13. dubna 2014

Hejtuju a lajkuju poprvé


Pěkný nedělní večír!

Rozhodla jsem se zavést na blog novou "rubriku" "Hejty a lajky", protože se mi prostě v hlavě hromadí spousta myšlenek, které bych ráda vyslala do kyberprostoru, aby se mi od nich ulevilo :D Zkrátka a jednoduše se potřebuju (občas) vypsat z pár věcí, co mě za poslední dobu fakt se*ou, a abych nebyla jen negativní, přidat naopak i něco, co mě nějak potěší či příjemně překvapí. A už asi víte, že jsem megalomanský pisálek a jak to tím pádem dopadne :D Inu, není nic lepšího, než si takhle při neděli po náročném pracovním týdnu zahejtovat a zalajkovat. Tož první várka je tu, tramtadadá!



  1. Soutěže krásy
    • Jako pardon, ale nechápu na tomhle fakt nic. Nikdy v životě mě to nebralo a nikdy nebude. Je to podle mého jen komerční s*ačka a šaškárna pro hloupoučké holky, co vypadaj prostě všechny stejně jako ramínka na šaty a moc inteligence většinou nepobraly. A stejně nakonec vyhraje ta nejošklivější z nich :D Pak nám to televize a noviny předhazují jako ideál krásy! Odsuzuju prostě cokoli, kde se "krása" soudí podle mír blížícím se k 90-60-90 a vůbec to, že se v tom soutěží. Na ulici chodí rozhodně stokrát hezčí holky, co se nepotřebují vystavovat a předvádět před médii :)
  2. Posuny času
    • Ne, tohle fakt není nic pro mě a nerozumím tomu, proč to vlastně posouváme...
  3. PMS
    • Extra super mega hejt na cca týden před tím, než dorazí teta Irma (odkaz na IT Crowd, jestli to neznáte :D). Některé ženy a dívky na to netrpí, já to naopak pociťuju dvakrát tolik. Jsem neskutečně náladová, každá pitomost mě dokáže vytočit, bolí mě záda, hlava, mám nevyzpytatelné a všelijaké chutě (naposledy jsem si uvařila skvělý oběd, na který jsem se těšila ještě ráno, a když jsem si ho ohřála, nechtělo se mi to vůbec jíst), dělá se mi i nevolno, prostě syndrom jak z učebnice :D Mimochodem, zrovna jsem někde vyčetla, že pokud ženy trpí chutěmi před menstruací, je to způsobeno tím, že tělo se vlastně na ni připravuje, a spotřebuje tak víc energie, takže bychom měly navýšit příjem o cca 300-400 kcal denně (dát si třeba větší přílohu k obědu a k večeři, abychom to pak nedohnaly nějakou prasárnou). Takže tady máte vědecky vysvětlené chutě na sladké během PMS :D
  4. Děti a psi na in-line stezce
    • Nevím, jestli to ta děcka dělají schválně, nebo mám vždycky tu smůlu, že na ně natrefím, když brázdím naši in-line stezku jako drak, ale pokaždé se mi stane, že narazím na nějakou rodinu s malými dětmi, načež je rodiče upozorní, ať uhnou, že někdo jede na bruslích, a ty děti jako by to dělaly schválně, nebo mají možná sebevražedné sklony, fakt nevím, ale vždycky se mi do té cesty ještě víc připletou. To samé psi. Snažím se teda raději chodit bruslit o víkendu ráno nebo když jdu za školu a není takový provoz (třeba po ó) :D
  5. Láďa Hruška
    • Tohle je absolutně největší mega hejt za poslední dobu. Jen tohohle experta někde vidím, naskáčou mi všude pupínky! Jsem na zpravodajství a vlastně celou TV Nova vysazená (protože studuju a vyznám se v oboru, že jo :D), ale tohle mi kolikrát přijde až moc (jako gurmánské "pochoutky" z kuřecích kůží, WTF?!). Skvělá cesta, jak podpořit onemocnění trávicí a kardiovaskulární soustavy našeho obézního a hnusama se krmícího obyvatelstva.  Jediné, co mě na váženém panu "potravinovém inspektorovi" baví, jsou pak ty parodie :D


  1. Světlo!
    • Zároveň antihejt na posuny času :D Víc světla = víc energie + delší den + lepší podmínky na focení a inlajnování večer + ráno nemám problém vylézt z postele :)
  2. Zralá avokáda
    • Že by konečně obchodní řetězce přišly na to, že nezralá avokáda jsou prakticky nejedlá? Třikrát hurá! Tedy alespoň v Albertu už vídám jen ta pěkně fialová a měkká avokáda :)
  3. Arašídové máslo Tesco
    • Tak tomuhle krasavci aka mému objevu století dávám 5 hvězd! Nejlepší kámoš v low-carb dny, do kaše a teď nově si ho přidávám i do tvarohu, je to mňamka! Stojí 60 Kč, ale bývá i v akci asi za 40, takže budu stalkovat kvůli máslíčku už i Tesco. A jdu olíznout poslední lžičku a uložit ho hluboko do kredence!!! :D

  4. Spotify
    • Jestli Spotify ještě nemáte, tak si ho co nejdřív pořiďte a nebo alespoň vyzkoušejte. Já už neposlouchám hudbu přes nic jiného. Fakt doporučuji! Navíc pro fitness maniaky se tam dá třeba najít spousta playlistů určených na jakýkoli workout i podle tempa a tepovky i nálady, prostě paráda!
  5. NTC
    • Určitě znáte tuhle skvělou workout-aplikaci! Asi na ní napíšu ódy do zvláštního článku, ale můj lajk si zaslouží rozhodně obrovský! Hrozně mě to baví :))

Tak to byla dnešní dávka! 

Dejte mi vědět, s čím souhlasíte, s čím ne a zkrátka jaký je váš názor, jestli jsem  podle vás třeba moc afektovaná a tak :D 


Přeji pěkný večer a zítra úspěšný start do nového týdne :))

A. G. ッ

6 komentářů:

  1. Jako bys mi ty hejty z úst vzala, sestro! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Spotify neznám, ale asi ani nepotřebuju :) A ty hejty sedí tedy parádně :-D Posuny času jsou na dvě věci.

    OdpovědětVymazat
  3. Děti a psi na in-line stezkách... bez komentáře. jestli něco nesnáším, tak tohle - ať jdou do parku. :)

    OdpovědětVymazat
  4. S hejty naprosto souhlasím! :D Láďa Hruška bez komentáře (ale parodie vážně povedené, to se musí nechat) - pokud budu chtít někdy rychle upgradovat hladinu cholesterolu, vím, na koho se obrátit.
    Pejsky mám moc ráda, ale ne při sportu. Horší je, že když se Ti tam připletou a Ty je trochu nabereš, už se páníčci vztekají a je problém.
    Časové posuny mi rozhodí režim každý rok a soutěže krásy jsou také brilantní výmysl, hlavně ty dětské. Jen s PMS naštěstí nemám tak špatné zkušenosti, jen bývám protivná, což jsem i normálně, takže vlastně běžný týden :D
    Ach, není nad to se občas vyvztekat. A díky za tip na spotify :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní21.04.14 8:19

    To jenom můj Samsung nepodporuje aplikace jako NTC apod? :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo by to jít normálně stáhnout na Google Play, pokud máš Android :))

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush