3. srpna 2012

~ DAY nr. 5 ~

Krásný sluníčkový den všem! 

Doufám, že užíváte těch to úžasných teplých dní někde u vody! Já bohužel musím v týdnu sedět v práci a o víkendu mě čeká hromada učení na zkoušky, které mám ještě v srpnu a v září :( Dneska mám volno, ale mám spoustu práce doma (úklid, praní, žehlení atd.), takže se bohužel nikam k bazénu nevyvalím.
Po dvou odlehčených dnech (hooodně mlsání) jsem se naštvala a dneska vyhodila všechno "junk food" a udělala si pořádek ve špajzu a v lednici, takže tam mám teď jen samé zdravé a neškodné věci. Taky jsem uvařila výtečný oběd, o který se s vámi musím podělit!
Inspirací mi byl recept z časopisu Zdravé hubnutí.


Kuře se zeleninovými brambory na tymiánu


Na 1 porci budete potřebovat:

  • 160g brambor
  • 100-150g kuřecích prsou
  • půl papriky(50g)
  • 150g cukety
  • 1 menší cibuli
  • stroužek česneku
  • lžičku olivového oleje
  • zeleninový vývar
  • citrónovou šťávu (stačila půlka citronu)
  • nové koření, tymián, pepř, sůl
  • plátek citronu na ozdobení, příp. zelenina dle libosti

Postup:
  1. Kuřecí maso nakrájíme na nudličky, posypeme rozdrceným novým kořením, osolíme a opepříme a zakápneme trochou citronové šťávy. 
  2. Brambory a zeleninu nakrájíme na menší kousky a také pokapeme citrónem.
  3. Maso si opečeme na olivovém oleji, poté přidáme nakrájenou cibuli s česnekem a chvíli podusíme.
  4. Přidáme brambory a zeleninu, posypeme tymiánem a přilijeme vývar (v mém případě bujón s vodou, ostuda).
  5. Přiklopíme a vaříme asi 25 minut.
A je to! Zdravý, jednoduchý a chutný oběd je na světě :) Fakt jsem si na tom pochutnala! Dohromady mi to dalo asi 434kcal (40g sacharidů, 23g bílkovin a 17g tuků), což je na oběd tak akorát. Hrozně ráda bych ještě něco upekla, ale jelikož bych na to byla sama, bojím se, že bych to všechno sežrala :D

Jinak mám dneska pohybu až až, vysmejčila jsem celý byt, byla na procházce s chlupáčem a za chvíli mě čeká ještě ta mrcha Jillian. Víkend bude taky nabitý. Učení, rodinná oslava, nákupy, učení, učení... 
Přeji všem pěknou sobotu a neděli, nepřežeňte to se sluníčkem a mějte se krásně! :)
A. G. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush