Zítra tedy budu mít den sladkého odpočívání.

Půjdu se ještě učit, Vám přeji pěkný večír!
A. G. 


8 komentářů:

  1. Taky sem o goji chtěla udělat nějaký článek, ale teď sem to přečetla, tak nebudu sviňák a nepředběhnu tě ;) a zase, naprosto dokonalé papáníčko ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak víš co? Klidně ho napiš, já se k tomu přes to učení stejně nedostanu dřív jak za týden ;) Od Tebe si to ráda přečtu :) A opět děkuji za pochvalu :) Snažím se, co to jde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok,, tak si mě překecala :D A na co se to vlastně učíš?

      Vymazat
    2. Super! :) Učím se na státnice, v červnu se mi nějak nepovedly... :D

      Vymazat
    3. V klidu ;) Sestra jde znovu do prvního ročníku na vysokou... Ve třetím totiž nezvládla zkoušku... :/

      Vymazat
  3. Bouřka mě dneska ráno vzbudila, ale už je tu zase napadnutí.
    Goji je dobré, jen se mi do něj pustili nějací červíci či co to bylo. Tak muselo letět do koše, ale už zase obývá mou poličku se zdravými věcmi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás dneska hic, opět :( Já chci déšť!!!! :D
      Goji mi taky zachutnalo, je takové zvláštně slaďoučké :) Rozhodně bude i v mé "zdravé" poličce :))

      Vymazat
  4. Jezdím do práce na kole, kdybych chodila pěšky, tak bych musela vycházet hodinu předem, takhle aspoň stihnu Gilmorova děvčata a udělám něco pro sebe :-)

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush