18. srpna 2012

Jídelníček ~ so 18. 8. '12

Pěkný sobotní podvečer!

No.... To jsem si přesně myslela, že dneska zase prd udělám! Místo učení pročítám blogy, Tumblr, Youtube, hledám písničky, dělám si manikúru, uklízím, chodím venčit, vařím, jím, k tomu si pustím maximálně jeden díl seriálu, ze kterého nakonec vylezou tři... Učení v létě SUCKS! Aspoň že s tím jídelníčkem a s Jill můžu být spokojená :) My today's food, here we go:

Sobota 18. 8. '12
Snídaně
Jáhlová kaše s mangem, agáve sirupem a mandlemi
338 kcal
Oběd
Kuřecí maso s česnekovo-citronovou zálivkou a kuskusem ( zde)
410 kcal
Svačina
Vanilkový protein se sojovým mlékem, Müsli do ruky
239 kcal
Večeře
4 křehké plátky se šunkou a sýrem, vejce, zelenina, hrozno
357 kcal
84g B - 168g S - 35g T
1345 kcal
Cvíčo
Ripped in 30 - Level 3, menší jóga
- 400 kcal

A takhle pěkně to vypadalo, prosím! (samochvála smrdí, já vím, ale ono to fakt vypadá moc pěkně... :))


Zítra musím vstát brzy a učit se celý den, jinak to nedám! Annie, jdi do sebe a koukej studovat, ty prokrastinující lemro!!!
Držte mi palce...

Zatím se loučím, mějte se krásně a hezký zbytek weekendu :)
A. G. 


11 komentářů:

  1. Samochvála v tvém případě nesmrdí ;)Vypadá to velice pěkně ;) A hlavně zdravě :)Jáhlovou kaši děláš z jáhel nebo máš kupovanou? :) Mango sem si koupila taky, ale musím ho nechat trošku dozrát ještě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za pochvalu! :)) Mám instantní jáhlovou kaši Nominal, je překvapivě dobrá, fakt jsem nečekala, že mi bude chutnat něco jáhlového :D A mango je taky skvělá záležitost, dokonce i náš pes ho po mně loudí, tak mu dám vždycky aspoň okousat pecku a jak se olizuje, panečku :D

      Vymazat
    2. :D Já mám jáhlovou knuspi kaši i instantní jáhlové vločky (ty sem ještě neotevřela), ale ta knuspi je děsně dobrá! :) teda mě chutná. Někomu by možná vadila trošku chemická pachuť, ale když tam nacpeš skořici, nic necítíš.. Jen tu skořici :D A mango je prostě mango :)

      Vymazat
    3. Jáhlové vločky, to zní dobře :) Budu muset navštívit po výplatě nějakou zdravou výživu, trochu to tam prozkoumat a nakoupit nějaké nové suroviny :) Sice jsem docela spokojená s ovesnými vločkami, ale všeobecně nesnáším stereotyp a bojím se, že do něj s těmi snídaňovými kašemi pomalu upadám a že potřebuju něco nového :D

      Vymazat
    4. to taky nesnáším, ale je děsně namáhavé se přemoct a dát si něco jiného... tohle je přece osvědčená snídaně, tohle si musíš dát! :D to mě vždycky napadá, ale tak.. nové věci se zkusit musí.. :)

      Vymazat
    5. No právě, že je to osvědčené a hlavně dobré, kruci! :D Zítra si dám pro změnu ovesnou s mangem, potřebuju ten zbytek zlikvidovat a dát pejskovi pecku :D Už se těším, snídaně je moje nejoblíbenější jídlo dne :))

      Vymazat
  2. Opravdu luxusní :). Děkuji za inspiraci. Já mám jáhlovou kaši od mixit a docela by mě zajímalo jaké složení mají ty další kaše. Jen tak dál! Buď mi dál inspirací :) :D protože je to nádhera a krásně mě to nakopává, dát si ten jídelníček taky nějak dohromady, abych se pak za to, co v kládám na blog nemusela stydět, ale být na to hezky pyšná. Což se mi zatím moc nedaří a zítra se mi to asi taky nepodaří, protože jdeme na celodenní výlet, ale pak! Pak by mohla nastat změna a mohla bych si to v té hlavě srovnat :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to opravdu moc děkuji! To mě moc těší! :) Jinak si skládám jídelníček na www.kaloricketabulky.cz, hodně mi to vyhovuje si to zapisovat, protože vidím, co jím, jaké to má složení atd. Už to dělám asi od května, takže už jsem se naučila ty potraviny vybírat a poskládat si je, aby to nějak vypadalo :)

      Vymazat
  3. Učení? Proboha proč?!:-D Jídlo vypadá moc dobře..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám bohužel ještě pár zkoušet teď na konci srpna a v září :/ Jinak děkuju :))

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush