19. srpna 2012

Another Day + My Food ~ ne 19. 8. '12

Zdravíčko :)
❤ NIKE!
Jaký jste měli/y (podle toho, kdo to čte, ale spíš y) víkend? Já se dnes konečně pustila do učení, tak snad to všechno stihnu a dobře to dopadne o.O ... Nesnáším, že se všechno přinutím dělat až na poslední chvíli, když mi už hoří za zadkem, a pak nespím a šílím, protože nic nestíhám. Prostě celá já! Zítra jdu na jeden den do práce a pak mám do zkoušek volno, tak snad se přinutím a pořádně se do toho opřu!
Jinak přináším dnešní FOTOjídelníček a hot-workout!

Neděle 19. 8. '12
Snídaně
Ovesná kaše s banánem, kakaem a skořicí, oslazená Agáve sirupem
327 kcal
Oběd
Kuře v bylinkovém kabátku, brambory s balkánským sýrem, zelenina
389 kcal
Svačina
Bílý jogurt Klasik, Müsli do ruky, skořice
215 kcal
Večeře
Mangovo-proteinový shake
362 kcal
92g B - 154g S - 34g T
1292 kcal
Cvíčo
Ripped in 30 - Level 3, delší strečink (všechno mě bolelo)
- 400 kcal



Ráno se mi ta kaše malinko připálila, jelikož jsem hrozně šikovná! Chtělo se mi i něco péct, ale bála jsem se, že by to dopadlo jako minule s tvarohovým dortem a snědla bych většinu najednou, takže raději ne-e. Když není pokušení, není hříchu!

Jinak miluju kombinaci brambor, balkánu a jarní cibulky! Můžu to i jen tak samotné :) Pokud by Vás zajímal recept na kuře v bylinkovém kabátku, tak je velmi jednoduchý, proto jsem ho sem nechtěla dávat zvlášť. Na 100 g kuřecího masa si připravíte 10 g celozrnné mouky a smícháte ji s bazalkou a petrželkou. Maso nejprve obalíte v bílku, pak v bylinkové mouce a opečete na lžičce olivového oleje na pánvičce. Prosté, rychlé, zdravé, chutné! :)

Svačina se může zdát někomu poněkud stereotypní, ale ty sušenky musím zlikvidovat, než změknou, a k tomu jsou výborné, tak proč ne? :D Navíc po svačině cvičím, takže energie jsou třeba ;)
No a k večeři se vyjádřím asi jen tak, že mám zrovna nějaké mixovací / koktejlové období a hrozně mi to chutná :)

A Jillian mi teda dává! Ještě v tomhle horku je to s ní moc prima. Ta mrcha mi rozbolela celé tělo, takže jsem dneska v průběhu dne protahovala, co šlo. Je prostě nekompromisní, tvrdá, náročná, ale já ji i tak miluju! Lilo ze mě dneska, jak kdybych cvičila v sauně.... Cítím Level 3 na stehnech, rukou a na zádech, docela mi některé cviky dávají zabrat, hlavně teda obrácené tricepsové kliky, ale bojuji, zlepším se a zvítězím! :D Protože ☛ viz obrázek :)


Užijte si večer a úspěšně vykročte do nového týdne!
A. G. 

4 komentáře:

  1. Je to supr :). Ten oběd je vážně luxusní, mám zamražená kuřecí prsa, tak už vím, co s nima provedu :). Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Těší mě, že se mé recepty líbí a že se hodí :)

      Vymazat
  2. Jídelníček krásný a obše vypadá skvěle... já zatím sladím jen medem a javor. sirupem a k agáve se pořád odhodlávám, ale bojím se, že ho koupím a nesedne mi :-)....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě moc nemusím med a javorový sirup mi přijde předražený, tohle má takovou neutrální slaďounkou chuť :))

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush