12. července 2012

Opět se hlásím :)

Po delší době jsem opět online a jsem ready podělit se o nějaké novinky ze svého procesu hubnutí a zlepšování se. Rozhodla jsem se totiž pár zásadních věcí změnit!

Váha mi poslední měsíc prostě dolů nejde, pořád to tak nějak kolísá a docela mě to štve! Ale na cm to pomaličku ubývá a hlavně pozoruju, jak se mi díky té mrše Jill zpevňuje tělo, což je prima, ale chtělo by to nějaká ta kila dolů. Už se to zaseklo na nějak moc dlouho a začínám být nervózní, protože v původním plánu bylo shodit přebytečné tuky do konce července, ale ještě nějaký ten pátek to potrvá... Dala jsem si tedy za cíl shodit do konce července 3 kila a zbytek během srpna :)

S jídelníčkem to poslední dobou tedy taky kolísá, takže to bude hlavní problém. Občas ujedu na něčem sladkém a pak si řeknu, že nebudu jíst, takže už zbytek dne nejím, což je samozřejmě špatně. Taky jsem celý den v práci (sedavé zaměstnání) a večer, když přijdu domů, se mi nechce vyvařovat na další den, takže většinou obědvám nějaké pečivo se šunkou a sýrem a zeleninou, ale řekla jsem si, že se polepším a budu si vařit alespoň těstoviny nebo rýži s něčím, abych měla teplý a sytý oběd. Když mám volno, tak si samozřejmě vyvařuji, hrozně mě to baví :) Prostě se polepším s jídlem, budu si opět hlídat jídelníček (přísněji!) a budu si vařit obědy. A když ne to, tak alespoň teplé večeře.

Sportovní aktivity mi jdou mnohem líp, než zdravý jídelníček. Tu božskou mrchu Jillian prostě miluju a začala jsem zase běhat, abych natrénovala na We Run Prague. Takže jedu Workouty podle plánu Body Revolution, je to podle mě nejlepší program, protože mě nebaví cvičit pořád to samé jako třeba ve Shredu nebo v Ripped in 30 a tady se to alespoň střídá, a místo Cardia ve středu a v sobotu chodím běhat. Musím říct, že se fakt lepším a začínám být na sebe pyšná :) Včera jsem uběhla 7 km bez zastavení za 45 minut a postupně se chystám přidávat na trase i na tempu až na těch vysněných 10 km za hodinu. Před měsícem jsem tuhle trasu napůl běžela a napůl šla, takže je to fakt úspěch! :) Ve sportování je mým cílem tedy nepřestat a lepšit se!
Dnešní plán je takovýto:

  • Snídaně: Bebe DR oříškové, jogurt Klasik - 322 kcal
  • Svačina: Proteinová tyčinka Nutrend Excellent - 175 kcal
  • Oběd: rustikální houska, 2 pl. šunky, 2 pl. 20% Eidamu, okurka, 250g cherry rajčat + řádek hořké čokolády - 367 kcal
  • Svačina: WPC čoko kokos, 100ml mléka - 131 kcal
  • Večeře: meloun (hodně melounu :)) -  131 kcal
  • Po cvičení: Eiweiss 90 Vanilka - 94 kcal
  • Celkem: 5218 kj: 92g B, 147g S, 33g T
Cvíčo: ElipticalBR Workout 3 - cca 500 kcal
Ten meloun jsem si nemohla odpustit, když jsem konečně měla k dispozici na nákup auto a nemusela ho tahat pěšky, takže jsem si ho prostě koupila. Je to sice samý cukr, ale s Jill jsem ho podle mě všechen spálila (jakoby :D).

O víkendu mám v plánu jet s babičkou na borůvky, tak jich budu mít spoustu na různé koktejly a do kašiček k snídani, to se těším :) Co plánujete vy, když bude venku pěkně?
Jinak užívejte léta, mějte se krásně a přežijte pátek 13.!
A. G.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2016 by Papush