7. srpna 2012

~ DAY nr. 8 & katastrofa jménem Level 2 ~

Krásné srpnové úterý přeji!

Tak jsem po studijním víkendu včera najela na Level 2 v Ripped in 30. Plná očekávání jsem spustila video a ejhle! Po první sérii cviků mi málem vypadly oči z důlků a párkrát jsem si musela i nahlas zaklít! Dokonce jsem to stopla, abych se přesvědčila, že necvičím Level 3 nebo 4, protože to se mi fakt nezdálo. Ale bohužel to byla opravdu dvojka... Co Vám budu povídat, lilo ze mně jak z konve a při pohledu na sporttester jsem si říkala, jestli se spolu s Jillian spolčili a dělaj si ze mně srandu. Chtěla jsem se hecnout, ale většinou to skončilo tak, že jsem po půlce přešla na modifikovanou verzi :/ Ale nesmím házet žitu do flinta, ono to půjde!!!
Mým hlavním cílem je naučit se klik s nohou do strany, protože to mi fakt nejde a cejtim se jak největší loser.
Taky jsem si stáhla Yoga Meltdown, protože jsem chtěla zkusit něco nového, ale po pěti minutách jsem to vypla, protože tohle fakt není moje gusto. Jóga mě prostě nebaví... Možná si k ní najdu cestu s přibývajícím věkem, ale teď mě to ještě pořád uspává.


Co se jídelníčku týče, o víkendu jsem vyvařovala a dokonce i pekla! Inspirovala jsem se od Fitness-girl a jejího tvarožníku. Trošku jsem recept poupravila podle svého a hned posloužil jako zákusek k čaji, když odpoledne přišly kámošky na návštěvu, a druhý den jako snídaně :)

Dneska jsem ale zase v práci, tak sekám dobrotu. Jídelníček vypadá takhle:
  • Snídaně: Ovesná jablečná kaše se skořicí a mandlemi - 328 kcal
  • Svačina: Proteinová tyčinka Sportness 32 - 180 kcal
  • Oběd: Rustikální houska, cottage a salát - 393 kcal
  • Svačina: Ovofit jahoda - 95 kcal
  • Večeře:  Brokolicové placičky - 363 kcal
  • Celkem: 5687 kj: 97g B, 142g S, 47g T
Cvíčo: Ripped in 30 - Level 3, tanec - cca 500 kcal

Musela jsem si proti stresu na dobrou náladu po Jillian trochu trsnout na nějaké prima songy, hrozně mě to vždycky uvolní. Co děláte proti stresu Vy? :)

Ta fotka nemá žádný účel, jen se mi docela líbilo, jak jsem to vyfotila, tak jsem ji sem prdla :D

Dneska jsem fakt utahaná a Jill mě ještě dorazila! Snad se mi bude spát líp než včera, nějak jsem nemohla v noci zabrat.
Už aby byl zas víkend... (S)mějte se krásně!
A. G. 

5 komentářů:

  1. Sice cvičím jiné programy, ale taky si občas říkám, jestli si ze mě ta Jill nedělá srandu :D Ale ten pocit, že jsi to nakonec zvládla ze to stojí, ne? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, že jo! :) Já to tý Jillian natřu :D Dneska už to bylo o malinko lepší, ale za ty její "plank" cvičení bych jí fakt zastřelila :D Ale snad to bude stát za to :)) A co už jsi s ní vyzkoušela?

      Vymazat
    2. Bože, já husa :D To je fakt blbá otázka, když to vidím všechno na Tvém blogu :D

      Vymazat
    3. No, já ještě kdysi zkoušela 30 Day Shred a Ripped in 30. Ale nebavilo mě to, tak jsem to nedocvičila ;)

      Vymazat
    4. Je fakt, že je to pořád jedno a to samý za sebou, což mě taky nebaví, radši to střídám, abych měla to cvičení trochu rozmanitý, ale teď to beru tak, že jednou chci něco dotáhnout do konce a dokázat si, že na to mám! :D

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush