13. srpna 2012

MY INFERNO PLAN!

Hello, hello, hello!

Jaký byl váš víkend? Můj učící, uklízecí, vařící, prací a olympijský! Včerejší zakončovací ceremoniál byl prostě amazing! Sice jsem odpadla, když přišla Brazílie, ale snad jsem o moc nepřišla, zbytek holt uvidím za 4 roky. Nejvíc mě dostaly Spice Girls (tedy 3 bývalé Spice Girls a jedna chodící kostra), kdo by to byl řekl, že ještě vystoupí pohromadě! No a George Michael byl taky skvělý! Prostě úžasná a dokonalá nostalgie :) Dojem mi zkazili snad jen One Direction (wtf?) a Jessie J a její krákorání-ječení do We Will Rock You od mých milovaných Queen. To jsem jen zírala, doufala, že mi neprasknou ušní bubínky a říkala si: ,,Proboha, proč?!" Ale jinak mají ode mě Britové ***** :)

Taky jsem pracovala na svém tzv. INFERNO PLAN, který budu dodržovat do konce září. Udělala jsem si pěkně tabulky v Excellu, kam budu doplňovat jídelníčky, cvičení, váhu a míry a dokonce mi to i dělá pěkné grafy :) Až budou nějaké výsledky, tak sem samozřejmě nějaké přidám, abych se pochlubila.
Taky je, myslím, na čase kápnout božskou a napsat to sem, plus přidat foto, ať to všichni vidí, jaké jsem tlusťoučké prasátko. Ve váze se mi asi vybily baterky, protože se mnou nespolupracuje, tak koupím nové a zvážím se až příští týden v pondělí (počítám, že mám teď tak 60kg). Ale hlavní jsou míry!
Takže moje měření dnes ráno:
  • paže - 27 cm
  • prsa - 94 cm
  • pas - 72 cm
  • břicho - 84 cm
  • boky - 90 cm
  • zadek - 94 cm
  • stehno - 53 cm
  • lýtko - 35 cm
Nic moc, mívala jsem někde i o 10 cm méně (ale i více) :( Takže když jsem došla až sem, dotáhnu to pěkně do konce!
A tady je fotka vývoje mé krásně kulaťoučké postavy od dob anorexie, přes obezitu až doteď (a pardon za děsnou úpravu):


Dnes mě čeká spousta učení, Jillian a její level 2 (jak jsem měla minulý týden větší pauzu, tak jedu až do zítra week 2) a opět učení... 
Jídelníček musím nějak zaimprovizovat. K snídani byla ovesná broskvová kašička, k obědu budu vařit asi tresku s bramborem a zeleninou, odpoledne si udělám nejspíš tvaroh s broskvemi (broskví není nikdy dost!) a k večeři brokolicové placky.

Vám přeji krásný den, pokud máte prázdniny, užívejte volna, a pokud jste pracanti, ať Vám to rychle uteče! :)
A. G. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush