17. srpna 2012

Jídelníček ~ pá 17. 8. '12

Ještě jednou zdravím, ladies :)

TAKŽE!
Rozhodla jsem se, že si prostě budu muset psát (a možná i sem tam fotit) jídelníčky i sem, jinak se mi nechce je dodržovat, když to nevidím černé na bílém. Většina z Vás si je píše a věřím, že to svým způsobem člověku pomáhá se víc snažit :)

Dnešek vypadá takto:

Pátek 17. 8. '12
Snídaně
Ovesná kaše s kakaem, skořicí a švestkami
323 kcal
Oběd
Treska v bylinkovém těstíčku s eidamem, hooodně zeleniny, kostička hořké Lindt čokolády
409 kcal
Svačina
Bílý jogurt, Müsli do ruky
210 kcal
Večeře
Banánovo-proteinový shake
383 kcal
98g B - 155g S - 36g T
1344 kcal
Cvíčo
Ripped in 30 - Level 3
- 300 kcal

Dnešní hodokvas :)
Z koktejlu k večeři se mi nakonec vyklubala kaše, protože jsem tam zapomněla dát vodu, ale i tak byla dost dobrá a posloužila, jak měla :)
Poprvé jsem si dala Level 3 z Ripped in 30 (měla jsem dvoudenní pauzu po dvojce, protože jsem byla zas vyšťavená z práce a včera jsem to prostě nestíhala). Musím říct, že je mnohem lepší než Level 2, ani mi to nepřipadalo nějak extrémní, snad jen jumping lunges - to jako nešlo. Těším se na zítra, že zas něco zvládnu lépe než dneska! :)
A nakonec malá inspirace pro dnešní den, která se mi prostě strašně líbí:

Watermelon Cake!
Myslím, že dneska už jsem toho nakecala víc než dost, takže Vám přeji pěkný páteční večer, pokud jdete někam ven, moc se neopijte a užijte si to :)
A. G. 

4 komentáře:

  1. Super jídelníček :). Dala bych si tu tresku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Víceméně jsem ji tak nějak narychlo zaimprovizovala, ale byla dobrá :) Rybky můžu :)

      Vymazat
  2. Anonymní18.08.12 8:11

    Parada :) asi budu must do jidelničku taky zařadit ovesnou kaši :) Jinak sem se chtela zeptat jak dlouho uz hubnes a jak to jde? :) přidávání jidelničku je parada, busu sem chodit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Můj hubnoucí příběh je hrozně dlouhý a komplikovaný, někdy to sem napíšu. Mám vždycky fáze, kdy se snažím, a naopak dny, kdy na to prostě kašlu, takže začínám pořád od znova. Snažím se od května, ale z nejvyšší váhy hubnu už od loňského října.

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush